Przesunięty przez: Gaydek 09-10-2011, 11:50 |
Zastanawiam się nad zakupem Pumy :) |
Autor |
Wiadomość |
fajny:) [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2011, 09:34 Zastanawiam się nad zakupem Pumy :)
|
|
|
Witam,
Jestem tutaj nowy zarejestrowany od dziś
Powiem w ten sposób... Mam do wydania 10 tyś PLN i zastanawiam się miedzy Fordem Pumą i Oplem Tigrą. Z naciskiem na Pumę gdyż bardziej mi się podoba.
Powiedzcie mi jakiego sensownego rocznika szukać w tej cenie, gdyż nie chciałbym wszystkiego na dzień dobry wymieniać.
Jakie są słabsze punkty Pumy, na co zwrócić szczególną uwagę?
I co najważniejsze chciałbym aby b byla dość ekonomiczna, jaki silnik wybrać?
Dziękuję za wszelką pomoc |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2011, 09:36
|
|
|
ekonomiczna puma ? tak sie nie da
na reszte pytan pewnie dostaniesz odp pozniej |
|
|
|
|
fajny:) [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2011, 09:38
|
|
|
lewadzki, nie mowię, że ma mi palić 4 czy 5l/100km
ale też nie chciałbym żeby mi paliła 15 o to mi chodziło |
|
|
|
|
lewadzki [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2011, 09:39
|
|
|
nie powinienem tego pisac bo dostane opr. ale przywitaj sie pierw w odpowiednim dziale.
1.7 nie powinna przekroczyc 10 L . chociaz mi sie zdarzalo, zalezy jak jezdzisz |
|
|
|
|
xxdawid
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 24 Skąd: Męcina
|
Wysłany: 09-10-2011, 09:55
|
|
|
Słabym punktem Pum jest na pewno blacha więc to dobrze sprawdź, jeżeli chodzi o wybór silnika to tylko 1,7, spalanie zadowalające (u mnie średnio 7,3) a frajda z jazdy duża.Sprawdź też bezpieczniki w środku jak i w komorze silnika czy ktoś coś nie kombinował,sprawdź zawieszenie ,zwłaszcza przeguby czy nie pukają , a z rocznikiem jest różnie lepiej kupić starszą a zadbaną najlepiej od forumowicza niż młodszą a niewiadomego pochodzenia. Najlepiej zabierz kupowaną Pumę do serwisu na sprawdzenie (ja tak robiłem),kosz to 200zł ale warto lub poproś kogoś z forumowiczów kto może tą Pumę oglądnąć, mi pomógł ukochany17 z co bardzo mu dziękuje i to chyba tyle ode mnie. |
_________________
|
|
|
|
|
lidzbararas
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 71 Skąd: poznan
|
Wysłany: 09-10-2011, 11:23 zastanawiam sie nad zakupem pumy
|
|
|
Puma z silnikiem 1.7 i bedziesz zadowolony. Omijaj jedynie Pumy stuningowane, bo natkniesz sie na dodatkowe koszta poprawek tuningu Czesci jest duzo na rynku i pasuja takze do Pumy od Fiesty i Mazdy 121. Poza tym wnetrze Pumy jest ladniejsze niz Tigry (Puma ma sliczne zegary i niekanciasta deske rozdzielcza) |
|
|
|
|
Gaydek
admin
Dołączył: 12 Wrz 2004 Posty: 6402 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 09-10-2011, 11:47
|
|
|
lewadzki napisał/a: | na reszte pytan pewnie dostaniesz odp pozniej |
Odpowiedzi są na forum, m. in. w tym dziale, wystarczy poszukać . |
|
|
|
|
cobraswiecie
CSW Kuj-Pom
Dołączył: 25 Lis 2008 Posty: 1318 Skąd: Świecie n/W
|
|
|
|
|
Franek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-10-2011, 15:24
|
|
|
xxdawid napisał/a: | Słabym punktem Pum jest na pewno blacha więc to dobrze sprawdź, jeżeli chodzi o wybór silnika to tylko 1,7, spalanie zadowalające (u mnie średnio 7,3) a frajda z jazdy duża.Sprawdź też bezpieczniki w środku jak i w komorze silnika czy ktoś coś nie kombinował,sprawdź zawieszenie ,zwłaszcza przeguby czy nie pukają , a z rocznikiem jest różnie lepiej kupić starszą a zadbaną najlepiej od forumowicza niż młodszą a niewiadomego pochodzenia. Najlepiej zabierz kupowaną Pumę do serwisu na sprawdzenie (ja tak robiłem),kosz to 200zł ale warto lub poproś kogoś z forumowiczów kto może tą Pumę oglądnąć.. |
I właściwie to najlepsze podsumowani tematu. |
|
|
|
|
Agnesqa
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Thistle
Dołączyła: 06 Lip 2009 Posty: 91 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 09-10-2011, 22:20
|
|
|
lewadzki napisał/a: | ekonomiczna puma ? tak sie nie da |
hehe a ja Ci powiem że się da
po wymianie rozrządu i ustawieniu go na maksymalne możliwości puma w trasie schodzi do 5,2 l/100km oczywiście nie przekraczam predkosci 120km/h
PS czy kolega fajny nie zakładał juz tego tematu na FCP ? |
_________________
|
|
|
|
|
kolargol
Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 521 Skąd: Radom
|
Wysłany: 09-10-2011, 23:10
|
|
|
ale o co chodzi z tymi maksymalnymi możliwościami rozrządu |
_________________ |
|
|
|
|
Agnesqa
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Thistle
Dołączyła: 06 Lip 2009 Posty: 91 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 10-10-2011, 09:16
|
|
|
Tak mówił mechanik, że jest kilka możliwości ustawienia jakby mocy auta. I on ustawił jakby tą największą moc. |
_________________
|
|
|
|
|
Snaco
&Sadzik C4 VTS
Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 3064 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 10-10-2011, 09:22
|
|
|
Agnesqa, czyli 125 Km ? |
|
|
|
|
poldek [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2011, 10:52
|
|
|
Gdyby zle ustawił rozrząd, to puma by nie jechała tak jak powinna;)
(ale ten mechanik to magik - zdolniacha, bo polak ) |
|
|
|
|
fajny:) [Usunięty]
|
Wysłany: 10-10-2011, 19:43
|
|
|
cobraswiecie napisał/a: | Jaki rocznik Cię konkretnie interesuje? |
chciałbym aby była jak najmłodsza.
Żeby nie była jakoś "super" odrobiona gdyż wolałbym coś sam modyfikować.
I tak jak pisałem mam 10K pln
Dzięki za odpowiedzi mam dobrą lekturę, teraz tylko sprzedam obecne autko i szukam spokojnie Pumy |
|
|
|
|
|