Przesunięty przez: Boogie 15-04-2008, 18:23 |
Brak klaksonu |
Autor |
Wiadomość |
merten [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2008, 18:15 Brak klaksonu
|
|
|
Mój kotek ma feler, mianowicie nie ma klaksonu. Mąż co prawda mógłby rozebrać kierownicę i sprawdzić co się dzieje, ale oboje się boimy że wystrzeli nam poduszka. Jeśli zdejmie się nakładkę z kierownicy z zatrzasków żeby dostać się do kabelków poducha strzeli czy nie? |
|
|
|
|
Boogie
adm
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 2370 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-04-2008, 18:21
|
|
|
Proponuję najpierw zajrzeć do samego klaksonu a nie do przycisku na kierownicy A w ogóle to raczej dział elektryka a nie koła i zawieszenie |
_________________ Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
|
|
|
|
|
merten [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2008, 18:32
|
|
|
Dla mnie kierownica to układ kierowniczy Sam klakson jest chyba raczej w kierownicy, mam wielkie oczy gdzie w takim razie jest klakson Zupełnie się na tym nie znam a szanowny małżonek elektronik chce grzebać w kablach |
|
|
|
|
Boogie
adm
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 2370 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15-04-2008, 18:50
|
|
|
Przeczytajcie ten wątek, jest napisane gdzie szukać klaksonu
http://klubpumy.pl/viewto...ghlight=klakson |
_________________ Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
|
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 15-04-2008, 19:58
|
|
|
miałem ten sam problem i wystarczy poruszyc przewody które ida do samego klaksonu i juz działa jezeli sa nadal pytania to pytac |
_________________
|
|
|
|
|
merten [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2008, 20:19
|
|
|
Już wiem gdzie szukać i nie jest w układzie kierowniczym Yuuupi
dzięki rafalski, będziemy sprawdzać |
|
|
|
|
rafalski69
1.4 i 1.7
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
|
Wysłany: 15-04-2008, 20:28
|
|
|
no tam u mnie bynajmniej wystarczyła poruszyc przewodami i powinno działac
pozdrawiam merten |
_________________
|
|
|
|
|
markko
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007 Posty: 1063 Skąd: Warszawa / Piaseczno
|
Wysłany: 16-04-2008, 10:54
|
|
|
merten napisał/a: | Mąż co prawda mógłby rozebrać kierownicę i sprawdzić co się dzieje, ale oboje się boimy że wystrzeli nam poduszka. Jeśli zdejmie się nakładkę z kierownicy z zatrzasków żeby dostać się do kabelków poducha strzeli czy nie? | jak sie odepnie aku to nie ma takiej możliwości. Wizualnie kiera jest tak jak u mnie w essie czyli nie jest na samych zatrzaskach tylko jest przykręcona od tyłu na 2 śruby. |
_________________ Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze |
|
|
|
|
merten [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2008, 17:05
|
|
|
Witam ponownie. Klakson został sprawdzony i awaria znaleziona, problem jest ciut większy niż się na początku wydawało. Uszkodzony jest głośnik i wystaje jeden przewód. W związku z tym mam pytania:
1. Czy minus od klaksonu jest masą samochodu?
2. Czy ktoś posiada schemat elektryczny klaksonu?
3. Ktoś ma na sprzedaż klakson albo gdzie go kupić?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
morgan
Pioneer Car System
Dołączył: 25 Maj 2006 Posty: 651 Skąd: Czy to ważne :-)
|
Wysłany: 03-05-2008, 18:20
|
|
|
Taki klakson to obojętnie od czego założysz.Ja mam od Malucha założony.Nie pamiętam ale chyba musiałem dać dodatkowy przewód od masy bo ten fordoski łapie mase z tej śróbki przykręcanej.Ten przewód to plus.Za klakson od Malucha dałem ok 15 zł foroski kosztuje pewnie ponad 50 zł.Wrazie czego gdybyś kupił taki na dwie końcowki.To pod jedną plus a pod drugą minus i po sprawie. |
|
|
|
|
Boogie
adm
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 2370 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 03-05-2008, 19:30
|
|
|
Ja miałem klakson od Skody Minus w razie czego doprowadzisz sobie od tej śrubki jakimś kawałkiem kabelka, gdybyś dostał z wyjściem na +/- |
_________________ Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
|
|
|
|
|
merten [Usunięty]
|
Wysłany: 03-05-2008, 19:52
|
|
|
Dziękuję kupię sobie trabkę od motorowerku i założę, będzie cudownie niezwykle.
Minusa już nie szukam |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 29-06-2012, 07:16
|
|
|
Czy oby na pewno do klaksonu w pumie ma dochodzić tylko plus?
Wyjąłem klakson. Szedł do niego tylko jeden kabelek (pomarańczowy). Po wypięciu kabelka jest taki "ząbek" do jego podłączania . Obok klaksonu jest drugi "ząbek" jakby urwany.
Przyłóżyłem klakson "na sucho" do aku. Plus gdzie był "ząbek", masę do tego ułamanego "ząbka". Działa.
Przykładałem kabelek z żaróweczką do tego kabelka co szedł do klaksonu. Jeden koniec do plusa drugi do kabelka. Naciskamy klakson. Nic.
Wariant drugi. Jeden koniec kabelka do kabelka od klaksonu, drugi do masy. Nic.
Czy mój kabelek idący do klaksonu jest uszkodzony - martwy - czy źle zdiagnozowałem?
Czy ten pomarańczowy idzie z włącznika w kierownicy i powinien dawać plus? |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
crxdor
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 15 Paź 2009 Posty: 190 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 30-06-2012, 06:37
|
|
|
trojan6, albo uszkodzony przewód albo włącznik klaksonu w kierownicy |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 02-07-2012, 22:34
|
|
|
Zabrałem się dzisiaj do rozebrania zegarów w poszukiwaniu braku klaksonu. To co zobaczyłem nie było zbyt ciekawe, ale nie o klakson tutaj chodzi (inny post).
Podłączyłem minus z jednej strony kabelka a z drugiej strony do tych kabelków idących krzyżowo w poszukiwaniu światła;p. Powinna się zaświecić żarówka, bo one dają plus? Zgadza się? Skąd te przewody są zasilane? Wydaje mi się że idą w środku drążka kierowniczego...? Da się do nich jakoś podpiąć?
Od przekaźników do klaksonu idzie pomarańczowy kabelkek. Z jakiego przekaźnika on wychodzi?
Wiem, że za dużó pytań. Oto podgląd sytuacji.
|
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
|