brak ręcznego |
Autor |
Wiadomość |
toxic
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice
|
Wysłany: 11-12-2013, 23:13 brak ręcznego
|
|
|
Czy ktoś może spotkał się z takimi objawami pacjenta. Wymienione zostały bębny, samo regulatory, szczęki, linki od ręcznego, łożyska, a ręcznego brak. Linka naturalnie naciągnięta, śrubką znajdującą się pod osłoną dźwigni ręcznego. Normalnie magia. |
Ostatnio zmieniony przez Gaydek 12-12-2013, 09:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 12-12-2013, 00:11
|
|
|
A przed założeniem bębna rozkręciłeś samoregulatory tak żeby bęben wchodził prawie na styk? |
|
|
|
|
deejay [Usunięty]
|
Wysłany: 12-12-2013, 17:43
|
|
|
samoregulatory są tylko z nazwy ściągałem bębny dwa razy i regulowałem aby ręczny łapał obydwa koła w miarę równo |
|
|
|
|
toxic
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice
|
Wysłany: 12-12-2013, 18:33
|
|
|
A jak ustawić te samo regulatory, tą zapadką z ząbkami. |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 12-12-2013, 18:56
|
|
|
Nie grzebałem jeszcze przy ręcznym w Pumie (w samych bębnach), ale praktycznie w każdym aucie z bębnami lub tarczobębnami z tyłu reguluje się to w ten sposób, że należy rozkręcać "śrubę" zaznaczoną na zdjęciu.
Wiele aut z łożyskiem wbudowanym w piastę ma w bębnie gumową zaślepkę lub reguluje się to poprzez otwór po śrubie koła, ustawia się po prostu bęben w odpowiedniej pozycji, zaciąga ręczny i śrubokrętem rozkręca się ten nastawnik tak długo aż koło się zablokuje |
|
|
|
|
wiertło
Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 162 Skąd: Janikowo
|
Wysłany: 12-12-2013, 20:23
|
|
|
A jeżeli to jest taki typ samoreguratora ?? są dwa rodzaje w pumach na to wychodzi.
[ Dodano: 12-12-2013, 20:25 ]
to jak regulować przy takim typie żeby było ok??
t_20090429020_143.jpg
|
|
Plik ściągnięto 83 raz(y) 32,49 KB |
|
|
|
|
|
toxic
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice
|
Wysłany: 12-12-2013, 20:25
|
|
|
U mnie to wygląda raczej tak http://www.ford-esklep.pl...--FO-94965/2315 i niema tam chyba żadnej śrubki.
[ Dodano: 12-12-2013, 20:38 ]
wiertło Przy cbr nie ma takich problemów |
Ostatnio zmieniony przez toxic 12-12-2013, 21:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 12-12-2013, 20:53
|
|
|
W Pumie były montowane dwa rodzaje hamulców, przednich jak i tylnych. Na zdjęciu jest przedstawiony układ hamulcowy z Pum od 2/2000, toxic masz wpisane w profilu rocznik 2000 więc myślałem, że będzie się to zgadzać z Twoim autem. |
|
|
|
|
wiertło
Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 162 Skąd: Janikowo
|
Wysłany: 12-12-2013, 20:57
|
|
|
toxic, a no z cbr nie ma żadnych problemów |
|
|
|
|
toxic
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice
|
Wysłany: 12-12-2013, 20:59
|
|
|
no w dowodzie też jest 2000
[ Dodano: 12-12-2013, 21:00 ]
Oprócz napinacza rozrządu |
Ostatnio zmieniony przez toxic 12-12-2013, 21:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Dukes
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: State Blue
Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 735 Skąd: Pniewy
|
Wysłany: 12-12-2013, 21:04
|
|
|
toxic, wejdź na tą stronę:
http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do
Kliknij na "Pojazd", wpisz numer VIN i dowiesz się kiedy dokładnie wyprodukowano Twoją Pumkę
Doczytałem się ważnej rzeczy z tymi hamulcami montowanymi w Pumach do 1/2000 roku. Mianowicie przed naciąganiem linki należy ją zluzować, odpalić auto i kilkanaście razy nadusić na pedał hamulca aż ząbki w samoregulatorach się ustawią i dopiero wtedy naciągać linkę. |
Ostatnio zmieniony przez Dukes 12-12-2013, 21:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
toxic
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice
|
Wysłany: 14-12-2013, 13:24
|
|
|
No i zrobiłem tak jak napisał dukes ale sukces tylko połowiczny, tzn. trzyma tylko jedno koło a drugie prawie wcale. |
|
|
|
|
wiertło
Dołączył: 16 Lip 2013 Posty: 162 Skąd: Janikowo
|
Wysłany: 14-12-2013, 13:49
|
|
|
ja u siebie też nie mogę z tym dojść a dokładnie lewy bęben jest zimny a prawy się grzeje i piszczy. Oprócz sprężyn i samoreguratorów wszystko nowe. Nie wymieniałem tych części bo są ok. |
|
|
|
|
daro85
Fanatyk Forda Pumy
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 02 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 14-12-2013, 13:54
|
|
|
Miałem to samo. jedno koło trzymało a drugie nie. Zostawiłem auto na parę godzin u mojego mechanika. przeczyścił mechanizm, nasmarował i chodzi teraz, jak by dopiero z fabryki wyjechała. |
_________________ Auto jest jak prostytutka, bo często się p......li |
|
|
|
|
toxic
Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2000
Dołączył: 03 Kwi 2009 Posty: 30 Skąd: Harbutowice
|
Wysłany: 14-12-2013, 16:24
|
|
|
I znowu nie mam ręcznego |
|
|
|
|
|