Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Jastrzębie Zdrój
Wysłany: 18-06-2011, 13:27
U mnie było tak.
Podciągałem ręczny,po założeniu bębna dokręceniu łożyska(zbyt mocno) słyszałem chrobotanie w pedale hamulca,po przekroczeniu magicznej 100 zaświecały się kontrolki.Podniosłem tylne prawe koło i popuściłem łożysko.Kontrolki się już nie zapalają nawet przy 150,chrobotanie umilkło lecz nie całkiem słyszę je ale rzadziej.Wydaje mi się,że problem właśnie tkwi w źle dokręconym łożysku.Dziś jak Duśka przejedzie ze szkoły wieczorem,popuścić zamiar mam jeszcze trochę łożysko i zobaczę czy to coś pomoże.
Jak na razie myślę,że istotne jest dokręcenie łożyska z odp. momentem siły aby abs działał jak należy.No zobaczymy...
_________________ Wczoraj minęło,
jutro jeszcze nie nadeszło.
Życie jest dzisiaj.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum