Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
27-12-2006, 09:52
Turbo i kompresor
Autor Wiadomość
pawcioss 
live for drive


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 277
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-05-2013, 00:14   

błędem zyciowym jest porównywanie hondy do pumy to tak jakbyś porównał ziemniaka do ananasa ... z czego oczywista oczywistość ze ziemniak to honda. Nie jest sztuką kupić gotowy uturbiony projekt, sztuką jest kupno malucha i wsadzenie do niego silnika od porshe :)
 
 
Pietia 
Umća Pumcia :D


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 548
Skąd: Siewierz
Wysłany: 31-05-2013, 08:29   

pawcioss, polejcie temu Panu bo dobrze gada ;d jak ktos nie ma zajawki i sporych checi to lepiej niech juz kupi uturbiona honde :) szkoda czasu auto i piniedzy bo stanie w polowie projekt i .....
_________________
Nie moc silnika a technika zrobi z ciebie zawodnika :)
 
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 31-05-2013, 09:52   

Hehe, ale wesoło tutaj :P
daras uwierz, że seryjny komp daje radę i wtryski też do tej mocy :) a autko które ma ponad 190PS i 260Nm nie może jeździć gorzej od seryjnej :)
W razie chęci przelecenia się moją pumką zapraszam do trójmiasta :)
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 31-05-2013, 11:24   

Wczoraj próbowałem ścigać się z 650i Cabrio.
Oczywiście wyprzedziłem je. Ono tez mnie po czym oboje otrzymaliśmy po blankiecie na sponsorującym budowę dróg... A mały Ford KA jak jechał za nami tak i pojechał i pierwszy dotarł do celu.
Mój wniosek Auto mające 50koni też jeździ. I wystarczy do poruszania się. Więcej koni., więcej mocy? Większe prawdopodobieństwo sponsoringu drogowego.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
daras 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 10
Skąd: śląsk
Wysłany: 31-05-2013, 19:02   

Speedy napisał/a:
Hehe, ale wesoło tutaj :P
daras uwierz, że seryjny komp daje radę i wtryski też do tej mocy :) a autko które ma ponad 190PS i 260Nm nie może jeździć gorzej od seryjnej :)
W razie chęci przelecenia się moją pumką zapraszam do trójmiasta :)


speedy wybacz ale oszukujesz sam siebie ;) pojedz na hamownie i zobacz ile bez strojenia auto ma obecnie koni,

seryjny komp w życiu tego nie ogarnie, wrzuć jakiegoś "onborda" na obecnym setupie choćby z przyśpieszenia do setki... i wszystko sie wyjaśni.

[ Dodano: 31-05-2013, 20:03 ]
deejay napisał/a:
daras napisał/a:
tyle że na chwile obecną ta puma szału nie robi osiągami, skoro Turbo nie wystrojone, na seryjnych wtryskach, ecu nie podpięty do tego odprężoy to jeździ gorzej niż seryjne 1,7 n/a


oj nie wiesz co mowisz


oj nie wiesz jak się mylisz ;)
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2013, 20:50   

daras to ty nie wiesz jak ty sie mylisz.
jesli dobrze pamietam ten wynik jest wlasnie z hamowania auta.

a przyspieszenie jest , a wiem , bo mialem okazje testowac ten egzemplarz i bede bronil racji Speedyegi, ale skoro ty jak i kilka osob z forum widze lubisz teoretyzowac a nie posluchac co mowia osoby ktore z tym autem do czynienia mialy.

aaa wogole to ja sie juz nie odzywam, bo ja sie nie znam i i tak zawsze bede najgorszy hehe.

daras wpadaj na weekend nad morze i potestuje sie turbo pume :-P
 
 
deejay
[Usunięty]

Wysłany: 31-05-2013, 23:14   

daras napisał/a:
deejay napisał/a:
daras napisał/a:
tyle że na chwile obecną ta puma szału nie robi osiągami, skoro Turbo nie wystrojone, na seryjnych wtryskach, ecu nie podpięty do tego odprężoy to jeździ gorzej niż seryjne 1,7 n/a


oj nie wiesz co mowisz


oj nie wiesz jak się mylisz


po raz kolejny nie wiesz co mówisz pisząc jak się mylę...

Myślę że na tym możemy zakończyć dyskusję
 
 
daras 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 10
Skąd: śląsk
Wysłany: 01-06-2013, 08:39   

lewadzki napisał/a:


daras wpadaj na weekend nad morze i potestuje sie turbo pume :-P




jedzie tak jak to?? co prawda mk4 ale cała reszta prócz obudowy to Puma, moc podobna.

http://www.youtube.com/watch?v=F5s4k48AYv0

start z 2 biegu bo z pierwszego nie ma sensu. pokażcie wasz on bord z chwili obecnej, nie zaprzeczam ze to auto miało 190hp, ale wtedy było wystrojone, teraz nie ma takiej opcji aby na seryjnym sterowniku i wtryskach miało taką moc!!


https://www.youtube.com/watch?v=RL4iGetqqVI
a tutaj z przed 3 lat moja fiesta turbo również 200+ na 8 sztukach wtrysków i ECU(bo brakowało paliwa) i doładowaniu 0,5 bara, więc nie piszcie ze puma na seryjnym kompie i seryjnych wtryskach ma teraz 190hp.

pozdrawiam. i proszę tego nie odbierać jako atak!
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 03-06-2013, 17:17   

[img][/img]

Niestety nie mam teraz w pracy ładnego wykresu bez tej dziury...ziomek który cisnął na 4 biegu nie ogarnął i zdławił furaka stąd ta dziura.
To jest na seryjnym kompie i seryjnych wtryskach.

Słuchajcie...po prostu trzeba wiedzieć co, jak i gdzie się robi. Przede wszystkim po co... wsadzenie i dmuchnięcie 0,5 bara w układ to naprawdę durny pomysł i pewnie wyniki były by gorsze.
Jak następca będzie miał zapał to w bagażniku są wtryski od nissana 200sx 330cc i komp do wystrojenia :)
Autko stoi na warsztacie i się przygotowuje na lato i do sprzedaży, jak wyjadę to nakręcim jakiś onboard dla niedowiarków :)

Pozdrawiam :)
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
ukochany17 
Obecnie e46M:)


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 435
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 04-06-2013, 23:04   

Powiem wam z własnego doświadczenia jeśli chcecie rzeźbić jakiegoś swapa, to nie myślcie że zrobicie cokolwiek nie mając min 7-8tyś wylanych popołudni tysięcy spraw do ogarnięcia i oczywiście wolnego garażu na kilka miesięcy.
_________________
Na zawsze razem....
 
 
 
Speedy 
czarna strzala->


Rok prod. Pumy: 2001
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 906
Skąd: Gdańsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 07-06-2013, 16:16   

ukochany17, dobrze prawisz :)
_________________
"Tuning to Twój wróg" :P
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo