Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 29 Sty 2013 Posty: 218 Skąd: Gdynia
Wysłany: 22-07-2013, 13:45
Kowal, oczywiście, że możesz ten korek włożyć bez wyciągania skrzyni. "Projektant" Pumy obmyślił to tak, że ten element jest pod blaszką, która przykręcona jest do skrzyni i do łapy. Klucz nasadowy 8, trzy śrubki.
_________________ jest: Ford Puma 1.7 VCT 97' - 125 KM
jest: Mazda MX-6 2,5 V6 92' - 168 KM
był: Mitsubishi Colt 2.0 DOHC 92' - 150 KM
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 18 Cze 2013 Posty: 12 Skąd: Kalisz
Wysłany: 24-07-2013, 14:54
faktycznie jest na łapie dzięki. Myślałem ze jest między łapą a skrzynią gdzie aktualnie mam wepchniętą gumę, przebitą na wylot (szczelna a powietrze wypuszcza)
Ostatnio zmieniony przez Kowal 03-05-2014, 10:29, w całości zmieniany 1 raz
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 24-07-2013, 16:04
Ewentualnie zastąpić to zwykłą śrubą + podkładka uszczelniająca koszt na pewno taniej wyjdzie bo kilka złotych. Natomiast oryginalna będzie kilkanaście razy droższa
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 18 Cze 2013 Posty: 12 Skąd: Kalisz
Wysłany: 24-07-2013, 17:20
Taki miałem na to pomysł. Gumę mógłbym wyjmować jak np. korek z wina śrubą
Teraz miedzy łapą a skrzynią tam gdzie chciałem dać gwint mam wepchniętą gumę i jest sucho.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum