Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
Wysłany: 16-08-2013, 08:30
Kod:
5. Note:
When the battery has been disconnected and connected, the stored idle and drive values contained within the powertrain control module (PCM) will have been erased. The following steps must be carried out to allow the PCM to relearn its idle and drive values.
Start and run the engine at idle for three minutes.
6. When the engine reaches normal operating temperature, increase the engine speed to 1200 rpm and maintain for approximately two minutes.
7. Drive the vehicle for approximately five miles/eight kilometers of varied driving.
Przeklejone z TISa
Angel89
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączyła: 09 Kwi 2012 Posty: 11 Skąd: Gorlice
Wysłany: 23-08-2013, 10:54
Witajcie ponownie,
następny "mądry" mechanik postawił diagnoze mojej pumce, otóż stwierdzil że przyczyną wyżej opisanych działań (falujące obroty, mniejsza moc auta itp) są niedomykające się zawory w silniku, ktoś z Was miał wcześniej z czym takim doczynienia? podobno to kosztowna sprawa.. i dosyć długa naprawa..;/
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
Wysłany: 23-08-2013, 13:22
Może odżałuj 100-200 zł i jedź do ASO, niech tam Ci to chociaż zdiagnozują, a ew. części kup i wymień we własnym zakresie bo tak to będziesz się bawić z mechanikami w kotka i myszkę, wymienisz pół silnika a problem jak był tak będzie...
Sprawdzałaś te kilka rzeczy, które wymieniłem w jednym z poprzednich postów?
Uwierz mi, że mechanicy to flejtuchy, mam z nimi styczność na co dzień i widzę "od kuchni" jak się "naprawia" samochody to ręce po prostu opadają... Był tutaj całkiem niedawno przypadek gościa, któremu silnik padł i kupił w sumie 2 silniki bo mechanik popsuł jeden poprzez szkolny błąd, a był to popularny 1.4 16V.
isiek
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 03 Lis 2013 Posty: 9 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 03-11-2013, 16:25 silnik krokowy
Witam. Jestem od 2005 posiadaczem Pumki z 1997. Postanowiłem się do Was zapisać po tym jak zacząłem mieć poważne problemy z samochodzikiem. Przeczytałem kilka Waszych wpisów i już wiedziałem co mu dolega. Autko miało wysokie obroty na luzie i przyspieszało na każdym biegu. Winą tego był silniczek krokowy. Wymieniłem go i teraz Pumka działa normalnie. Do tej pory miałem kilka napraw, ale powodem były zużyte drobne części. W sumie to jestem zadowolony z samochodu. A, autko jest na gaz. Pozdrawiam Was serdecznie. Dzięki że z Wami jestem.((*_*))... :smile:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum