Wysłany: 22-04-2008, 18:38 Czy zmieszcze w pumie silnik DURATEC 2.0 albo ciutke wiekszy
Zapowiada sie na to ze mam zjechany silnik w pumie, no i tym samym będzie albo wymiana auta, albo swap... Czekam jeszcze na ostateczną decyzje mechanika, skonfrontuje to z innym mechanikiem i jeśli faktycznie okaże sie nieopłacalny w naprawie, będe próbował włożyć do stajni... wiecej rumaków Czy może ktoś już próbował takie rzeczy robić, albo chociażby zamierzał Znalazłem na forum że ktoś chciał włożyć 2.0 Cosworta, może taka opcja jest możliwa I jakie są ceny takich wybryków
tomcio, tak naprawde watpie zeby ktos Ci tu powiedzial jak to z kosztami dokladnie wyjdzie.
Coswortha silniczek jest duzyy..bynajmniej tak mi sie wydaje. Polookaj silniki od Foki ST...wydaje nmi sie ze to jest mniejszy silnik..ale niestety swoje kosztuje;/ Ale w sumie cosworth tez do tanich nie nalezy
_________________ "Tuning to Twój wróg"
seryjne 277PS i 367Nm ;]
------------------------------
!!=-~Speedy~-=!!
Narazie to tylko pomysł, ale jeśli stane przed zakupem silnika, to napewno nie włoże orginału - za drogi w naprawach i brak cześci Albo sprzedam pume, albo włoże inny silnik... Narazie musze zgromadzić wszelkie za i przeciw.
_________________ Naprawa laptopów, płyt głównych, urządzeń sieciowych, sprzętu estradowego i studyjnego, telewizorów i monitorów LCD... Poza tym reszta elektroniki po uzgodnieniu
Pumy już nie ma
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Pacific Green
Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 1147 Skąd: Stradunia /Opolskie
Wysłany: 22-04-2008, 19:10
tak na serio tez myslałem o wymianie silnika na wiekszy. i myslałem ze tam mi sie zmiesci tylko z pumy. ale tak moim zdaniem sprzedaj ta pume a kup sobie inna
Jak sprzedam to juz pumy nie kupie - dwa razy do tej samej rzeki nie wchodze Zastanawiam sie nad mocniejsza maszyna, ale za to puma ma wypaśnie wygladającą paczke, i chciałbym żeby jeszcze troche pojeździła...
_________________ Naprawa laptopów, płyt głównych, urządzeń sieciowych, sprzętu estradowego i studyjnego, telewizorów i monitorów LCD... Poza tym reszta elektroniki po uzgodnieniu
Pumy już nie ma
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 06 Lis 2007 Posty: 249 Skąd: Wiry/Poznań
Wysłany: 22-04-2008, 22:45
Najlepszym i najtańszym wyjściem byłby silnik od Racing Puma, tylko pytanie czy warto sporo zapłacić za 25 kucy więcej...
Każdy inny wiąże sie z rzeźbieniem, co wiadomo nie jest tanie i zajmuje sporo czasu.
Nie wspomnę, że mocniejszy silnik to czubek góry lodowej: hamulce, zawiecha, wydech, chłodzenie, przeniesienie napędu... i pewno jeszcze kilka innych issue.
Jak mój silnik padł to też szukałem co by tu innego zamontować i dałem sobie spokój.
_________________ Naprawa laptopów, płyt głównych, urządzeń sieciowych, sprzętu estradowego i studyjnego, telewizorów i monitorów LCD... Poza tym reszta elektroniki po uzgodnieniu
Pumy już nie ma
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2050 Skąd: Rybnik
Wysłany: 22-04-2008, 23:13
a dlaczego masz zajechany silnik?? Przecież nie dawno się chwaliłeś jakiego to auta nie objechałeś
Myślę że nie warto się bawić w SWAPa lub porządny Tuning. Lukas coś o tym wie.
To auto nie jest przyzwyczajone do wielkich mocy, więc kilkanaście koni więcej to szkoda kasy i roboty.
Oczywiście Puma świetnie wygląda, no ale cóż, albo rybka albo akwarium.
Sprzedaj Pume i kup coś mocniejszego już w serii, wtedy śmiało możesz dołożyć 20 koni i więcej.
Jak to mówią Puma to auto pseudo sportowe
A wiec czy jest zajechany jeszcze na stówe nie wiem, ale w sobote jadąc cos strasznie zaczeło dzwonić w silniku. Auto stało sie bardzo słabe, i temperatura silnika wzrosła prawie do oporu. Dzis zgarnie mi pume laweta i pojedzie do mechanika. Zobaczymy co powie. Ja podejrzewam ze zdechł silnik tymbardziej ze ostatnio naprawiane było dużo cichsze dzwonienie silnika. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale ostatnio mam zła passe
_________________ Naprawa laptopów, płyt głównych, urządzeń sieciowych, sprzętu estradowego i studyjnego, telewizorów i monitorów LCD... Poza tym reszta elektroniki po uzgodnieniu
Pumy już nie ma
Hadzi [Usunięty]
Wysłany: 23-04-2008, 09:42
tomcio, swapuj!!! Nie zastanawiaj sie tylko działaj! A patrzyłes za czyms z Focusa ST? Ma 2.0l i ponad 172KM...
Ostatnio zmieniony przez Hadzi 23-04-2008, 09:44, w całości zmieniany 1 raz
No wlasnie nad tym silnikiem myslałem Ale i tak czekam na wersje pierwszego mechanika, a pozniej konfrontacja z drugim. Taka decyzja musi być porządnie poparta faktami
_________________ Naprawa laptopów, płyt głównych, urządzeń sieciowych, sprzętu estradowego i studyjnego, telewizorów i monitorów LCD... Poza tym reszta elektroniki po uzgodnieniu
Pumy już nie ma
Hadzi [Usunięty]
Wysłany: 23-04-2008, 09:45
W wersji RS jest 2.0l i ponad 200KM ale nie wiem dokładnie ile.
bartolomeo, mówisz jak rodzic . Modyfikowanie auta to ogromny fun, opłaca się jeżeli właścicielowi sprawia to frajdę, koniec kropka . I nie mów źle o Pumie, bo wiesz... policzymy się na zlocie .
tomcio, silnika z rodziny DURATEC do Pumy chyba nie wsadzisz, to silnik z m. in. Foki Mk2. Natomiast każdy 2.0 Zetec z Foki Mk1 będzie pasował. Ale jak to ktoś już powiedział, rzeźba pierwsza w PL (nie mówimy tu o autach używanych w sporcie), chcesz tego?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum