Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
29-07-2012, 15:51
Ściąganie panelu klimatycji
Autor Wiadomość
valdermus 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 114
Skąd: Katowice
Wysłany: 27-07-2012, 14:38   Ściąganie panelu klimatycji

Witam, poszukuję instrukcji jak ściągnąć panel klimatyzacji w pumce (pokrętła ciepło-zimno, szybkość nadmuchu itp) chciałbym ściągnąć cały panel tylko ze nie wiem jak.

Bardzo dziękuje za pomoc.

Jeżeli temat już był poruszany to przepraszam.

[ Dodano: 27-07-2012, 15:57 ]
I co należy sprawdzić jak wskazówka temp. silnika w ogóle się nie rusza ?
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 27-07-2012, 15:43   

AD1. Nie jestem pewien bo bardzo dawno to robiłem. Powinieneś wyjąć radio. Powinieneś mieć1-2 śrubki od góry, a reszta na zatrzaski.

AD2. Przejedź jakieś 5 km. Otwórz maskę. Sprawdź czy chłodnica jest ciepła i pomacaj węże. Jeżeli zimna to prawdopodobnie masz termostat do wymiany. Jeżeli ciepła może to być czujnik temperatury na zegary.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
valdermus 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 114
Skąd: Katowice
Wysłany: 27-07-2012, 15:54   

Jeżeli węże bd ciepłe i chłodnica to jak na razie nie muszę tego naprawiać ?
A jeśli nie będą ciepłe to znak że nie ma przepływu i silnik może szlag trafić ?
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 27-07-2012, 16:28   

valdermus napisał/a:
Jeżeli węże bd ciepłe i chłodnica to jak na razie nie muszę tego naprawiać ?


Ciężko powiedzieć. Mam podobny problem. Chłodnica, węże ciepłe, a wskazówka, żeby nie wiem ile jechać to na N się zatrzymuje i koniec.
W tym wypadku może być uwalony "czujnik temperatury na zegary".
Wcale Ci ta wskazówka ani trochę nie chodzi?


valdermus napisał/a:
A jeśli nie będą ciepłe to znak że nie ma przepływu i silnik może szlag trafić ?


Jeżeli po przejechaniu kilku KM chłodnica będzie zupełnie zimna i węże od niej też i do tego będziesz słyszał psss z zbiorniczk wyrównawczego, gdzie będzie bardzo gorący płyn, to nie jeździ autem, bo tak jak piszesz, kaput może być.
Prawdopodobnie termostat. Raczej tania rzecz ok. 50PLN + robocizna - możesz sam zrobić jeśli umiesz.

Jeżeli silnik chłodnica będzie zupełnie zimna sprawdź czy masz ogrzewanie kabiny.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
valdermus 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 114
Skąd: Katowice
Wysłany: 27-07-2012, 16:45   

Okej posprawdzam jutro bo jak na razie auto u lakiernika i jutro tam jadę posprawdzać resztę rzeczy z ojcem :)

[ Dodano: 27-07-2012, 17:47 ]
Jeśli chodzi o ogrzewanie to cały czas leci ciepło (nie działa regulacja) ale to właśnie jak już pisałem ze jadę jutro z ojcem i posprawdzamy rożne rzeczy a jak sie nie da to do mechanika :) A co może być z tym ogrzewaniem jak leci cały czas ciepło ? :)
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 27-07-2012, 16:49   

95% - zawór nagrzewnicy...
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 27-07-2012, 16:53   

Zawór albo płytka w panelu. No i czemu wskazowka sie nie rusza.

Zawór łatwo sprawdzić czy działa.
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
valdermus 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 114
Skąd: Katowice
Wysłany: 27-07-2012, 16:54   

Jak sprawdzić czy zawór działa ? i jak on wygląda gdzie się znajduje.

Wolę zapytać bo nie wiem czy tata będzie wiedział, a dopiero w domu będzie jutro a ja dostałem rozkaz jak najwięcej się dowiedzieć o naszych uszkodzeniach :)

[ Dodano: 27-07-2012, 17:56 ]
i gdzie jest ta płytka ?

Bo ogólnie to na pewno na płytce będą tranzystory, rezystory itp i zapewne mam zobaczyć czy coś nie będzie puchło itp...
 
 
tusia8510 
Tempus fugit...


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008
Posty: 2126
Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
Wysłany: 27-07-2012, 17:24   

Jest dużo tematów o tym, np:

http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0

http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=1436

BTW opcja "szukaj" działa ;) :568:

BTW zanim zaczniesz naprawiać wszystkie usterki proponuję sprawdzić wszystkie bezpieczniki. Tu masz link do instrukcji, znajdź sobie tam o bezpiecznikach, gdzie są itp. I inne przydatne rzeczy ;)

http://klubpumy.pl/viewto...ight=instrukcja
_________________
https://www.ratujemyzwier...-dla-kulki-otoz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo