Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 18:35
amortyzatory
Autor Wiadomość
Franek
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2009, 13:01   

To możesz zrobic odwrotnie. Najpierw kupić sprężyny a później amory.
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2009, 13:07   

Ale zwykły amor + sprężyna sportowa podobno to zły zestaw :roll:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
Franek
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2009, 13:19   

Jesli założysz sprężyny obniżające o 5 czy 8 cm, to może i wykończysz amory. Ale np Markko i ja mamy sprężyny, które obniżają o jakieś 3 cm (wszystko przy seryjnych amorach) i jest ok.
Na pewno lepiej tak, niż odwrotnie.
A jak założysz sportowe amory i sprężyny obniżające, to dopiero szybko wytłuczesz wszystko to, co w ostatnim czasie wymieniłeś (gumy, tuleje, drążki, itd).
 
 
Paola 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączyła: 11 Sie 2007
Posty: 1138
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2009, 13:39   

Słoodzik napisał/a:
Ale zwykły amor + sprężyna sportowa podobno to zły zestaw :roll:


Ja tak przejeździłam 2 lata... Na Monroe...

Ale nie ja taki zestaw stworzyłam :roll:
_________________
Puma Roku 2008:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=2397
 
 
 
tieesto
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2009, 15:06   

Cytat:
A jak założysz sportowe amory i sprężyny obniżające, to dopiero szybko wytłuczesz wszystko to, co w ostatnim czasie wymieniłeś (gumy, tuleje, drążki, itd).

albo lans albo ekonomia ;)

Franek napisał/a:
które obniżają o jakieś 3 cm (wszystko przy seryjnych amorach) i jest ok.

no niby tak ale i tak skracasz żywotność amortyzatorów i jakbyś chciał reklamować amory to nikt Ci gwarancji nie uzna, chyba że kupisz amortyzatory z przeznaczeniem "sport" które dają możliwość użytkowania z krótszymi sprężynami.
Pytanie też jak jest z bezpieczeństwem na takim zestawie (seryjny amor+sportowa sprężyna) bo wątpie żeby ktoś robił testy jak sie zachowuje samochód na amortyzatorach np. monroe ze sprężynami weitec no ale nie popadajmy w skrajnosci.

Osobiście przetestowałem kilka konfiguracji zawieszeń i tak naprawdę to był tylko strata kasy i czasu, kupiłem wreszcie pełen gwint i mam święty spokój, zawieszenie wreszcie pracuje tak jak powinno.
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-04-2009, 00:11   

Czy miał ktoś może z Was do czynienia z amorkami niemieckiej firmy NK?

Szukam opinii na ich temat :roll: :wink:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
marco78
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2009, 19:58   

Mam pytanko czy amorki tylne KYBA z rocznika 98 będą pasować do rocznika 99 ????
 
 
laurenth1981
[Usunięty]

Wysłany: 23-06-2009, 20:06   

Zalezy czy maja widełki na końcu do mocowania czy takie oczko ;) Ty masz w aucie mocowanie na oczko :)
 
 
marco78
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2009, 18:34   

Dzieki za szybką odpowiedz :)

no niestety nie załapałam sie na rocznik 98 amorków :sad:
 
 
michalknw 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: Amparo Blue
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 1096
Skąd: Knurów
Wysłany: 05-07-2009, 22:06   

witajcie :wink: mam takie pytanie jak sie spisuje w Pumie zawieszenie jezdzac po bardzo dziurawej drodze? (az mi zal auta zeby do pracy dojechac) bardzo moge uszkodzic czy Puma da rade? moje poprzednie auto po roku miało zawieszenie do wymiany :razz: ale tam było bardzie miekkie...
 
 
 
Snaco 
&Sadzik C4 VTS


Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 3064
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 06-07-2009, 10:03   

michalknw napisał/a:
jak sie spisuje w Pumie zawieszenie jezdzac po bardzo dziurawej drodze?

przy normalnym zawieszeniu słyszysz hałas.....
przy twardej obnizonej pumce....słyszysz ogromny hałas plus zbierasz zęby z podłogi....dlatego lepiej duzo zwolnic.... :-)
 
 
 
Gracjan 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 25
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-04-2010, 15:36   

Witam. Czy ktoś z Was zna amortyzatory firmy magneti marelli? Bo niedługo czeka mnie wymiana tyłu i mam możliwość kupna tych albo oryginalnych fordowskich. Niestety kayaby nie są osiągalne w żadnym sklepie w Łodzi. Proszę o wypowiedzi ;)
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 12-06-2010, 17:42   

Jakie polecacie amorki (tanie a dobre)?
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-06-2010, 23:41   

CikCiak, w zeszłym roku założyłem komplet niemieckich zółtych GT Cupline.

Średnio utwardzone, o skróconym skoku pracy o 25mm, przeznaczone do sprężyn obniżonych jak i sprężyn standard. Atrakcyjna cena, bo ok. 700zł.
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
Chlipał
[Usunięty]

Wysłany: 11-02-2011, 14:48   

Siemka potrzebuje dobrych amorów do przodu jaki byscie polecili ?? dzieki z góry:D:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo