Wysłany: 02-04-2009, 20:12 Wysprzeglik po raz kolejny
Witam,jestem w trakcie wymiany sprzegla....i co sie okazało.. nowy wysprzeglik nie pasuje,chyba ze wymieni sie przewód a co z regulatorem cisnienia?
zibi_21-1984
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 30 Cze 2008 Posty: 80 Skąd: Libiąż k.Oświecimia
Wysłany: 09-04-2009, 09:19
Siema. Miałem ten sam problem. Kupiłem wysprzęglik i sprzęgło i dałem mechanikowi. Na następny dzień okazało się że wysprzęglik nie pasuje zabardzo bo nie ma gwintu za zaworku zwrotnym. Dobrze że ojciec miał znajomego który szybko taki kawałek rurki z dwoma końcami nagwintowanymi dorobił i wtedy można było już połączyć wszystko. Pozostaje ci dorobić coś takiego tylko. Ja pytałem po sklepach w Fordzie o taki wysprzęglik z gwintem na końcu a tam mi powiedzieli że nastąpiła jakaś zmiana konstrukcyjna i że juz nie produkują wysprzęglików z tym gwintem.
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2050 Skąd: Rybnik
Wysłany: 09-04-2009, 12:18
W sklepach z częściami mają dodatkowe pytania co do rocznika 98, czy pierwsza połowa, czy druga połowa. Gdy mi mechanik wymieniał wysprzęglik to przy mnie dzwonił jaka jest cena i babka się go pytała która połowa roku 98.
Być może wtedy był jakiś mały lifting dotyczący sprzęgła.
Rozgryzłem to.Nie trzeba nic przerabiac ani dorabiac,nowy model wysprzeglika ma sprezyne ktora pełni taka sama role jak regulator cisnienia w starym typie.Poskładałem to do kupy i odziwo działa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum