Jeśli Bilstein to tylko w www.mtsbilstein.pl - ceny hurtowe. Firmę polecam bo u nich kupiłem swoje amorki i wszystko przebiegło bez problemów, expresowa wysyłka za pobraniem.
b6 i b8 jakie maja obnizenie ?
macie moze ceny b10 i b12 , jakis konkretny opis ?
http://www.auto-lider.com.pl/ - dzwon , nie pisz , nie doczekasz sie
a ja tak na powaznie zaczalem sie interesowac bilami - duzym plusem jest ich regeneracja
weitec nie wiem czy ma taka mozliwosc.
Z tego co ja słyszałem to do pumki z (albo po) 1999r nie ma B8 bo jest inne mocowanie.
Ogólnie to B8 są lepsze do krótszych sprężyn ale B6 też się dobrze sprawują.
W amorkach nie ma obniżenia tylko zakres pracy, tak mi się wydaje.
B10 i B12 to ponad- 3000zł ( jeżeli w ogóle są do pumy)
Ogólnie to B8 są lepsze do krótszych sprężyn ale B6 też się dobrze sprawują.
B8 są lepsze do krótszych sprężyn jeśli drogi są równe... na naszych drogach można stracić zęby na B8.
B6 sprawują się bardzo dobrze z krótszymi sprężynami. Mam u siebie taki zestaw (Bile B6 oraz -35mm Wolf/Eibach) i polecam gorąco! Poza tym jeśli ktoś uzna, że B6 mu są za miękkie to może je utwardzić w Zerkopolu nie tracąc gwarancji. B8 nie można zmiękczyć...
lukas napisał/a:
W amorkach nie ma obniżenia tylko zakres pracy, tak mi się wydaje.
Dokładnie! Sprężyny obniżają zawieszenie... amorki dobre dla krótszych sprężyn powinny mieć krótszy skok aby dobrze tłumiły nierówności.
KriSSo [Usunięty]
Wysłany: 25-08-2006, 19:48
Kurzki napisał/a:
ja obecnie kupuje zestaw weiteca , komplet sprezyn z amortyzatorami.
jak wiadomo weiteci sa robione w tej samej technologii i fabryce co fk , a wiec jedne z lepszych na rynku.
Sorry, że odkopię watek.
A skąd posiadasz takie informacje, że w tej samej technologii i fabryce co FK ? Weitec z FK nie ma nic wspólnego, zero !. Weitec w zestawach sprzdaje amortyzatory AL-KO i jeśli korzysta ze wspólnego producenta, to jest nim koncern KW, a nie FK. Zresztą, Fk to shitex.
Wiem bo się pytałem ludzi oraz dystrybutorów , że weiteci i fk są robione w tej samej fabryce , a czy to jest koncern kw , bilsteiny czy też koni , to już tego nie wiem.
Co do FK to ja akurat mam odmienne zdanie , wszyscy znajomi co jeżdzą , to sobie je zachwalają.
KriSSo [Usunięty]
Wysłany: 25-08-2006, 21:51
Kurzki napisał/a:
Co do FK to ja akurat mam odmienne zdanie , wszyscy znajomi co jeżdzą , to sobie je zachwalają.
Z tym szitexem, to trochę przesadziłem. Miałem 3 zestawy FK osobiście, sporo też sprzedawałem znajomym i zbytnio nie polecam. Mowa oczywiscie o serii High Tec, bo Koni Tec to inny świat. Więc High Tec są przeciętnej jakości. Warto przejechać się na czymś lepszym, by dostrzec różnice. Ale nie dziwę się znajomym, trudno nie chwalić tego, co się kupiło .
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
Wysłany: 05-11-2006, 10:27
Co myslicie o sprezynkach firmy ventura ?? jeździ ktoś na nich ? O to link ventura a moze lepiej takie SuperSport lub Jamex lub Sparco . Do tej pory jeżdze na amorkach koni + Apexach ale z apexow nie jestem zadowolony.Tylne zwoje nie sa docisniete i klekoczą. Dlatego zamierzam wymienic na nowe sprezyny ale za rozsadna kase.
_________________ Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 18 Wrz 2004 Posty: 264 Skąd: Sieradz
Wysłany: 05-11-2006, 14:17
Jeszcze mysle o sprezynach Weitec bo cena fajna lub Vogtland. Wietek kosztuje jakos 500zl chyba a Vogtland 650zl
[ Dodano: 2006-11-06, 11:23 ]
Powroce do sprezyn Jamex wiem ze to firma mało znana ale ludzie ktorzy na nich jezdza chwala sobie je a cena do pumy jest fajna za nie, bo tylko 295zl albo 400zl z przednia rozporka na kielichy, co wy na to ???
mysle jeszcze o weitecach tylko do fosabu nie da rady sie dodzwonic a maja rabat 20% na weiteca.
[ Dodano: 2006-11-15, 16:13 ]
Zdecydowalem sie jednak na ten zakup Jamexa. Jeździlem clio na tych sprezynkach i fajnie bylo, duzo osob sobie je chwalilo, nie sa za twarde.Obawiam sie jednak tych sprezynek tylnych bo maja sporo zwoi progresywnych na gorze i na dole, mam nadzieje ze one beda docisniete do siebie i nie beda klekotały jak moje apexy. Prosba, niech ktos pstryknie fotke jak wygladaja u niego sportowe sprezynki na aucie, chodzi mi o to jak wygladaja zwoje docisniete. Fotka Jamex
[ Dodano: 2006-11-17, 18:09 ]
Zakup dokonany sprezynki -40mm i rozporka regolowana aluminiowa.
Sprezynki jak sprezynki zobaczymy jak beda zachowywaly sie na aucie, mam dadzieje ze te zwoje progresywne po docisnieciu przez auto scisną się.
Co do rozpórki to jest strasznie lekka i delikatna (jak zabaweczka).
Z ciekawosci ile wazy tył pumy, moze inaczej ile KG przypada na os tylna ??
_________________ Trakcja jest jak dziwka z syfilisem - bez dobrej gumy nie podchodź.
KriSSo [Usunięty]
Wysłany: 17-11-2006, 19:59
Passenger napisał/a:
B6 sprawują się bardzo dobrze z krótszymi sprężynami. Mam u siebie taki zestaw (Bile B6 oraz -35mm Wolf/Eibach) i polecam gorąco!
No właśnie, jak ten zestaw pracuje ? Ja już mam dość Weiteców, Kw, Supersportów i innych temu podobnych. To wszystko jest beton, upierdliwy, męczący, nie na nasze drogi. Zakręty bajkowe, ale wybieranie dziur porażka, do bani. W Germanii okej, w Polsce kupa
Zatem rozglądam się za czymś, co pięknie wybiera dziury a jednocześnie stabilnie prowadzi samochód. Np takim zestawem był Eibach (amory + springi), który kiedyś miałem. Na tym zestawie był fabryczny komfort, lecz lepsze prowadzenie.
Jak pracuje Eibach z Billim, prócz tego że gorąco polecasz. Twarde to jest ?
Jest twardziej niż na seryjnym zawiasie w Pumie (króry jest na pewno twardszy niż seria w Escorcie), ładnie wybiera dziury i wręcz rewelacyjnie się prowadzi w zakrętach. Oczywiście porównując do serii bo nie jeździłem na innych zestawach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum