Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Thistle
Dołączyła: 06 Lip 2009 Posty: 91 Skąd: Żywiec
Wysłany: 06-06-2011, 11:39
No tak... czytałam te 3 posty... bardzo mało jest tematów na forum. W tym temacie jest do silnika 1,4 który jednak wystepuje w fieście a 1,7 niestety nie
Na aledrogo jest kilka magli, ale skąd pewność że i one nie będa ciekły?
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 68 Skąd: Katowice
Wysłany: 06-06-2011, 13:28
Jeśli chodzi o maglownicę, to ostatnio kupowałem przez serwis na a, maglownicę bez drążków do Alfy 156 (kuzyna), wystarczyły oględziny na miejscu i zapenienie o gwarancji rozruchowej (w moim przypadku na piśmie, prowizoryczna umowa ze sprzedającym zawierająca taki akapit). Miała być bez wycieków i była, jeździ już 6 miesięcy i nic się nie dzieje, w zeszłym miesiącu miał przegląd, więc ostrożne zakupy da się robić. Jeżeli natomiast chodzi o to czy będzie pasować z 1.4? Jeśli mocowania są te same, a wydaje się, że powinno tak być bo rozstaw osi w wypadku tych silników jest taki sam, to może występować ten sam problem co z amortyzatorami, że poprostu do bezpiecznej szybkiej jazdy nie będzie ona, w przypadku silnika 1.7 się, nadawała.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Thistle
Dołączyła: 06 Lip 2009 Posty: 91 Skąd: Żywiec
Wysłany: 06-06-2011, 23:14
KRECiK napisał/a:
rozstaw osi w wypadku tych silników jest taki sam, to może występować ten sam problem co z amortyzatorami, że poprostu do bezpiecznej szybkiej jazdy nie będzie ona, w przypadku silnika 1.7 się, nadawała.
yyy nie kumam, to pomimo, że rozstaw jest ten sam to nie bedzie pasować? albo bedzie pasować tylko bede jeździć tempem dziadka leśnego?
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 68 Skąd: Katowice
Wysłany: 06-06-2011, 23:50
Większa moc to większe przeciążenia, dałem tylko przykład. Znowu posłużę się tym samym:), to tak jakby zamontować amortyzatory typowo do wersji 1.4 w 1.7, większość mechaników Ci to odradzi. Tak rozległej wiedzy technicznej w tym temacie nie mam, ale wydaje mi się, że jeśli jest to tylko maglownica do 1.4 to nie radziłbym, ale może ktoś ma większą wiedzę i lepiej Ci doradzi.
_________________ B. lack
E. yed
P. UMA
Franek [Usunięty]
Wysłany: 07-06-2011, 08:47
Ja bym chyba zdecydował się na regenerację starej - jest parę firm które się tym zajmują, a efekt powinien być długotrwały.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum