B4 - zamienniki seryjnych amorków,
B6 Sport - utwardzone, pasują do seryjnych sprężyn i są wystarczająco twarde dla sprężyn max. -40mm,
B8 Sprint - są już tylko do mocno obniżających sprężyn - bardzo twarde.
Ja mam u siebie B6 + sprężyny Eibach (-35mm) i auto jest bardzo stabilne w zakrętach, bez porównania z seryjnymi Motorcraftami.
Nie wiem jak się B4 zachowują i nie wiem jaka jest różnica w cenie pomiędzy B4 a B6.
hej klubowicze mam od pol roku pumke na sportowo ,obnizona o 40 cm. wlasnie poszly mi sprezyny z przodu chce wymienic cale zawieszenie na normalne, na co wymienic jakas rada. sportowe zawieszenie jest super ale nie na polskie drogi.
Normalne amorki to np. Monroe, Sachs, Kayaba czy Bilstein (model B4). Trudno powiedzieć, które są lepsze. Każda firma ma swoich zwolenników i przeciwników. Dodam tylko, że do takich amorków wypada założyć seryjne sprężyny, ale to zapewne wiesz.
mam zawieszenie obnizone ,gwintowane i umarly sprezyny. wymieniam ,bylo twardo. amory gazowe sa ok?
Shakira [Usunięty]
Wysłany: 12-10-2007, 16:04
Uuuuuu temat dla mnie, w przyszlym tygodniu bede wymieniac amory na tyl, tzn tak mi sie wydaje po ogledzinach, wygladaja na mocno "spocone" co do przodu jeszcze nie wiem, bo nie bylam jeszcze u mechanika tak wiec jeszcze wszystko przede mna, ale po przeczytaniu tematu i dlugich namyslach i konsultacjach decyduje sie na Sachs'y Advantage (te mi zaproponowano za 250zl/szt+100zl wymiana-za oba). Taki wybor padl ze wzgledow finansowych niestety nie stac mnie teraz na obnizenie i ten cudowny zestaw Eibach + Bilstein
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Nadszedl czas wymienienia przednich amorkow - z jednego wyciekl plyn Nie jestem specjalista wiec chcialbym sie upewnic : jesli chce zeby nie bylo twardo, to najlepsza opcja beda te typu bs 4 ? I ktora firme mozna na spokojnie wziasc tak w klasie sredniej ? ah i moja puma jest z roku 98, pierwsza rejestracja w kwietniu, wiec zapewne musze zalozyc ze jest to ta najstarsza ?
Shakira [Usunięty]
Wysłany: 24-10-2007, 09:44
Cezary napisał/a:
zeby nie bylo twardo
wydaje mi sie,ze po wymianie na"jakiekolwiek" bedzie bardziej twardo, ale specjalista nie jestem wiec moge sie mylic
Cezary napisał/a:
moja puma jest z roku 98, pierwsza rejestracja w kwietniu, wiec zapewne musze zalozyc ze jest to ta najstarsza ?
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 2050 Skąd: Rybnik
Wysłany: 24-10-2007, 18:42
Shakira napisał/a:
Cezary napisał/a:
moja puma jest z roku 98, pierwsza rejestracja w kwietniu, wiec zapewne musze zalozyc ze jest to ta najstarsza ?
nie, bo sa starsze produkcje
tak, ale od początku produkcji do tego 98 roku do kwietnia chyba nie było żadnych zmian, typu liftinki i mniejsze modyfikacje.
Ale niech wypowiedzą się experci
Mocowanie tylnych amortyzatorów zmieniło się dopiero pod koniec 99 roku.
_________________
Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi Uwielbiam Cie (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
Cezary [Usunięty]
Wysłany: 26-10-2007, 20:21
ale moje sa przednie na amorki.com dziela sie one na te do pum produkowanych do wrzesnia 98 i na te mlodsze, wiec wychodzi na to ze moja jest starsza.. wiec B4 ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum