Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 365 Skąd: Lublin
Wysłany: 07-02-2009, 12:49
jeśli chodzi o same uszczelniacze zaworów są ponoć magicy, którzy potrafią to zrobić bez zdejmowania głowicy, podkreślam słowo "ponoć"
w silniku 8-zaworowym to można zrobić bez problemu, ale w naszych 16v .. to jak wyżej
pozdro
_________________ Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl
Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 842 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 07-02-2009, 13:34
Dietih napisał/a:
jeśli chodzi o same uszczelniacze zaworów są ponoć magicy, którzy potrafią to zrobić bez zdejmowania głowicy, podkreślam słowo "ponoć"
Taaaa, są można ich na paluchach policzyć. Trzeba sprężone powietrze pod ciśnieniem do cylindrów wdmuchiwać w miejsce świecy i rozpinać od góry normalnie zawory itd... Roboty dużo z tym, jak zawór wpadnie do środka to po zawodach trzeba ściągnąć głowice
_________________ Alfa Romeo 147 By Zender...
JTD powered by Cinsoft
Hadzi [Usunięty]
Wysłany: 07-02-2009, 20:08
Kolin, przy 1.4 to moze i sie nie oplaca, ale juz przy 1.7 to takiego magika warto szukać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum