Wysłany: 24-11-2011, 17:23 Puma grzeje się, nie działa regulacja temperatury wewnątrz
Witajcie,
Nasza Pumka wróciła dzisiaj z warsztatu. Wymienione było sporo części, rozrząd, pompa wody, paski, olej, filtry wszystkie itp.
Samochód wrócił i tak:
-temperatura silnika wzrasta i to o dziwo bardziej na niskich obrotach
-wentylatory się załączają
-nie działa regulacja temperatury wewnątrz auta, cały czas jest chyba na max - leci gorące powietrze
- nie działa klima ani włączanie obiegu zamkniętego - nie zapalają się nawet żaróweczki
-nie działa zegarek
wiadomo, że auto do reklamacji.. Ale chciałbym się dowiedzieć co mogę sam sprawdzić, puma była u mechanika ponad miesiąc, chciałbym chociaż kilka dni nią pojeździć zanim oddam na reklamacje, nie wiadomo na ile...
Pzdr
Ines [Usunięty]
Wysłany: 29-11-2011, 21:06
Witam, ja mam trochę podobny problem z samochodem. Silnik rozgrzewa się bardzo prędko ( ok 20 minut), chociaż ok 2 miesiące temu wymieniony został termostat, a ok tydzień temu czujnik temperatury...co możne być przyczyną?Stanie w korkach jest bardzo stresujące, a dywagacje mechaników bywają niestety kosztowne...
uire [Usunięty]
Wysłany: 29-11-2011, 21:55
Mechanik obstawia termostat, ale mi się wydaje że to wina kamienia i osadu z wody - bo to wodą był zalany układ gdy puma była kupowana
Ines [Usunięty]
Wysłany: 29-11-2011, 22:39
czy to możliwe, by termostat zepsuł się tak prędko?
uire [Usunięty]
Wysłany: 30-11-2011, 07:35
Termostat wymieniony, wszystko wydaje się w porządku..
Ines [Usunięty]
Wysłany: 30-11-2011, 09:02
Sprawdź może układ chłodniczy...?
lewadzki [Usunięty]
Wysłany: 22-01-2012, 20:40
ja teraz przerabialem cos podobnego.
winny termostat i jakis czujnik wentylatora
czy to możliwe, by termostat zepsuł się tak prędko?
tak to jest możliwe, wiem z doświadczenia. polecam oryginalny ok. 40 pln!
piszesz, że silnik nagrzewa sie w 20 minut. mój po wymianie termostatu do optymalnej temp. nagrzewał się jakieś 5 km czyli ok. 7-8 minut.
_________________ obecnie Megane II diesel(ble)
Walko [Usunięty]
Wysłany: 26-02-2012, 19:19
Ja miałem identyczny problem i nie chodziło o termostat, mimo że każdy mechanik też taki kit wciskał. Zepsuty był elektrozawór, który znajduje się na podszybiu. Przy otworzeniu maski z przodu widać go, wychodzą z niego cztery przewody. On reguluje przepływ płynu chłodniczego i odpowiada za chłodzenie oraz za działanie w pumie chłodzenia i ogrzewania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum