Mianowicie mój problem polega na tym że jak wrzucam na lun to drążek nie wraca w położenie neutralne. Pierwsza moja myśl to że wybierak nawalił, że jest tam jakaś sprężynka.
No ale po wymontowaniu i rozebraniu na części wybieraka ku mojemu zdziwieniu nie było żadnej sprężynki, to więc co powoduje powrót drążka na pozycje neutralną. Coś takiego ino że do pumy http://moto.allegro.pl/it...biegow_b_b.html
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 132 Skąd: Kraków
Wysłany: 19-03-2010, 20:54
A bo Panie, problem w tym, że to w skrzynce jest, jak wykręcisz lewar to ten trzpień który wybiera biegi już powinien sprężynować. Mnie po regulacji biegów lepiej sprężynował, ale cudów się nie spodziewaj, to stara generacja auta i lewarka w stylu Lexus (sam wraca na neutral) to tu nie znajdziesz.
toxic
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum