Adi_Grabczyk
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 05 Mar 2014 Posty: 9 Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 15-03-2014, 20:34 może nie będzie tak źle
Po pierwsze - na opakowaniu napisane było, że siła 230 N. Jak się nie mylę, do pumki potrzeba 210N. Poza tym miałem okazję założyć jeszcze z trzy inne, pasujące gabarytami a różniące się siłą "odrzutu" (bodajże do jakiegoś innego fiata, opla i forda). Po próbach wsparcia otwierania, zamykania, teleskopy, które wybrałem działały najlepiej - płynnie otwierały klapę i nie wymagały nadmiernej siły przy zamykaniu. A jak padną? Hm, wszyscy kiedyś padniemy. Napiszę na pewno jak to nastąpi (padnięcie teleskopów). pzdr.
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 02 Lut 2013 Posty: 401 Skąd: skądinąd
Wysłany: 15-03-2014, 22:34
Jak coś to ja się z seja przesiadłem na pumę i potwierdzam, że:
- Siłowniki z seja są idealne bo akurat miałem w zapasie (ale wyrobione i wymagały dotknięcia ręką)
- Siłowniki z seja nowe otwierają klapę w pumie same bez dotykania bo klapa seja jest bardziej pionowo i wymaga to większej siły, bo cały ciężar jest na teleskopach a w pumie jako, że zawiasy nie są na równi opiera się też na zawiasach.
Ogólnie jak wymieniałem teleskopy ciężko było samemu utrzymać klapę w Seicento, w Pumie bez problemu zrobiłem to sam (Nie wiem tylko czy to to, że jest cięższa czy ten efekt pionu...).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum