Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
27-12-2006, 00:50
tłumiki
Autor Wiadomość
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 06-05-2005, 21:30   tłumiki

witam
mam zamiar wymienic środkowy oraz seryjny tłumik końcowy na sportowy.
wiem ze niektorzy z was maja w pumexach wymienione tłumiki, jakie polecacie aby zamontowac tłumiki środkowy i końcowy??? Zalezy mi na przyroscie mocy
Jesli mozecie to podajcie cene i linki gdzie mozna takie nabyc.
Ostatnio zmieniony przez Boogie 20-08-2006, 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 06-05-2005, 22:28   

Polecam temat z działu tuning na temat wydechu. Z krajowych producentów polecany jest El-tec, w sieci znajdziesz ich ofertę. Z zagranicznych (droższych) polecam Supersprint - dostępne są dedykowane zestawy od kolektora do Pumy 1,7 i 1,4 i Remus - pięknie brzmiące tłumiki końcowe dedykowane do Pumy. Jeśli chcesz uzyskać znaczący przyrost mocy rób wydech razem z kolektorem np. w Tomsonie.
Wpisz w google nazwy firm i znajdziesz ich strony i oferty: Tomson, Eltec, Fosab, Intercars.
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 07-05-2005, 01:05   

co myslicie o tych tlumikach
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=50640971 i
http://toptuner.com/go/_info/?id=2547
ktory wedlug was bedzie sie lepiej sprawowal ?
Pass chyba ty masz podobny tlumik, przynajmniej tak widac na zdjeciach, co radzisz kupic ten tłumik z krotsza nasadka czy z dluzszą??
Do tego wszystkiego zamiast srodkowego tlumika wrzucilbym strumienice
http://toptuner.com/go/_c...record_row=long
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 07-05-2005, 12:07   

Mugeny prezentują się ciekawie, ten drugi ma płynną regulację głośności więc może być wygodniejszy... strumienicę sobie odpuść, ja tak radzę... jeśli chcesz uzyskać przyrost mocy zrób kompletny wydech z powiększeniem średnicy przelotu (seria ma 46 mm. zrób 50-52 mm.). Sama wymiana tłumika nie wiele da...
Jeszcze jedna rada! Odpuść sobie takich producentów! Jeśli chcesz krajowy to kup M-Tech, El-tec, MG Motorsport...

P.S. Ja nie mam Mugena... Mam Supersprinta dedykowanego do Pumy 1,7... tylko końcówka przypomina Mugena, poza tym ma on puszkę jak normalny tłumik...
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
chapter322 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004
Posty: 264
Skąd: Sieradz
Wysłany: 07-05-2005, 18:01   

Dzieki Pass
Zna moze ktoś firme najlepiej we Wrocławiu ktora podejmie sie zrobienia przelotowego wydechu do pimki ??? W tomsonie powiedzieli 1000zl a ja szukam czegos tańszego
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 07-05-2005, 18:08   

Może Kurzki pomoże - robił wydech chyba gdzieś w Poznaniu. Nie wiem ile dał, ale robił przelotowy i chyba jest zadowolony.

Osobiście (jeśli nie planujesz turbiny) radzę założyć chociaż końcowy tłumik przelotowo-komorowy. Wydech zupełnie przelotowy na pewno daje super brzmienie jak N-grupa, ale jest zbyt odetkany jak do auta N/A (bez turbo)...
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
majkel23 
prawniczek


Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 83
Skąd: Prudnik
Wysłany: 07-05-2005, 18:52   

Mam prosbe..czy ktos moze wie jaki to jest tlumik..kupilem pume z taka koncowka i nie moge nic znalezc na jego temat... http://www.klubpumy.pl/do...3a115611cd775bd
facet od ktorego kupowalem mowil ze jest ponoc tytanowy...ale ze to byl francuz wiec o konkrety bylo trudno ;-)
z gory dzieki...
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 07-05-2005, 19:30   

Możesz zrobić jeszczt foto żeby zobaczyć kawałek tłumika? Końcówka wygląda na nakładkę z okleiną karbonową... kilku producentów robi coś takiego... po tym zdjęciu ciężko powiedzieć, czy jest to tylko ciekawa nakładka, czy jest to zmieniony tłumik...
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
majkel23 
prawniczek


Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 83
Skąd: Prudnik
Wysłany: 08-05-2005, 00:26   

ok...zrobie...
 
 
 
majkel23 
prawniczek


Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 83
Skąd: Prudnik
Wysłany: 09-05-2005, 22:33   

Oto dwie kolejne fotki mojego tlumika..prosze o pomoc w ustaleniu co to za jeden..heheh http://www.klubpumy.pl/download.php?id=463
http://www.klubpumy.pl/download.php?id=464
ponoc jest carbonowy...aha..calosc jest nalozone na koncowke i ma ok 20-30 cm dlugosci...dzieki
ps..zapraszam tez na nowe fotki mojej pumki juz z moja rejestracja..prudnicką...fotki robione w czechach (mam 3 km) przed knajpka z niezlym zarciem... ;-)
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 10-05-2005, 00:14   

Z tego co widzę na drugim zdjęciu to widzę, że tłumik (nie końcówka) trochę rdzewieje... w takim razie nie jest z nierdzewki. Może to być seryjny tłumik z założoną ładną końcówką... Nie będę miał pewności póki nie zobaczę tłumika (nie końcówki).
A propos samej końcówki to wygląda na karbonową.
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
majkel23 
prawniczek


Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 83
Skąd: Prudnik
Wysłany: 10-05-2005, 08:56   

no wlasnie o tą koncowke mi chodzi...ponoc wlasnie ona kosztowala 450 euro...czy to jest mozliwe ???ps..no troszke jest rdzawy hehe
 
 
 
Kurzki 

Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 632
Skąd: Poznań
Wysłany: 10-05-2005, 11:23   

Passenger napisał/a:
Może Kurzki pomoże - robił wydech chyba gdzieś w Poznaniu. Nie wiem ile dał, ale robił przelotowy i chyba jest zadowolony

ano w poznaniu
ano bardzo zadowolony z jakosci wykonania i ceny

majkel23 napisał/a:
facet od ktorego kupowalem mowil ze jest ponoc tytanowy...

bez jaj prosze was , tytanow -dobry skecz
gdyby to byl tytan to i nawet za 20 lat wygladlby tak jakby wczoraj opusicil fabryke

jak dla mnie to jest najtansza wersja blachy nierdzewnej - nadodatek zle pospawana i zgrzana oraz zabezpieczona , z ktorej zrobiono owalna koncowke , wsrodku siatka powodujaca lekkie podniesienie brzmienia basowego no i z zewnatrz oklejona folia karbonowa odporna na temperature
 
 
majkel23 
prawniczek


Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 20 Gru 2004
Posty: 83
Skąd: Prudnik
Wysłany: 10-05-2005, 13:08   

Kurzki..jakbyc poczytal nastepne posty to bys wiedzial ze sprostowalem ten tytan na carbon...i wlasnie o to pytam...co to za koncowka...???
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 10-05-2005, 14:20   

Cytat:
no wlasnie o tą koncowke mi chodzi...ponoc wlasnie ona kosztowala 450 euro...czy to jest mozliwe ???


Nie możliwe... maska z carbonu kosztuje jakieś 800-900 euro... więc nakładka nie może kosztować 450 :lol:

Kurzki napisał/a:
z zewnatrz oklejona folia karbonowa odporna na temperature


To jest najbardziej prawdopodobna wersja... że jest to właśnie okleina karbonowa odporna na temp na nakładce z seryjnym tłumikiem. Gdyby to była końcówka z prawdziwego karbonu to karbon byłoby widać również wewnątrz... Poza tym nie wiem czy w ogóle ktoś robi końcówki z karbonu...

Podsumowując francuz robił Cię w balona... :roll:
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo