Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Radiant Red
Dołączył: 22 Sie 2011 Posty: 52 Skąd: Trzciana
Wysłany: 23-03-2013, 13:14
ja odkręciłem całkowicie tą śrubę z lepszym dostępem, tą drugą poluzowałem ile mnie puszczało. Później przeciąłem starą gumę, wydłubałem ją, nałożyłem nową i po chwili kombinacji wsunąłem ją na właściwe miejsce.Nie bawiłem się w odginanie blachy ponieważ nie jest nowa i może pęknąć a po 2 guma ma na 3/4 obwodu kołnierz więc odgięcie z jednej strony nie da za wiele. Trzeba to po prostu na maxa popuścić i wtedy działać dalej
_________________ BandiT
silverstar
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 116 Skąd: Białystok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum