Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem brak mocy
Autor Wiadomość
kiler_666 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 3
Skąd: Brzesko
Wysłany: 02-05-2012, 20:32   Problem brak mocy

Przeglądałem jakiś czas forum i niestety nie znalazłem podobnego przypadku.

Chciałbym was poprosić o pomoc w znalezieniu przyczyny braku mocy w mojej Pumie.
Objawy:
- brak mocy szczególnie odczuwalne na na wyższych obrotach( ostatnio pod górę w 4 osoby ledwo co przyspieszał na 2 biegu)
-lekkie falowanie obrotów na na zimnym silniku
- leciutkie drganie silnika ( mogę być trochę przewrażliwiony)
- głośniejsza niż powinna być praca zaworów po uruchomieniu jak i na rozgrzanym silniku
Sprawdzono:
-Ciśnienie sprężania: 14.8; 14.8 14.7 15.0
-Ciśnienie na listwie wtryskowej paliwa od 2.5 do 3 barów zależnie od obrotów silnika
(pomiar dokonany na biegu jałowym)
- komputer nie pokazuje błędów
Wykonano:
- przepływomierz czyszczony
- wymieniony filtr oleju, paliwa, powietrza
- wymieniono świece na orginalne oraz przewody wysokiego napięcia na zamiennik
- kuracja STP

Moje podejrzenia:
-Padnięty przepływomierz
-Padnięta sonda lambda
-źle ustawiony rozrząd
-za duże luzy zaworowe





Dziś zobaczyłem że, z elementu zanaczony na zdjęciu nic nie jest podłączone.
Proszę powiedzcie mi co to jest i do czego powinno być podłączone.
 
 
daro85 
Fanatyk Forda Pumy


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 153
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 03-05-2012, 08:30   

ja stawiam na sondę albo na przestawiony rozrząd, bo po zakupie auta przestawił się mi o pół ząbka i silnikiem dziwnie drgało i żaden mechanik nie wiedział co to jest. Komp też nic nie pokazywał. Ale pozatym drganiem auto chodziło normalnie. pozdro
_________________
Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li
 
 
 
Ognisty 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 325
Skąd: Żory
Wysłany: 03-05-2012, 10:31   

Sam do niedawna miałem ten problem, przyczyna - źle ustawiony rozrząd.

Przez to słaba moc, brak dynamicznej jazdy, większe zużycie paliwa i trochę głośniejszy taki klekot
_________________
http://www.youtube.com/Ognisty89
 
 
kiler_666 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Maj 2012
Posty: 3
Skąd: Brzesko
Wysłany: 05-05-2012, 19:10   

Dziękuje za wasze spostrzeżenia.
Sprawdzę jeszcze dokładnie przepływomierz i lambdę.
Jak będzie ok to zostaje wizyta u mechanika.

[ Dodano: 16-05-2012, 18:47 ]
Sprawa wyjaśniona. Za wszystkie te objawy odpowiedzialny był źle ustawiony rozrząd.
daro85 i Ognisty dziękuje za pomoc :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo