Po 2-ej wymianie tulei w ciągu 3 miesięcy na tylnym zawieszeniu dostałem w końcu nauczkę i zacząłem się zastanawiać nad czymś konkretniejszym zaufany mechanik poleca firmę powerplex , koszt wymiany z robocizna 650 złotych co biorąc właśnie przejrzane ceny mieści się w granicach których byłem świadomy i skory jestem zapłacić.
pytanie brzmi czy ktoś użytkował i czy warto poświecić ta kasę,większość ludzi zachwala ale pojawiły się także komentarze ze trudniej zbiera się wyboje bo utwardzają zawieszenie a u mnie drogi koszmarne miał może ktoś okazje montować ten wynalazek u siebie??
P.S. o firmie z Olkusza robiącej zamienniki z poli słyszałem ale jakoś mnie nie przekonali.
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 05-03-2009, 17:39, w całości zmieniany 1 raz
ZTCW to Powerflex ma sens jeżeli bardziej od komfortu lubisz skręcać. Wiesz co czym mówię... .
Sestokacjusz [Usunięty]
Wysłany: 09-03-2009, 15:53
Kruk>>
Tak o zamiennikach czytałem ale nie jestem przekonany do nich.
Słoodzik>>
Tak miałem założone oryginalne sam kupowałem niestety wymiana nic nie dała tył samochodu "fruwał" po drodze a luzy przekraczały wszystkie rozsądne granice układ przetrzepany był dokładnie tylko na tulejach był problem.
Gaydek>>
Rozumiem rozumiem jutro odbieram samochód i przekonam sie czy zamiana była korzystna
Raport końcowy :
jako iż niekorzystny kurs euro zmusił mnie do zmiany koncepcji z tulejkami pierwotny plan odpadł po znalezieniu rozwiązania w postaci własnoręcznie przez mechanika toczonych zamienników, tulejki są identyczne (materiał,klasy gęstości itp) cóż mogę powiedzieć jeździ się świetnie skręca zwłaszcza przy dużych obciążeniach zdecydowanie lepiej polecam taka zamianę gdyż cenowo poszło lepiej niż myślałem tulejkix2 z toczeniem 160 złotych 160 wymiana komfort jazdy bezcenny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum