Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z nawiewem.
Autor Wiadomość
ewuncia2005
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2010, 17:35   Problem z nawiewem.

Witam, niedawno sprowadziłam moją pumkę z Berlina. Niestety mam problem z nawiewem. Cały czas leci mi gorące powietrze, gdyż nie działa pokrętło i nie idzie ustawić na zimne. Mój mechanik wymienił tam jakiś zawór i sprawdził kable, wszystko powinno być ok. Stwierdził, że coś jest trafione w panelu. Czy ktoś potrafi mi pomóc i popowiedzieć co może być popsute i gdzie należy szukać przyczyny ??? Czy jest to problem z elektryką?
 
 
nomka 
&płomyczek


Dołączyła: 24 Mar 2007
Posty: 2751
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2010, 18:01   

Problem jest prawdopodobnie z elektrozaworem nagrzewnicy i było na ten temat już sto tysięcy razy pisane wystarczy poszukać...
http://klubpumy.pl/viewto...p%B3e+powietrze
http://klubpumy.pl/viewto...p%B3e+powietrze

Polecam zapoznać się również z Regulaminem forum :arrow: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=1574 i przywitać się w stosownym temacie :arrow: http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=5222
_________________
Chrysler Crossfire 3.2 V6 ;)
 
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 27-01-2010, 20:48   

Cytat:
Problem jest prawdopodobnie z elektrozaworem nagrzewnicy

raczej nie bo
ewuncia2005 napisał/a:
Mój mechanik wymienił tam jakiś zawór


jezeli w panelu tomogła pójść płytka, ale żeby tak sie stało to trzeba miec niezły talent.
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 28-01-2010, 00:09   

jezeli zawor wymienil na nowy dobry to tak jak pisze Marrko - płytka w panelu, mialam cos w tym stylu ostatnio , magik elektryk samochodowy nie mogl dojsc co jest grane i popalil mi dwa panele ... Elektryk Michal spod Poznania (Pobiedziska) nie polecam, bardzo nie polecam!
W Gorzowie Wlkp. (jakby co moge podac gdzie) zrobili mi to bez problemu - wymienili te plytke i dziala git
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
domin 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Cze 2007
Posty: 93
Skąd: Chełm/Lublin
Wysłany: 28-01-2010, 10:40   

z tego co czytałem już gdzieś, nie wiem czy przypadkiem nawet nie na tym forum, to nie trzeba wymieniać całej płytki, wystarczy wymienić dosłownie jeden element, który bez większego problemu można kupić w sklepie z elektroniką
 
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 28-01-2010, 14:49   

no wlasnie ta plytka to taki maly jeden element :)

BTW zapomnialam napisac ze ta plytka jest palona przez psujacy sie zawor nagrzewnicy, podobno jest taka tam budowa ze zawor moze zamoknąc, robi zwarcie i pali te płytke. Wiec przed wymiana plytki lepiej wymienic zawor potem plytke w panelu. Ale ewuncia2005 napisala ze zawor juz jej wymienili wiec ok, IMO teraz plytke i bedzie ok. Tak przynajmniej zrobili u mnie i dziala, ja mialam to samo, tylko ze zawieche na zimnym.
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
ewuncia2005
[Usunięty]

Wysłany: 28-01-2010, 17:04   

Dziękuję za informacje. Jak możecie, to dajcie znać proszę gdzie można to najlepiej zrobić ( gdzie ten temat jest znany ) w Poznaniu lub okolicach.
Pozdrawiam
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 28-01-2010, 17:23   

Ja w Poznaniu nie wiem, jak pisalam w Gorzowie wlkp. mi zrobili w warsztacie, gdzie zwykle zostawiam pumcie, jak chcesz sie przejechac to podam dokladnie gdzie.
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
KRIS83
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2011, 21:26   

Witam klubowiczów i klubowiczki. Mam pytanie: czy jest możliwośc ze w Pumci nawaliły jednocześnie i zawór dopływu płynu do kaloryfera i rezystor sterujący z kabiny tym zaworem?
Bo zawór cały czas przepuszcza a rezysor wariuje (sprawdzałem na mierniku) i efekt jest taki ze na dworze jest prawie 30 stopni a w autku pięknie bucha gorące powietrze choc reguluje pokrętłem na zimne powietrze. Pytam dlatego bo zawór kupowałem nowy 5 misięcy temu tak więc troche za krótko według mnie podziałał:(
 
 
crxdor 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 190
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-06-2011, 08:14   

KRIS83, jeżeli każdy stopień (prędkość) nawiewu działa Ci prawidłowo, to rezystory zostawiasz w porządku natomiast odnośnie regulacji ciepło zimne, to albo znowu zawór, co jest rzeczą normalną, bądź też coś z panelem nawiewu od Ciepło/Zimno
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo