Problem z nawiewem. |
Autor |
Wiadomość |
ewuncia2005 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-01-2010, 17:35 Problem z nawiewem.
|
|
|
Witam, niedawno sprowadziłam moją pumkę z Berlina. Niestety mam problem z nawiewem. Cały czas leci mi gorące powietrze, gdyż nie działa pokrętło i nie idzie ustawić na zimne. Mój mechanik wymienił tam jakiś zawór i sprawdził kable, wszystko powinno być ok. Stwierdził, że coś jest trafione w panelu. Czy ktoś potrafi mi pomóc i popowiedzieć co może być popsute i gdzie należy szukać przyczyny ??? Czy jest to problem z elektryką? |
|
|
|
|
nomka
&płomyczek
Dołączyła: 24 Mar 2007 Posty: 2751 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
markko
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno
|
Wysłany: 27-01-2010, 20:48
|
|
|
Cytat: | Problem jest prawdopodobnie z elektrozaworem nagrzewnicy |
raczej nie bo ewuncia2005 napisał/a: | Mój mechanik wymienił tam jakiś zawór |
jezeli w panelu tomogła pójść płytka, ale żeby tak sie stało to trzeba miec niezły talent. |
_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 28-01-2010, 00:09
|
|
|
jezeli zawor wymienil na nowy dobry to tak jak pisze Marrko - płytka w panelu, mialam cos w tym stylu ostatnio , magik elektryk samochodowy nie mogl dojsc co jest grane i popalil mi dwa panele ... Elektryk Michal spod Poznania (Pobiedziska) nie polecam, bardzo nie polecam!
W Gorzowie Wlkp. (jakby co moge podac gdzie) zrobili mi to bez problemu - wymienili te plytke i dziala git |
_________________ https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz |
|
|
|
|
domin
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 22 Cze 2007 Posty: 93 Skąd: Chełm/Lublin
|
Wysłany: 28-01-2010, 10:40
|
|
|
z tego co czytałem już gdzieś, nie wiem czy przypadkiem nawet nie na tym forum, to nie trzeba wymieniać całej płytki, wystarczy wymienić dosłownie jeden element, który bez większego problemu można kupić w sklepie z elektroniką |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 28-01-2010, 14:49
|
|
|
no wlasnie ta plytka to taki maly jeden element
BTW zapomnialam napisac ze ta plytka jest palona przez psujacy sie zawor nagrzewnicy, podobno jest taka tam budowa ze zawor moze zamoknąc, robi zwarcie i pali te płytke. Wiec przed wymiana plytki lepiej wymienic zawor potem plytke w panelu. Ale ewuncia2005 napisala ze zawor juz jej wymienili wiec ok, IMO teraz plytke i bedzie ok. Tak przynajmniej zrobili u mnie i dziala, ja mialam to samo, tylko ze zawieche na zimnym. |
_________________ https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz |
|
|
|
|
ewuncia2005 [Usunięty]
|
Wysłany: 28-01-2010, 17:04
|
|
|
Dziękuję za informacje. Jak możecie, to dajcie znać proszę gdzie można to najlepiej zrobić ( gdzie ten temat jest znany ) w Poznaniu lub okolicach.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
Wysłany: 28-01-2010, 17:23
|
|
|
Ja w Poznaniu nie wiem, jak pisalam w Gorzowie wlkp. mi zrobili w warsztacie, gdzie zwykle zostawiam pumcie, jak chcesz sie przejechac to podam dokladnie gdzie. |
_________________ https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz |
|
|
|
|
KRIS83 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-05-2011, 21:26
|
|
|
Witam klubowiczów i klubowiczki. Mam pytanie: czy jest możliwośc ze w Pumci nawaliły jednocześnie i zawór dopływu płynu do kaloryfera i rezystor sterujący z kabiny tym zaworem?
Bo zawór cały czas przepuszcza a rezysor wariuje (sprawdzałem na mierniku) i efekt jest taki ze na dworze jest prawie 30 stopni a w autku pięknie bucha gorące powietrze choc reguluje pokrętłem na zimne powietrze. Pytam dlatego bo zawór kupowałem nowy 5 misięcy temu tak więc troche za krótko według mnie podziałał:( |
|
|
|
|
crxdor
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 190 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 01-06-2011, 08:14
|
|
|
KRIS83, jeżeli każdy stopień (prędkość) nawiewu działa Ci prawidłowo, to rezystory zostawiasz w porządku natomiast odnośnie regulacji ciepło zimne, to albo znowu zawór, co jest rzeczą normalną, bądź też coś z panelem nawiewu od Ciepło/Zimno |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|