Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
19-07-2008, 09:38
dziwne objawy
Autor Wiadomość
kruk
[Usunięty]

Wysłany: 25-04-2010, 17:47   

Na zimnym wystepuje czesciej wiec raczej wariator
 
 
kolargol 


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 521
Skąd: Radom
Wysłany: 25-04-2010, 20:29   

mam nadzieje że to jednak nie wariator....przeczyściłem przepływomierz, jakaś delikatna poprawa jest choć może to tylko wrażenie. wymienię jeszcze filtr powietrza i paliwa, jak nie pomoże to zostaje tylko podłączenie pod kompa
_________________
 
 
 
wojteks 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-04-2010, 21:23   

Kruk a ty sprawdzałeś samochód na kompie?? wiesz jakie kody błędów ci wyskakują??
 
 
 
kruk
[Usunięty]

Wysłany: 26-04-2010, 17:42   

Byłem na kompie,jezdziłem z laptopem i zero błedow
 
 
wojteks 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: 26-04-2010, 17:47   

w takim razie moim zdaniem wariator elektrozawór pompa oleju są w porządku. Szukaj przyczyny gdzie indziej.
 
 
 
kolargol 


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 521
Skąd: Radom
Wysłany: 29-04-2010, 21:04   

a czy powodem takiego szarpania może być zapieczona szczęka w bębnie. bo jak zmieniałem koła to lewe tylnie się ciężko obracało a chyba nie powinno? (chociaż szczęki wymieniane były w styczniu) wymiana filtra paliwa i powietrza chyba nie do końca pomogła, olej jest raczej blisko max
_________________
 
 
 
wojteks 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 11 Maj 2008
Posty: 336
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-05-2010, 07:44   

Raczej wątpię. Musiałą by być na prawdę mocno zaciśnięta a to by od razu spowodowało jej rozgrzanie i smrodek. Jak dla mnie to są dwa powody które mogą mieć na to wpływ. Albo problemy z VCT albo siadająca sonda.
 
 
 
GwiezdnyMuczaczo
[Usunięty]

Wysłany: 13-07-2010, 14:26   

kolargol napisał/a:
a czy powodem takiego szarpania może być zapieczona szczęka w bębnie. bo jak zmieniałem koła to lewe tylnie się ciężko obracało a chyba nie powinno? (chociaż szczęki wymieniane były w styczniu) wymiana filtra paliwa i powietrza chyba nie do końca pomogła, olej jest raczej blisko max


Sprawdź ciśnienie w kołach ;) Ja miałem podobne objawy, na przeglądzie facet zapytał się mnie czy odczuwam drganie w kierownicy, odpowiedziałem że tak. Wyregulował zgodnie z książką... O niebo lepiej... Ponoć co za dużo to nie zdrowo więc proponuję ustawić tak jak przewidział producent ;) Nie gwarantuje ze w tym przypadku pomoże ale warto spróbować...
 
 
kolargol 


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 521
Skąd: Radom
Wysłany: 13-07-2010, 16:43   

problem już właściwie rozwiązany. pomogła wymiana świec, które tylko wyglądały dobrze :wink: czasem tylko zdarzy się mu szarpnąć przy klimie
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo