Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
27-12-2006, 09:52
Turbo i kompresor
Autor Wiadomość
Yamaha 
Back on the road :-)

Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 240
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-12-2005, 10:33   Turbo i kompresor

Co sądzicie na temat turbinki w Pumie? Słyszałem o niezłej poprawie osiągów... Ale i o tym, że inne elementy mogą tego nie wytrzymać...?
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 10-12-2005, 12:19   

Bez 15 tys. pln nie ma co marzyć... Poza tym jest to silnik baaaaardzo rzadko uturbiany, właściwie nie wiadomo jak zareaguje... W Anglii Puma 1,7 Turbo (ok. 230 KM) jest już po remoncie silnika...
Ale jak ktoś ma kasę to dlaczego nie...
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Patriqs 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 06 Paź 2005
Posty: 248
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-12-2005, 12:31   

230KM? wow...ale to musi dawać frajdę z jeżdżenia :D
 
 
 
Jacek 


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 272
Skąd: Biłgoraj
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 10-12-2005, 12:35   

Z tego co rozmawiałęm z mechanikami to do silników w których producent nie montował TURBO lepiej sprawdza się kompresor. Jest bezpieczniejszy dla silnika :D
_________________
www.nieruchomosciwysocki.pl
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 10-12-2005, 13:13   

Jacek napisał/a:
Z tego co rozmawiałęm z mechanikami to do silników w których producent nie montował TURBO lepiej sprawdza się kompresor. Jest bezpieczniejszy dla silnika


W pewnym sensie tak, chociażby dlatego, że jest mniejszą ingerencją w silnik... nie wymaga tylu przeróbek co Turbo.
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 10-12-2005, 14:58   

Dla chcącego nic trudnego... pytanie tylko po co. Turbo w Pumie to rzeźba - bardzo droga rzeźba. Zgadzam się z Passem w 100%.
 
 
foo 
W pyteczke


Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 764
Skąd: Manila
Wysłany: 10-12-2005, 16:06   

:D to było moje pierwsze planowane dłubnięcie w Pumce... nawet miałem ofertę jakieś firmy z Belgii...

ech, gdyby był czas :?
_________________
powered by peżot_kombi_diesel_automat (C) Gaydek
Heinz up, baby Heinz up!
 
 
 
Yamaha 
Back on the road :-)

Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 240
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-12-2005, 12:55   

Jak widzę nie czas tu jest problemem, tylko kaska... Z którą na dodatek nie bardzo mielibyśmy co zrobić ;-) Możecie napisać coś więcej o kompresorze?
 
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 11-12-2005, 15:45   

Zamiast uturbiac lepiej wsadzic jakis mocniejszy silnik :wink: I wychodzi duuzo taniej oraz bez ryzyka remontow co jakis czas 8)
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
Jacek 


Dołączył: 06 Mar 2005
Posty: 272
Skąd: Biłgoraj
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 11-12-2005, 18:22   

silnik najlepiej z najnowszej Foki ST :wink:
_________________
www.nieruchomosciwysocki.pl
 
 
 
Paweł 
---------------

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 06 Wrz 2005
Posty: 745
Skąd: HollyŁódź
Wysłany: 11-12-2005, 18:26   

Badz z Coguar'a 2,5 V6 :)
Ciekawe czy by wszedł ??
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-12-2005, 00:32   

Z Cougara niestety nie wejdze... :(
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
foo 
W pyteczke


Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 764
Skąd: Manila
Wysłany: 12-12-2005, 03:48   

kaska na turbo była, ale czasu właśnie brak :?

kumpel ostatnio włożył sobie kompresorek... ale ponieważ on ma 'popularny' (phi :D ) samochód (VW), to wystarczy zamówić sobie fajny kit w USA i po weekendzie wszystko działa (3.0+compressor=240~260KM zdaje się :shock: )
_________________
powered by peżot_kombi_diesel_automat (C) Gaydek
Heinz up, baby Heinz up!
 
 
 
Yamaha 
Back on the road :-)

Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 240
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-12-2005, 19:21   

Jest jakaś Puma z kompresorem w Klubie?
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 16-12-2005, 19:23   

Yamaha napisał/a:
Jest jakaś Puma z kompresorem w Klubie?


Nie. Z Turbo też w klubie nie ma.
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo