Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nieszczelny układ chłodzenia
Autor Wiadomość
ThA-ReK 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 64
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 30-04-2010, 15:36   Nieszczelny układ chłodzenia

Witam

J/w - problem z ubywającym poziomem płynu chłodniczego.

Bardzo proszę o odpowiedź osobę, która wie co kryje się w miejscu oznaczonym czerwonym okręgiem (zdjęcie 1) - zlokalizowałem tam wyciek zaraz w miejscu przejścia dwóch rurek wgłąb samochodu.

Dodatkowo bardzo niepokoi mnie powierzchnia węży układu chłodzenia (zdjęcie 1 i 2) - jest tłusta - wąż jest jakby 'spocony'. Zauważyłem, że problem występuje tam gdzie węże zbudowane są tylko z gumy (bez usztywniającego metalowego oplotu siatkowego wewnątrz).

Czy węże u Was też są takie?



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-05-2010, 01:33   

Te dwie rurki prowadzą do zaworu nagrzewnicy. Osadzone są na plastikowych rurkach będących częścią zaworu, plastik z którego są zrobione z czasem po prostu się kruszy. Jeśli w tamtej okolicy jest wyciek, to na pewno będzie się powiększał, albo po prostu któregoś dnia zatrzymasz się z powodu pary wydobywającej się spod maski.
IMO - zawór do wymiany.

Aha - w mojej Pumie rurki prowadzące z i do zbiornika wyrówawczego płynu chłodzącego nie są tłuste ani "spocone".
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
justynka5000 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączyła: 22 Maj 2009
Posty: 372
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-05-2010, 01:41   

Miałam taki problem, gdy odebrałam pumke z "serwisu forda" pół miasta zjeździłam za nowa rurką, ale się udało koszty praktycznie zerowe
_________________
Moja Pumcia http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/59736
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 01-05-2010, 08:40   

Wymien weze i zamocuj nowe cybanty. Problem zniknie z poceniem. Pumy juz maja swoje lata i gumy powoli juz siadaja w nich stosowane. Ja zastosowalem zamienik weza w postaci przewodu paliwowego.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo