Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
19-04-2009, 14:02
pare pytań ponieważ auto gaśnie
Autor Wiadomość
zibi_21-1984 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 80
Skąd: Libiąż k.Oświecimia
Wysłany: 25-03-2009, 20:13   pare pytań ponieważ auto gaśnie

Czesc .Chciałem zapytać o pare rzeczy bo gdy przegazuje i obroty spadną do około 900 to auto gaśnie. Przepływomierz i silnik krokowy jest na pewno dobry .

Pierwsze to kable wysokiego napięcia. Sprawdzałem iskre czy skacze na każdym i jest tak że na pierwszych dwóch tych najkrótszych kablach iskra skacze dość mocno po obudowie silnika , a na tych dwóch dłuższych ledwo co. Czy tak ma być?
Druga rzecz to gdy rozpinałem i spinałem kostki od czujnika wolnych obrotów na zapalonym silniku czy na zgaszonym i potem odpaliłem to zero reakcji. MOżecie sprawdzić to u siebie z tym czujnikiem czy też tak macie .
_________________
_zibi_
Ostatnio zmieniony przez Boogie 26-03-2009, 05:26, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
outhot 

Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 37
Skąd: Opole
Wysłany: 26-03-2009, 00:29   Re: pare pytań ponieważ auto gaśnie

zibi_21-1984 napisał/a:
Sprawdzałem iskre czy skaka na każdym i jest tak że na pierwszych dwóch tych najkrótszych kablach iskra skaka dość mocno po obudowie silnika , a na tych dwóch dłuższych ledwo co, no prawie wogule. Czy tak ma być?


masz przewody do wymiany, nie ma prawa ci skakac iskra poza obudowe izolacji przewodow, jesli tak ci sie dzieje to albo masz przewilgocone kable wysokiego napieca albo poprostu juz stare i spekane w srodku, moim zdaniem do wymiany przewody, ale nie jestem mechanikiem:P
 
 
markko 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Ford Racing Blue
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 1063
Skąd: Warszawa / Piaseczno
Wysłany: 26-03-2009, 00:37   

kable masz do wymiany bo jeżeli masz przeskok iskry to masz mniejszą iskrę na świecy i wtedy się ona bardziej niszczy
_________________
Ford Escort Cabrio Ghia Edition 1.8
1997 Black Panther Recaro w skórze
Ford Puma Futura 1.7
2000 Black Panther Recaro w skórze
Ostatnio zmieniony przez markko 26-03-2009, 00:54, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-03-2009, 00:47   

zibi_21-1984, kable jak najbardziej, a jak kable to zapewne i świece masz też do wymiany. Jak nie chcesz dostać bana to uważaj na błędy w następnych swoich postach :smile:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
zibi_21-1984 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 80
Skąd: Libiąż k.Oświecimia
Wysłany: 26-03-2009, 05:32   

Świeczki wymieniałem w lipcu tamtego roku.Świece NGK platynowe.Czyli mają ok 9miesięcy i przejechane dopiero 9tys. km. A odpowie ktoś na drugie pytanie???
_________________
_zibi_
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo