Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Powyżej 6000 obrotów dymek i smrodek...!
Autor Wiadomość
jamaan
[Usunięty]

  Wysłany: 26-03-2010, 19:46   Powyżej 6000 obrotów dymek i smrodek...!

No więc chciałem trochę przetestować moją staruszkę (13 lat to sporo jak na kota) i kręciłem ją wyżej niż zazwyczaj. Testy przerwałem powyżej 6000 obr./min. (jakieś 120km/h na 3 biegu) bo zaczął mnie dochodzić nieprzyjemny zapach.

Co to może być? Mam coś naprawiać czy po prostu pogodzić się z tym i już nie piłować tak "babci"...? :lol:
Ostatnio zmieniony przez jamaan 27-03-2010, 06:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Boogie 
adm


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 2370
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-03-2010, 18:37   

Ale co to był za zapach, skąd dymek szedł, były jeszcze jakies objawy?
_________________
Admin jest jak pogoda - trzeba zaakceptować, bo nic nie możesz zrobić, aby go zmienić
 
 
 
poldek
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2010, 21:27   

pewnie uszczelka pod zaworami poszła albo czujnik poziomu oleju ;) i kapie olej, a przy takiej jezdzie czuć smrodek :)
 
 
jamaan
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2010, 07:11   

Boogie napisał/a:
Ale co to był za zapach, skąd dymek szedł, były jeszcze jakies objawy?



Zapach - dobre pytanie - po prostu jakby się coś paliło ale to nie był jakiś ostry zapach raczej dość delikatny. Na pewno nic w stylu palącej się gumy czy metalicznego smrodu palącego się sprzęgła czy silnika elektrycznego jak w pociągu. I troszeczkę białego dymu/pary :?: gdzieś z pod maski -zauważyłem to przez okno kierowcy więc może gdzieś z lewej strony...? Od razu przestałem piłować i już więcej nie próbowałem.

Wiem, że mam jakieś simmeringi do wymiany i przez to wycieki oleju, ale czemu miałby się ten olej palić?

Aha, zauważyłem też trochę "czegoś mokrego" na środku ściany komory silnika (od strony kabiny) i ubyło mi troszkę płynu chłodzącego (nie jestem tylko pewien kiedy bo dawno nie sprawdzałem jego poziomu).

Czy możliwe jest, że przy wyższych obrotach silnika wzrosło ciśnienie płynu chłodniczego i wtedy on przez jakąś nieszczelność ochlapał ściankę komory silnika, i z tąd ten zapach i para/dym ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo