Przesunięty przez: Gaydek 27-12-2006, 09:49 |
sportowe przewody zapłonowe |
Autor |
Wiadomość |
chapter322
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 19-05-2005, 23:27 sportowe przewody zapłonowe
|
|
|
witam
czy ktoś z was zakładał sportowe przewody zapłonowe ?
Jest różnica w mocy czy w elastyczności silnika ??? |
Ostatnio zmieniony przez Boogie 20-08-2006, 22:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
ksolk
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004 Posty: 357 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: 20-05-2005, 12:06
|
|
|
Ja nigdy nie miałem z nimi doczynienia ale wydaje mi się że coś się poprawi skoro jak są orginalne zwalone to auto głupieje! |
_________________ Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 22-05-2005, 10:29
|
|
|
mam na pokładzie u mnie wielka poprawa ... jest to najwyższy model ich kabli, robiony zarówno na tor jak i na ulice, firma samco jest współtwórcą tych kabli więc chyba nie musze nic tu zachwalać i oczywiscie nie nalezy ich zakladać pod padnięte świece ....
a tak na marginesie to 10 lat gwaranacji na nie dają
jedyny minus to czas oczekiwania ( czekałem ok. miesiąca ) ale było warto ...
400zł ( może przy większym zamówieniu da się jakiś grosz urwać na przesyłce )
Magnecor w świecie motoryzacji jest uznany za producenta najlepszych przewodów zapłonowych, splitfire, ngk i inne kable których ceny osiągają do 800zł na naszym rynku nie dorastają im nawet do pięt. ostatnio badam kontakt żeby załatwić świece halo >> istna rewelacja ...
pozdrawiam |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 22-05-2005, 12:56
|
|
|
Splitfire platynowane bo nie robią platynówek stożkowych do pumy ...
ale generalnie i tak będe walczył o świece halo ... poprawiło spalanie ( delikatnie mniejsze )
lepsza kultura pracy silnika, lepiej odpala, lepsza elastyczność ...
oczywiscie wezcie to z rozsądkiem .. zmiany są mało odczuwalne, ale dla silnika mają duże znaczenie |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
|
|
|
|
Sinuspi
Sinuspi
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 19 Kwi 2005 Posty: 32 Skąd: Radom
|
Wysłany: 23-05-2005, 07:03
|
|
|
czarny napisał/a: | Splitfire platynowane bo nie robią platynówek stożkowych do pumy ...
ale generalnie i tak będe walczył o świece halo ... poprawiło spalanie ( delikatnie mniejsze )
lepsza kultura pracy silnika, lepiej odpala, lepsza elastyczność ...
oczywiscie wezcie to z rozsądkiem .. zmiany są mało odczuwalne, ale dla silnika mają duże znaczenie |
Co do SplitFire to ja bym się nie zgodził mam w Essim kpl świec ( nie platynowe do 1.6 16V ) i poprawa jest.....nie chodzi o firmę lecz o technologię i wyrażę sie tak - na pewno Splity nie odbiegają renomą od innych i cenową są atrakcyjniejsze |
_________________ Uczeni szukajac kontaktu z cywilizacjami pozaziemskimi, wyslali w kosmos droga radiowa informacje o wartosci ludolfiny. Wierza ze inteligentne istoty spoza Ziemi znajac ta liczbe rozpoznaja nasz komunikat. Czy "+" czy "-", zawsze jest Sinus.
|
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 23-05-2005, 11:25
|
|
|
too poszukaj sobie mój drogi gdzieś artykułów na temat świec HALO i wtedy pogadamy
HALO odbiegają i to strasznie innym firmą ... nie narzekam na te splity ale wolałbym coś lepszego szczególnie pod tak dobre kable |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
|
|
|
|
Sinuspi
Sinuspi
Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 19 Kwi 2005 Posty: 32 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24-05-2005, 15:27
|
|
|
czarny napisał/a: | too poszukaj sobie mój drogi gdzieś artykułów na temat świec HALO i wtedy pogadamy
HALO odbiegają i to strasznie innym firmą ... nie narzekam na te splity ale wolałbym coś lepszego szczególnie pod tak dobre kable |
Nie mam patentu na wiedzę, pisze co sprawdziłem "na własnej skórze" i nie chcę się spierać ani "wymądrzać czy coś w tym rodzaju" czy taka lepsiejsza
czy też mpze taka- którą stosuje w innym moim autku
świeca, przewody i wiele rzeczy wpływają na jakość pracy silnika.......... zawsze taki pierścień może wpaść do cylindra i zrobić bałaganu brrrrr
Szanuje Twoje zdanie i o to samo proszę |
_________________ Uczeni szukajac kontaktu z cywilizacjami pozaziemskimi, wyslali w kosmos droga radiowa informacje o wartosci ludolfiny. Wierza ze inteligentne istoty spoza Ziemi znajac ta liczbe rozpoznaja nasz komunikat. Czy "+" czy "-", zawsze jest Sinus.
|
|
|
|
|
tOmO
tomo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 139 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 24-05-2005, 15:43
|
|
|
Do zeteków mocno polecane sa świece platynowe Motocraft.
tOmO |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 24-05-2005, 19:14
|
|
|
tOmO napisał/a: | Do zeteków mocno polecane sa świece platynowe Motocraft. |
To prawda, ale czytałem też, że Fordy mają niespecjalne przewody wysokiego napięcia i dlatego nie ma sensu zakładać w nich lepszych świec... bo i tak przewody nie potrafią tego przenieść... Co innego gdy zmieniamy przewody na np. takie Magnecor czy inne konkurencyjne. Wtedy jest sens założyć jakieś lepsze świece np. NGK mają bardzo dobre opinie i są w miarę łatwo dostępne... |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
Gosc
Gość
|
Wysłany: 25-05-2005, 20:12
|
|
|
Passenger napisał/a: | tOmO napisał/a: | Do zeteków mocno polecane sa świece platynowe Motocraft. |
To prawda, ale czytałem też, że Fordy mają niespecjalne przewody wysokiego napięcia i dlatego nie ma sensu zakładać w nich lepszych świec... bo i tak przewody nie potrafią tego przenieść... Co innego gdy zmieniamy przewody na np. takie Magnecor czy inne konkurencyjne. Wtedy jest sens założyć jakieś lepsze świece np. NGK mają bardzo dobre opinie i są w miarę łatwo dostępne... |
NGK są dobre dla japończyków, do pumy są zalecane tylko i wyłącznie świece platynowe MOTORCRAFT.
W przewody się nie bawcie, szkoda kasy, przyrost max 1 KM. |
|
|
|
|
Passenger
Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1476 Skąd: PL
|
Wysłany: 25-05-2005, 20:46
|
|
|
Gość napisał/a: | W przewody się nie bawcie, szkoda kasy, przyrost max 1 KM. |
Montując dobre przewody nie ma co liczyć na przyrost mocy... to wiem. Chodzi tu bardziej o bardziej płynne działanie silnika i tu widzę sens montażu dobrych przewodów. |
_________________ Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247 |
|
|
|
|
Bacha
& Łasia
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 01 Mar 2005 Posty: 587 Skąd: Nisko
|
Wysłany: 26-05-2005, 00:13
|
|
|
ach te chłopaki tylko by mocy szukali, i co wam da ten jeden czy 2 KM ... dla ochrony silnika czy cos w tym stylu to i nalezaloby... a z tego co widze to prawie kazdy z was ma pumcie 1.7 125konny silnik to ja co mam kociaka 1.4 jak sie w k...rwie i przydusze do spodu to nie jeden burak z bemy smrodek wacha... to tyle chcialam napisac (zgory przepraszam... hehe) |
_________________ http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=444
http://polskajazda.pl/Samochody/Ford/Pum/39500
pytasz jaki mam silnik wystarczający by złoić Ci dup* ...
|
|
|
|
|
czarny
my precious
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004 Posty: 137 Skąd: Warszawa - Piaseczno
|
Wysłany: 27-05-2005, 18:34
|
|
|
hehe ja myśle że koni to kable nic dają ... i nikt tego nie zakładał |
_________________ powered by 215/40/17 Potenza |
|
|
|
|
|