padło tylko50% urządzeń - cuda ! |
Autor |
Wiadomość |
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
Wysłany: 26-01-2012, 19:37 padło tylko50% urządzeń - cuda !
|
|
|
Postaram się zwięźle Po jedno dobowym postoju na na parkingu padły;
- kierunkowskazy, wentylator nawiewu wnętrza, otwieranie szyb, otwieranie bagażnika
reszta działa bez zarzutu w tym wszystkie światła, awaryjne też, otwieranie drzwi (mam z kluczyka), ogrzewanie szyby, wycieraczki, spryskiwacz, radio,.. pumka śmiga normalnie. Jedyna anomalia to "żarzenie się" diody od recyrkulacji powietrza choć po wciśnięciu, zapala się i słychać jak działa silniczek
Nie ma jakiegoś super zwarcia, bo po całej nocy aku na poziomie 12,5V, zrobiłem testSELF - wszystko OK, sprawdziłem (przedzwoniłem) wszystkie bezpieczniki (w komorze silnika też) i .. Może ktoś, kto ma TIS podpowie gdzie łączy się otwieranie szyb z kierunkami ? Przypuszczam, że to jakaś kostka wiązki kabli albo przekaźnik.
Pisząc to pomyślałem o resecie kompa choć szczerze nie widzę w tym logiki |
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 26-01-2012, 19:55
|
|
|
A patrzyłeś czy nie było ingerencji jakiegoś zwierzaka. Tym bardziej jak samochód stoi na wolnej przestrzeni. Dla przykładu; ojciec ostatnio miał podobnie. Rano wsiada do auta odpala a tam większość kontrolek świeci jak w samolocie ( dodam że to VW nowy z tego roku) i okazało się że kuna weszła do komory silnika w nocy żeby się ogrzać i pogryzła przewody itd. Wtedy większość wiązki kabli w silniku była do wymiany. |
_________________
|
|
|
|
|
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
Wysłany: 27-01-2012, 17:36
|
|
|
prawie na pewno, moim problemem jest jeden z dwóch małych czarnych G1UHQ FOAB-14B192-AA |
|
|
|
|
kanibal [Usunięty]
|
Wysłany: 03-02-2012, 16:04
|
|
|
mam taki sam problem ale jak wjade w dobrą dziure to sie wszystko włancza |
|
|
|
|
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
Wysłany: 06-02-2012, 09:15
|
|
|
To na 100% przekażnik. Spróbuj go wyciągnąć i przeczyścić styki- 10 min roboty. U mnie niestety się zjarał |
|
|
|
|
kanibal [Usunięty]
|
Wysłany: 09-02-2012, 15:08 gdzie on jest?
|
|
|
???? |
|
|
|
|
Jarek1993
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 55 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 15-02-2012, 23:07
|
|
|
a może to przyczyna mrozów jak się ociepli to może wszystko wróci do normy, u mojego taty w passacie 2008r. w wyniku mrozów cała elektronika szaleje |
|
|
|
|
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
Wysłany: 16-02-2012, 13:07
|
|
|
mróz ma niewątpliwie wpływ na elektrykę- dlatego zaproponowałem oczyszczenie, osuszenie tzn. poprawienie styków.
Szczegółowo wygląda to tak. Po ściągnięciu schowka zasłaniającego skrzynkę bezpieczników, trzeba odkręcić dwa wkręty i "wepchnąć" całą skrzynkę do środka. Objawią się po drugiej stronie przekaźniki. Moim problemem był ten w lewym górnym rogu, czarnych G1UHQ FOAB-14B192-AA (w prawym rogu jest taki sam!). W mojej wersji (1.4 V'2000r) jest on zasilany bezpośrednio z bezpiecznika 60 A który jest w komorze silnika, którego też warto potraktować papierkiem ściernym
|
|
|
|
|
k48hellfire [Usunięty]
|
Wysłany: 23-02-2012, 21:07
|
|
|
takie pytanko mam problem siadły kierunkowskazy , dmuchawa powietrza oraz szyby ... sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i nic podejrzewam przekażnik tylko nie wiem który to bo jak je wyciągałem to wszystkie takie same były jak je sprawdzić czy są dobre czy zepsute ?? z góry dzięki za info . |
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
|
|
|
|
leman
12 lat myję i reperuję
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 434 Skąd: okolice śląska
|
Wysłany: 24-02-2012, 09:05
|
|
|
Tast - możliwe ale niekoniecznie bezpiecznik to skutek, nie przyczyna
k48hellfire - tak z lenistwa przeczytaj cały topic , to co pisze powyżej.. |
|
|
|
|
|