Beliar, przeczytałeś ten temat i pokrewne (o kluczykach, pilotach itp)? Bo jeśli tak, to powinieneś wiedzieć, że to czerwone to obudowa transpondera immobilisera.
Pilot do wyszukania na Allegro lub Ebay - szukaj pilota dwuprzyciskowego z IR. Linków Ci nie podam, sam poświęć na to czas. Powiem tylko tyle, że czasem nie jest napisane w opisie co to za pilot (IR czy radiowy), spytaj się więc o to wystawiającego aukcję. Pilot IR ma "oczko" tuż przy grocie.
PS. o wszystkim, łącznie z wymianą jest na forum. Nie rób z siebie lenia, poszukaj trochę, poczytaj, przy okazji dowiesz się dużo ciekawych rzeczy.
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Beliar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 57 Skąd: Białogard
Wysłany: 26-03-2013, 14:07
no czytalem ale ja nie mam kokosow zeby kupic jeden i jeszcze nie ten bedzie..
dobra kumam o co chodzi:)
przeloze do tego pilota to ustrojstwo a jak go odpale? tym moim kluczem bez tego Chipa?
Ostatnio zmieniony przez Beliar 26-03-2013, 14:28, w całości zmieniany 2 razy
Jedno to pilot, a drugie to mnóstwo wiedzy, która jest tu na forum. Poczytaj o kluczykach, pilotach, alarmach, dowiesz się co to jest "to czerwone", jak zaprogramować pilot, o rozdzielności funkcji pilota i immo itp.
Druga sprawa, to "kokosy", po prostu nie kupuj w ciemno. Jak w opisie aukcji nie ma zbyt wielu danych, po prostu pytaj się, jeśli sprzedawca nie odpowiada, ja zwyczajowo "olewam" takiego sprzedawcę. Myślisz, że ktoś będzie za Ciebie szukał, pytał i dowiadywał się? Włóż w to trochę swojego czasu i wysiłku.
Bez elektroniki to zapewne sama obudowa.
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Marian1968
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Sie 2012 Posty: 18 Skąd: Polska
Wysłany: 15-04-2013, 09:29
Bardzo proszę o pomoc!!!
Mam problem z pilotem do Pumki. Pewnego razu przestał działać i nic nie pomaga.
Próbowałem zmienić baterie, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i nic. Próbowałem też kodować pilota na wszystkie sposoby zamieszczone tu na forum i dalej kicha!!!!!!!!
Przy próbie programowania wszystkimi sposobami pojawia się jeden i ten sam problem. A mianowicie nie mogę doprowadzić diody imo do stanu ciągłego świecenia:((
Dioda zapala się co prawda na kilka sekund ale potem gaśnie i za chiny nie idzie wymusić świecenia!!!!
Kilkakrotne przekręcanie kluczyka też nic nie daje!!!!!!!!!!!!!!
Zastanawiam się już czy nie kupić jakiejś centralki do zamka Tylko czy sobie poradzę z samodzielną wymianą?????????
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 04 Sty 2013 Posty: 177 Skąd: Nowy Dwór Gdański
Wysłany: 15-04-2013, 11:51
Sposoby są ponoć trzy, mi te dwa co są na forum nie działały, a trzeci to:
1-Przekręcamy kluczyk do pozycji 1, czekamy około 10 sekund, aż dioda przestanie migać i zapali się ciągłym światłem.
2-Wyciągamy kluczyk, przytrzymujemy >> aż zapali się dioda na pilocie, wtedy dalej trzymając >> wciskamy pięć razy >. Powinny zamrugać obydwie diody (pilot i zegarek) każda pięć razy.
3-Wkładamy kluczyk i przekręcamy znowu na pozycje 1.
4-Wyciągamy kluczyk. Gotowe.
Ostatnio zmieniony przez MarcinP 16-04-2013, 19:29, w całości zmieniany 1 raz
Marian1968
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Sie 2012 Posty: 18 Skąd: Polska
Wysłany: 16-04-2013, 10:05
Wielkie dzięki Udało się zaprogramować tego nieszczęsnego pilota!!!!!!
Popełniłem bardzo prosty błąd a mianowicie przekręcałem kluczyk w stacyjce nie na pozycję I ale na pozycję 2. Łatwo to pomylić jak się nigdy nie programowało samemu pilota!!!!!!!
Wielkie dzięki za pomoc
przekręcałem kluczyk w stacyjce nie na pozycję I ale na pozycję 2
To częsty błąd, nawet specjalnie podkreślony w schemacie podanym przeze mnie - http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=83712#83712
W przypadku pilota na podczerwień ten sposób musi zadziałać. Jeśli nie działa, to znaczy, że coś jest źle robione. Jest to oficjalny schemat, podawany w materiałach Forda, który przetłumaczyłam i rozszerzyłam o kodowanie więcej niż jednego pilota do jednego auta.
Marian1968, przestań nadużywać wykrzykników i znaków zapytania, ani się to lepiej nie czyta, ani nie powoduje, że ktoś szybciej odpisze... Uwierz, jeden pytajnik czy wykrzyknik na końcu zdania wystarczy!
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Marian1968
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 11 Sie 2012 Posty: 18 Skąd: Polska
Wysłany: 16-04-2013, 19:42
E tam wykrzykniki i znaki zapytania. Grunt to że pilot działa.
Jeszcze raz wielkie dzięki. Może ja też kiedyś będę wstanie komuś tu pomóc
Hadzi [Usunięty]
Wysłany: 18-01-2014, 14:50
Odgrzewamy kotleta...
W poniedziałek zakodowałem kluczyk na nowych bateriach, w czwartek musiałem raz jeszcze programować bo przestał działać, po zakodowaniu było ok, aż do dzisiaj.
Co może sie dziać, ze co kilka dni musze na nowo kodować kluczyk?
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 4 Skąd: Rybnik
Wysłany: 27-03-2015, 19:33
Witam. proszę o pomoc. Mam pilota na podczerwień. Podczas prób zakodowania pilota w kluczyku (stosując opisane na forum metody) nigdy nie zapala mi się na stałe dioda przy zegarku. Co może być tego powodem. Czy naciskając na dowolny przycisk w kluczyku powinna świecić zamontowana w nim dioda (moja nie świeci )
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 328 Skąd: Barcin
Wysłany: 27-03-2015, 22:54
Powinna się zapalić lampka na pilocie po przytrzymaniu przez chwilkę któregokolwiek przycisku. Zaczynając od najprostszych rzeczy baterie w pilocie zmieniłeś ? Sprawdź czy dioda na podczerwień Ci działa. Naciśnij przycisk na pilocie i spójrz przez aparat fotograficzny czy się świeci na jasnoniebiesko dioda w kluczyku.
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 18 Mar 2015 Posty: 4 Skąd: Rybnik
Wysłany: 29-03-2015, 17:12
Niestety nie zapala się. Czy wiecie coś o jakimś elektroniku w okolicach Rybnika , który mógłby sprawdzić układ elektroniczny w kluczyku. Bo od tego chyba muszę zacząć .
bondonero
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 08 Wrz 2016 Posty: 2 Skąd: MTK
Wysłany: 10-11-2016, 14:11
Witam, mam kluczyk w wersji "nie ir", oryginalny.
O taki
Samochod odpala wszystko pieknie, tylko ze przy wciskaniu przyciskow absolutnie nic się nie dzieje. To jest wina kluczyka?[/hide]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum