Pracuję jak diesel i stracił kopa |
Autor |
Wiadomość |
TomSon
Rider of the storm
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 130 Skąd: Cieszanów
|
Wysłany: 17-04-2012, 15:27 Pracuję jak diesel i stracił kopa
|
|
|
Witam, od kilku miesięcy mam problem z praca silnika jak pisałem w ijnych tematach był problem z półosia. Gdy kupiłem pume chodziła cichutko, samochód był zrywny i wszystko ogolnie bylo ok. Po kilku miesiacach silnik zaczął mocno drgać na postoju jak i podczas jazdy, kultura pracy niska (chodzi jak diesel). Ostatnio odczułem spadek mocy, poza tym gdy wrzuca na luz to obroty nie spadają do 900 tylko stoja na ok 1,3k. Czy ktoś wie jaką może byc przyczyną? Dodam że ciśnienie na garach po12,1 na każdym, świece ostatnio wymienione |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
|
|
|
|
TomSon
Rider of the storm
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 130 Skąd: Cieszanów
|
Wysłany: 17-04-2012, 15:58
|
|
|
Nie wyczyśćiłem aczkolwiek czytałem o tym czy mógłbyś mi powiedzieć jak to zrobić? Oczywiście zrozumiem jeżeli odeślesz mnie do wyszukiwarki;) |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-04-2012, 18:26
|
|
|
Sprawdź w jakim stanie są świece ("chodzi jak diesel") i zawór wolnych obrotów ("obroty nie spadają").
Czy obroty nie spadają przy zimnym czy rozgrzanym silniku? Czy bez znaczenia? |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
TomSon
Rider of the storm
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 130 Skąd: Cieszanów
|
Wysłany: 17-04-2012, 18:33
|
|
|
Świece są nowe po zmianie nie bylo roznicy, co do obrotów zastanawiałem się nad silnikiem bpcznikowym... podczas jazdy gdy wrzuca na luz obroty nie spadają na 900 tylko stoja na ok.1300 zauważyłem że gdy zmieniam bieg, wciska sprzęgła obroty jeszcze przez chwileczkę rosną (o ok 200) po czym spadają. Co mogę jeszcze powiedzieć... przy zmianie polosi okazało się że w skrzyni ni ma oleju... mechanik wlać litr i nadal nie wyciekl... więc jeszcze jest mało można założyć że chyba było tam sucho.. |
|
|
|
|
BuLaS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Kolor Pumy: Jewel Green
Dołączył: 15 Wrz 2011 Posty: 206 Skąd: Rawicz
|
Wysłany: 17-04-2012, 20:07
|
|
|
Ja miałem tak ze auto mi szarpało i wyczyściłem owy przepływomierz to auto teraz chodzi jak ta lala |
_________________
|
|
|
|
|
TomSon
Rider of the storm
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 130 Skąd: Cieszanów
|
Wysłany: 18-04-2012, 07:32
|
|
|
Kurze mam te klucze ale w kształcie litery "L" nic z tego nie bedzie... muszę znaleźć lepszy komplet |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
Wysłany: 18-04-2012, 07:35
|
|
|
A co dokładnie chcesz odkręcić?Chodzi Ci o torxa? |
_________________ Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
|
|
|
|
|
TomSon
Rider of the storm
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 130 Skąd: Cieszanów
|
Wysłany: 18-04-2012, 07:39
|
|
|
Opoya napisał/a: | Czy obroty nie spadają przy zimnym czy rozgrzanym silniku? Czy bez znaczenia? |
Po odpieciu klemy i chwilowym odpieciu przepływki zauważyłem że po oddaleniu obroty spadają na ok.500 po czym rosną do 1k tak samo jest przy hamowaniu.
[ Dodano: 18-04-2012, 08:42 ]
cobraswiecie napisał/a: | A co dokładnie chcesz odkręcić?Chodzi Ci o torxa? |
Dokładnie chodzi o troxa |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
Wysłany: 18-04-2012, 08:02
|
|
|
Powiem Ci,że też nie miałem i w sklepie nie mogłem poszukać.Poprostu nabiłem delikatnie rowek i normalnym śrubokrętem odkrecilem:) |
_________________ Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
|
|
|
|
|
TomSon
Rider of the storm
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 130 Skąd: Cieszanów
|
Wysłany: 18-04-2012, 08:08
|
|
|
Więc ja też tak chyba zrobię a pózniej zmienię śrubki na takie z główka na płaski srubokret |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 18-04-2012, 09:33
|
|
|
Ze swojej strony poleciłbym nabyć klucze Torx. Komplet 6-8 sztuk kosztuje 30 - 50pln - średniej jakości. Na prawdę się przydają. Używanie śrubokręta, niestety strasznie niszczy śrubki. Inwestycja warta polecenia. |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
Wysłany: 18-04-2012, 09:55
|
|
|
Trojan to racja bo zawsze mogą się przydać.W moim mieście ich poprostu nie dostałem:)
W temacie dodam,że jeśli ktoś zbiera pkt.Payback to polecam zestaw:
|
_________________ Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
|
|
|
|
|
|