łącznik stabilizatora |
Autor |
Wiadomość |
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-09-2012, 17:23 łącznik stabilizatora
|
|
|
Wymieniał ktoś sam łączniki stabilizatorów? jeślit tak to proszę o rady u mnie problem jest tego typu ze poprzedni właściciel ukręcił sruby i nie sposób jest ten łącznik odkręcic srubokrętem jak mam to odkręcic? |
|
|
|
|
poldek [Usunięty]
|
Wysłany: 29-09-2012, 17:32
|
|
|
Jak nie mozesz odkrecic, to bierzesz gumówkę i odcinasz (ja raz tak byłem zmuszony zrobić ) |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29-09-2012, 17:36
|
|
|
no dobra górę odetnę a co z dołem tam gumówka nie wjade... |
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
Wysłany: 29-09-2012, 20:09
|
|
|
Kiedyś miałem taki sam problem. Jak się postarasz to dasz radę
A oto dowód (musiał ostro przetrząsnąć moje "archiwa" żeby to znależć ):
|
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30-09-2012, 00:38
|
|
|
eheheheheh no jest jest czyżby efekt gumówy? |
|
|
|
|
Tast
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1029 Skąd: Pruszcz Gd. / Londyn
|
Wysłany: 30-09-2012, 07:37
|
|
|
A jak ! |
|
|
|
|
wot77fp
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 05 Lip 2012 Posty: 24 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: 30-09-2012, 14:14
|
|
|
proponuje od razu wziąć gumówkę obie śruby utniesz bez problemu |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30-09-2012, 18:27
|
|
|
do dolnej dostęp jest utrudniony z tego powodu, ze jest ona odwrócona przysłowiową dup* do koła |
|
|
|
|
poldek [Usunięty]
|
Wysłany: 30-09-2012, 18:28
|
|
|
Wez małą gumówkę dasz radę |
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 01-10-2012, 07:37
|
|
|
Głupie pytanie? Co to jest gumówka? Proszę o wytłumaczenie jak dla zielonego:P |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-10-2012, 13:22
|
|
|
haha spoko też kiedyś nie widziałem:D
a jeszcze odnośnie stuków w zawieszeniu z przodu wymienione sworznie wachacza co jeszcze moze powodować stuki na dziurach? takie metaliczne połączone z skrzypieniem podczas szybszej jazdy po nierownosciach łączniki stabilizatora i czy coś jeszcze? |
|
|
|
|
poldek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-10-2012, 16:14
|
|
|
Możesz wymienić też gumy stabilizatora |
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-10-2012, 18:18
|
|
|
nie wykazują stanu zmęczenia a tuleje wachacza? maja one jakis wpływ |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
pawcioss
live for drive
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012 Posty: 277 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-10-2012, 18:12
|
|
|
sprawiłem pumci prezencik w postaci nowych łączników, tulei oraz sworzni:D przednia zawiecha cała nowa prawie:) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|