Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
03-10-2012, 23:22
RESET SILNIKA KROKOWEGO
Autor Wiadomość
czarnapuma 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 45
Skąd: Lublin
Wysłany: 02-10-2012, 13:48   RESET SILNIKA KROKOWEGO

help jak zrobic resecik krokowca ?
 
 
trojan6 
Alfa Romeo GT 1.8TS


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1830
Skąd: Białystok, Łapy
Wysłany: 02-10-2012, 14:09   

Silnik krokowy = Zawór bocznikowy

Nie słyszałem o czymś takim, ale możesz go po prostu odpiąć i po 15 minutach znowu wpiąć.
Ewentualnie cały aku odpiąć na 15 minut.
_________________
Strony internetowe, pozycjonowanie - www.alfakoncept.pl
 
 
bania 
MeganeII diesel(ble)


Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 384
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 03-10-2012, 13:41   

Nie da się zrobić resetu zaworu bocznikowego-krokowca. Mozna go jedynie odkręcić, porządnie wyczyścić, założyć i zrobić reset kompa poprzez odpięcie aku żeby się ustawił do ewentualnych nowych parametrów.
_________________
obecnie Megane II diesel(ble)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo