To nie jest zły pomysł, znowu zaczynam zastanawiać się za ksenonami i poprawą widoczności standardowych świeczek w Pumie. Jakiś pomysł jak użyć tego z głową? Usunąć jakoś stare oznaczenie i przykleić tylko to czy mogą być oba oznaczenia na reflektorze? Jeżeli usunąć to w jaki sposób?
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
Wysłany: 01-02-2015, 13:32
Oryginalne oznaczenia są wypukłe od wewnętrznej strony i myślę, że da się je usunąć poprzez polerowanie twardym filcem. Jednak aby się tam dostać trzeba by rozkleić klosz i dlatego poszukiwałem alternatywnych kloszów aby nie popsuć własnych (jak z tylną lampą w piekarniku ) Takie naklejki jak w hidretrofit można zamówić w każdej firmie zajmujących się wycinaniem na ploterze. Mam dwóch bliskich znajomych zajmujących się tą profesją więc jak będzie trzeba, mogę zamówić hurtowo
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 247 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-02-2015, 14:43
Proszę bardzo namiary-Częstochowa ul.Ciepła 9. Diagnostów jest dwóch. Przegląd przeprowadzał starszy w okularach prawdopodobnie p. Dariusz. Jest to osoba wszechwiedząca . Drugi, młodszy jest ok- prawdopodobnie właściciel .Mówi jak jest i nie ściemnia.
kozii [Usunięty]
Wysłany: 01-02-2015, 15:36
screen, chyba podziałam z tym chińskim pakietem. Dzięki za namiary. Po założeniu chyba podjadę na przegląd od razu na tą ul. Ciepłą.
Chodzi o ten kawałek o ksenonach 25W.
Otóż nie wymagają one stosowania systemu oczyszczania reflektora oraz samopoziomowania, a co za tym idzie takiego 'retfofita' np. w Pumce można zdecydowanie łatwiej zaaranżować
Oczywiście zapewne nigdy nie doczekamy się palników HB3 w formie 25W, ale jak już wydawać te 650 zł na komplet soczewek i profesjonalne przetwornice, można po prostu umieścić na obudowie reflektora jakieś naklejki na wzór tych żółtych z dyskretnym oznaczeniem, że mamy tu (oczywiście na niby) do czynienia z ksenonami 25W Dokładając do tego to o czym pisałem w poprzednim poście czyli oznaczenia na przednim kloszu reflektora odpowiadające ksenonom, można w całkiem prosty sposób poradzić sobie z upierdliwym policjantem czy diagnostą
Jedyny haczyk to taki, że takie reflektory są produkowane dopiero od zeszłego roku więc trzeba by wymyślić kolejną bajeczkę o dobroduszności Forda i Boscha, że po tylu latach postanowili wyprodukować nową wersję reflektorów do Pumy, naprawiający błąd słabego oświetlenia
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączyła: 27 Sie 2009 Posty: 928 Skąd: Poznań
Wysłany: 19-03-2015, 18:26
Wczoraj diagnosta w "mojej" SKP powiedział, że podbije mi przegląd, ale niestety "światła są złe".
Zamarłam.
"Są za słabe" - dodał.
Nieco zdezorientowana powiedziałam, że tak słabe jest oświetlenie w Pumie.
Na to pan diagnosta stwierdził, że światła są tak słabe, że nawet wymiana żarówek nie pomoże, a że jazda w nocy z tak fatalnym oświetleniem jest bardzo niebezpieczna, najlepiej by było wymienić całe lampy.
Ciekawe, co by powiedział, gdybym nie miała ksenonów, a zwykłe żarówki...
_________________
kozii [Usunięty]
Wysłany: 19-03-2015, 18:55
Ha, Ha... dobre. Chyba będę jeździł do Ciebie na przegląd.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum