Przesunięty przez: Gaydek 25-12-2006, 18:10 |
Pilot w kluczu |
Autor |
Wiadomość |
milka612
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 14 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
milka612
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 14 Paź 2012 Posty: 59 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26-10-2012, 20:51
|
|
|
Dzięki, też tak włożyłam, lekko podkleiłam paskiem taśmy dwustronnej i unieruchomiłam blokując kawałkiem papieru. Doraźne wystarczy...
[ Dodano: 27-10-2012, 10:37 ]
Baterie wymienione, ale pilot rozkodowany, czy ktoś mnie może przekierować do postu ze sprawdzoną instrukcją kodowania pilota? Jedną już wypróbowałam i kicha niestety...
btw, wielkie dzięki wszystkim za pomoc!!!
Poradziłam sobie ) |
_________________ Milka
Za nic jej nie oddam <3
http://www.autocentrum.pl...ford-puma-1998/ |
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 07-11-2012, 13:51
|
|
|
Potrzebuje pomocy w zakodowaniu pilota na podczerwien robie zgodnie z instrukcja ktora jest na forum i niestety nie dziala. Wkladam kluczyk przekrecam na pozycje 1 czekam az dioda przy zegarku przestanie migac wtedy wyciagam kluczyk dioda pali sie caly czas kieruje grot kluczyka na odbiornik nad lusterkiem naciskam jedna strzalke i czekam az dioda na pilocie mrugnie wtedy trzymajac jedna strzalke wciskam 3 razy dwie strzalki i puszczam wszystkie przyciski dioda w zegarku nie reaguje caly czas sie swieci a dioda w pilocie powinna ponoc mrugnac 5 razy co oznacza kodowanie u mnie nie mruga nawet jak wcisne dwie strzalki 5,10,15 razy zero reakcji |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 07-11-2012, 14:34
|
|
|
W internecie znalazlem dodatkowa instrukcje:
1. przłącz wyłącznik zapłonu z położenia 0 w położenie I
2.poczekaj aż dioda biernego układu przecwkradzieżowego PATS zacznie palić się bez przerwy
3. przełącz wyłącznik zapłonu w położenie 0
4. w ciągu 5 sekund od porzedniego kroku skieruj kluczyk na odbiornik promieni podczerwonych, następnie naciśnij i przytrzymaj przycisk otwierania na nadajniku
5.gdy dioda LED w kluczyku zacznie migać ,naciśnij przycisk zamykania trzy razy
6 zwolnij obydwa przyciski i sprawdz czy dioda PATS i dioda na kluczyku mignie 5 razy
7. po każdym zaprogramowaniu urządzenie pozostaje w trybie programowania przez kolejnych 20 sekund do czterech razy
8. aby zaprogramować dodatkowe nadajniki powtórz procedurę od kroku 4 dla każdego nadajnika
9.system wyjdzie z trybu zapamiętywania po przełączeniu wyłącznika zapłonu w położenie II , nie zostanie zaprogramowany żaden nadajnik w ciągi 20 sekund lub po zaprogramowaniu czterech nadajników
Link do strony z ta instrukcja http://wszystkoofordcompa...a-zdalnego.html jest tam pare modeli pumaa jest w polowie strony |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 07-11-2012, 15:45
|
|
|
Wlasnie z ta instrukcja programowalem pilot i niestety nie dziala ktora czesc mam skierowac w odbiornik nad lampka ? Grot ? |
Ostatnio zmieniony przez maniek86krk 09-11-2012, 18:49, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
tusia8510
Tempus fugit...
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 26 Wrz 2008 Posty: 2126 Skąd: Gorzów/Kołobrzeg
|
|
|
|
|
poldek [Usunięty]
|
Wysłany: 07-11-2012, 15:54
|
|
|
Jeżeli dobrze pamiętam to na forum są aż 3 sposoby kodowania kluczyka
Mnie udało się zakodować kluczyk właśnie dzięki przeszukaniu forum i znalezieniu tych 3 wersji |
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 07-11-2012, 22:50
|
|
|
Molgbys podrzucic znane Ci instrukcje ? Chcialem zakodowac pilota ale na chwile obecna nie chce zadzialac moja puma jest z rocznika 98 |
Ostatnio zmieniony przez Opoya 08-11-2012, 02:37, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-11-2012, 02:44
|
|
|
maniek86krk, to co znalezłeś w necie to jest taka sama instrukcja którą kiedyś zamieściłam na forum, tylko opisałam to trochę bardziej zrozumiałym językiem:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=83712#83712
W stronę nadajnika/odbiornika podczerwieni pilot kierujesz oczkiem przy nasadzie grota, czyli grotem. Jeśli nadal nie działa, to widać jest problem z którąś częścią układu, albo z pilotem, albo z nadajnikiem/odbiornikiem, albo z okablowaniem.
PS. "kodować pilot" nie "kodować pilota" bo ten pilot to rzecz, nie osoba... |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 08-11-2012, 14:43
|
|
|
Opoya korzystalem z Twojej instrukcji za pierwszym razem niestety pilot nadal nie dziala i nie mam pomyslu co moze byc tego przyczyna. Jesli zapala sie lampka przy dluzszym przytrzymaniu jednego z guzikow tzn ze pilot nie jest uszkodzony czy to nie ma znaczenia ? Jak mozna sprawdzic czy pilot dziaa? Patrzac na zdjecia zamieszczone przez tusia8510 widze ze moj pilot rozni sie tym tym prostokatem po prawej na gorze w rogu moj tego nie ma za to w tym miejscu ma czarny kwadracik w wolnej chwili zamieszcze zdjecia. Na aukcji napisane bylo ze moj pilot jest do mondeo i fiesty a fiesta to puma wiec powinno dzialac |
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-11-2012, 23:48
|
|
|
maniek86krk, zamieść fotkę, bo bez tego trochę trudno ocenić.
Jeśli czerwona dioda przy przyciskach świeci przy dłuższym przytrzymaniu któregoś przycisku, to znaczy, że pilot ogólnie jest sprawny.
Ale... na pewno jest to pilot na podczerwień? Taki ma diodę podczerwieni przy grocie (jak skierujesz pilot grotem w swoja stronę, to widać diodę). Możesz sprawdzić czy dioda działa, patrząc na nią przez obiektyw aparatu fotograficznego (może być komórkowy). Po przyciśnięciu przycisku dioda zaświeci blado-niebiesko-fioletowym światłem.
Jeśli to pilot na podczerwień, dioda IrDA świeci, a Ty nadal nie możesz go zaprogramować, to najprawdopodobniej problem leży po stronie samochodu. A tu cięzko będzie coś stwierdzić... W takim przypadku przyda się dobry elektryk... |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
maniek86krk
Dołączył: 18 Lip 2012 Posty: 182 Skąd: kraków
|
Wysłany: 09-11-2012, 09:21
|
|
|
Opoya sprawdzile diode tak jak radzilas i okazalo sie ze nie dziala musze kupic nowy pilot. Jest mozliwosc przelozenia samych bebechow do innej obudowy ? Ten ktorego teraz mam ma idealna obudowe bez rys i przetarc na allegro sa w troche gorszym stanie wiec jak kupie takiego to bede mogl z niego wyciagnac bebechy i wlozyc do obudowy ktora obecnie posiadam ? wiem ze z radiowym mozna tak zrobic
[ Dodano: 14-11-2012, 14:51 ]
Niestety dalej walcze z pilotem kupilem juz trzeci pilot i kolejny nie dziala pojechalem do kauflandu okazalo sie ze tam maja bardzo podobny z tym ze ta czerwona dioda jest miedzy przyciskami sprawdzilismy w aucie czy pilot dziala i okazalo sie ze dal sie zaprogramowac i wszystko bylo ok ale w pilocie nie ma miejsca na immo czy ma ktos na zbyciu pilot na podczerwien badz doradzi mi ktos jaka centralke kupic zeby dzialal pilot radiowy ? Pytam bo pilotow radiowych jest duzo wiec chyba taniej i szybciej bedzie przelozyc centralke na taka ktora obsluguje pilota radiowego niz meczyc sie z pilotem na podczerwien. Obecny pilot ktory posiadam pojechal do elektryka ktory go oczyscil wymienil przyciski oraz diode i nadal nie dziala |
|
|
|
|
|