Koszt podłączenia Pumy pod komputer |
Autor |
Wiadomość |
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 25-04-2012, 15:48 Koszt podłączenia Pumy pod komputer
|
|
|
[Nie znalazłem nic na ten temat w opcji szukaj, więc piszę nowy post.]
Muszę koniecznie podłączyć swoje autko pod interfejs dedykowany dla Pumy. Problem z szarpaniem, duszeniem się, "pierdzeniem z wydachu" podczas przyspieszania. Niestety w swoich poszukiwaniach nie znalazłem nikogo kto by oferował takowy w pobliżu. Udałem się dziś do autoryzowanego serwisu Forda - BIACOMEX w Białymstoku. Cena jaką mi zaśpiewali to 172,5zł za samo podłączenie i zdiagnozowanie błędów. Jakie są średnie ceny takiej usługi u Was. Moim zdaniem 172,5zł to trochę za dużo... |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
Wysłany: 25-04-2012, 15:55
|
|
|
U mnie ojciec kiedyś był to chcieli 50zł.Patrząc tak na dobrą sprawę to opłaca się kupić dla siebie samego bo zawsze może się przydać. |
_________________ Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
|
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 25-04-2012, 16:14
|
|
|
cobraswiecie Szukałem, ale nie ma nic na allegro co by miało interfejs dedykowany również do Pumy. Jeżeli jednak taki, proszę o link. Oczywiście w rozsądnej cenie. |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 25-04-2012, 16:54
|
|
|
trojan, niestety w ASO jest to standardowa cena.
w GD kiedys placilem chyba 160 zl, w Elblagu po 'znizce' 150
zahariash tez ostatnio chyba cos kolo 160-170zl placil.
w gdansku mamy do tego o tyle ciekawie w ASO na ul. Elblaskiej, ze tylko podaja co za blad sie wyswietli, natomiast napraw nie prowadza. Fajnie nie ? |
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 25-04-2012, 16:58
|
|
|
fajna sprawa zastanawiałem sie nad kupnem ale jest problem, mam komputer stacjonarny a garaż jest gdzieś 20 metrów od domu. A BT tak daleko chyba nie sięga |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
Wysłany: 25-04-2012, 17:08
|
|
|
Zalezy jak dlugi kabel masz:).Zawsze możesz posuzkać taki z wyświetlaczem. |
_________________ Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
|
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 25-04-2012, 17:17
|
|
|
na większości aukcji jest z przewodem 1.5metra |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
|
|
|
|
hojrak
1st Electric Orange
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 29 Sie 2007 Posty: 489 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-04-2012, 17:27
|
|
|
a mam pytanko jakiego programu używacie do Pumki?;> bo czytałem wiele recenzji i dalej nie wiem za abrdzo czego używać;P Podpowie ktoś jak chlopu na miedzy?:) |
_________________ Był Jest |
|
|
|
|
slawek535
RBR+g27+TV51"
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 740 Skąd: koniaków
|
Wysłany: 25-04-2012, 17:30
|
|
|
wielkie dzięki cobraswiecie, |
_________________ “Prawdziwego mistrza poznaje się po tym, że wygrywa jadąc najwolniej jak to jest możliwe”
|
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
|
|
|
|
trojan6
Alfa Romeo GT 1.8TS
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1830 Skąd: Białystok, Łapy
|
Wysłany: 25-04-2012, 18:14
|
|
|
Dobra, to ja napiszę inaczej...
Czy taki czytnik powie mi o np o tym, że sonda lambda do wymiany lub świece. Jak wyglądają przykładowe komunikaty błędów z tych testerów.... Sorry ja nie mam pojęcia... |
_________________ Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
Wysłany: 25-04-2012, 18:22
|
|
|
Tego Ci juz nie powiem.Poczytaj tematy a zapewne uzyskasz odpowiedz:) |
_________________ Przyspieszenie to najlepszy sposób na spędzenie czasu między zakrętami...
Moja Pumka:
http://www.polskajazda.pl...Ford/Puma/74364
|
|
|
|
|
Opoya
Szarak ST225
Dołączyła: 14 Wrz 2004 Posty: 4581 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-04-2012, 21:44
|
|
|
Oj, chłopaki
Ja mam skaner do sprawdzania i kasowania błędów (firmy Autel). Wielokronie skanowałam auta, najczęściej oczywiście Pumy i Cougary, ale inne też. Bezpłatnie
Jednak i skanery integralne (takie jak ja mam) i interfejsy do komputera z programem w lapie nie sprawdzą wszystkich błędów. Powód jest prosty, pisałam już o tym.
Producenci aut mają obowiązek udostępniać kody z grupy "P", ogólnie odpowiedzialnej za układ napędowy. Pozostałe grupy są "tajne", ale nie bez powodu. Jest tak duża różnorodność aut, urządzeń w nich instalowanych i systemów dodatkowych, że ciężko byłoby ustalić taki sam system kodów dla wszystich aut (i ich różnych urządzeń).
Pojawły się już urządzenia np. skanujące ABS, poduchy itp. Ale po pierwsze trochę kosztują, a po drugie i tak nie pokażą wszystkich błędów dla danego modelu auta.
Dlatego od czasu do czasu, szczególnie gdy samochód sprawia problemy, dobrze jest podjechać do ASO i przeskanować ich komputerem.
A teraz do rzeczy. Nie ma skanera dedykowanego do Pumy. Zasadniczo to powinien pasować każdy, który ma złącze OBD II i odpowieni protokół. Czyli wystarczy, że w spisie będzie Ford.
trojan6, jak chcesz, to mogę przeskanować Twoją Pumę, ale musiałbyś tu przyjechać. Mogę się też dowiedzieć, czy i za ile można byłoby podpiąć ją w zaprzyjaźnionym ASO.
Ze skanera tego typu co ja mam, dowiesz się właśnie o sondzie, o wypadających zapłonach itd.
Kody przykładowo wyglądają tak:
P1039 Vehicle Speed Signal Missing or Improper
P1130 Lack of Upstream Heated Oxygen Sensor Switch - Adaptive Fuel Limit - Bank No. 1
P1235 Fuel Pump Control out of range
P1352 Ignition Coil A - Primary circuit fault
Są jeszcze grupy:
B - karoseria (np. zamki, czujniki itp)
C - układ jezdny (czyli np. ABS)
U - komunikacja sieciowa (czyli np. uszkodzone złącza). |
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
|
|
|
|
|
|