Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-12-2006, 16:59
Hamulce
Autor Wiadomość
foo 
W pyteczke


Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 764
Skąd: Manila
Wysłany: 25-04-2005, 12:49   

klocki? właściwie wszędzie :) nawet glupie norauto czy feuvert... tylko najlepiej mieć klocki ze sobą, można kupić np. w intercars ATE chyba za niewiele ponad 100plnów, kilka dni temu mieli nawet na stanie
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 25-04-2005, 16:09   

W Warszawie polecam www.tomson.com.pl
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Robo1
Gość
Wysłany: 10-05-2005, 15:46   

No i zaje*** założyłem brembo maxy + FERODO --hamulec taki ze mózg chce przez przednią szybe wyleciec ale co z tego ...na ferodo zrobilem 2 tys km!! i nie bylo klockow za miekkie!! no nic nie poddalem sie zalozylem Ate twarde cos troche wyło zrobilem 5 tys nei polecam wiec kupilem textary czy cos takiego no i wszystko cacy tylko mam 15 tys na tarczach i sie pogieły brembo maxy :twisted: co mi teraz napiszecie? piasty nowe lozyska nowe wszystko cacy a tu lipa ..jutro jade oddac na gwar mam nadzieje ze przyjma .... mam nadzieje ze nikt nie powie ze za szybko jezdzilem! w koncu po co sa takie tarcze?? normalnie nędza
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 10-05-2005, 18:31   

Ja juz chciałem zwracać tarcze po 5 tyś.Zostałem poinformowany że to niby moja wina hehe.Teraz mam Brembo Max plus Ferodo DS2000 i było ok przez tyś.km.Teraz nadal niby jest ok ale przy hamowaniu z dużej prędkości buczą tak jakby klocków nie było.Dodam że tarcze i klocki są ok wię ja już sam nie wiem o co chodzi.Robo1 masz taki sam problem jak ja.
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
foo 
W pyteczke


Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 764
Skąd: Manila
Wysłany: 10-05-2005, 18:55   

jeżdząc szybko (seryjne tarcze spaliłem po niewiele poniżej 1000km) :D , udało mi sie wytrwać na Brembo złobkowanych (ale chyba nie Max) już mocno ponad rok (ładne parę tysiecy km, okolo 10)... w między czasie najpierw jeździłem na klockach Ferodo, potem dwa razy ATE (są super i stosunkowo długo żyją)... może taka kombinacja jest lepsza?
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 10-05-2005, 19:35   

Może spróbujcie klocki EBC Greenstaff - są polecane do ulicznej jazdy.
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
tOmO 
tomo


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 139
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 10-05-2005, 21:26   

EBC są super, ale mam z nimi jeden problem - piszczą. Nie wiem jak sobie z tym poradzić.

tOmO
 
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 11-05-2005, 12:17   

Ja miałem zakładać EBC Turbogroove i Redstuff ale kasy zabrakło(różnica ok 500zł.) i zdecydowałem się na te nieszczęsne Brembo+Ferodo.Czego teraz żałuje.
tOmO lepiej że ci piszczą niż mają buczeć tak jak mi.(a nowiutkie i tarcze i klocki)
Co do piszczenia to podjedź do warsztatu niech wyrównają klocki i wyszlifują pap. ściernym.Ja kiedyś tak zrobiłem i było ok przez jakieś 2 miesiące,różnie to bywa,zależy od klocków.
_________________
Aktualnie: Audi TT Roadster Quattro 225KM
 
 
 
Adam 
& Natalia


Dołączył: 07 Gru 2004
Posty: 124
Skąd: Mansfield
Wysłany: 11-05-2005, 12:17   

jaziu ma brembo MAX i klocki ATE i nie narzeka :)
_________________
Aktualnie VW passat 1.9tdi(130)
 
 
 
Robo1
Gość
Wysłany: 12-05-2005, 20:48   

No to widze ksolk ze na pewno mamy to samo identyczne zachowanie wszyskto to samo sie dzieje po prostu wyja a najlepsze, ze jak mowie o tym mechanikom, to mowia ze nie mozliwe :evil: powaleni ...tez bym wolal zeby piszczaly :wink: no nic ciezka sprawa z tymi hamulcami albo faktycznie je gniote za mocno albo cos nie tak z calym zawieszeniem ..chociaz to drugie mechanik wykluczyl juz ..nawet wymienilem plyn przy zmianie tarcz na sportowy Ate....jak spróbuje czegos innego znowu dam znac Pozdrawiam
 
 
piXi 
gupek

Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 26
Skąd: Szczecin
Wysłany: 13-05-2005, 12:27   

ja dzisiaj oddalem do wymiany klockow i tarcz... jak wroci autko napisze co i za ile zalozyli
_________________
---
 
 
ksolk 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 15 Wrz 2004
Posty: 357
Skąd: Olkusz
Wysłany: 13-05-2005, 14:33   

Robo1 ja nawet płyn wymieniłem na ferodo 5.1 zeby wszystko było lux a i tak buczą!najlepsze jest to że i klocki i tarcze są w super stanie,zawieszenie rowniez(nic nie trzęsie,tylko to buczenie)Jednym słowem jak Brembo to Racing(nie Max)jak ferodo to DS3000(nie DS2000)a najlepiej komplet EBC
 
 
 
piXi 
gupek

Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 26
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-05-2005, 21:43   

hola....

odebralem w piatek auto od mechanika... niestety nie wzialem zadnych papierow wiec nie znam dokladnych cen... ale mniej wiecej jest tak:
1. tarcze (nie wiem jakiej firmy) - 115 pln sztuka
2. klocki (nie wiem jakiej firmy) - 85 pln komplet na jedno kolo
3. 4 litry oleju mobil1 10w40
4. filtr oleju
5. wymiana oleju, hamulcow przednich
6. jakas masa silnika - wymiana
za wszystko zaplacilem 600pln...

na razie hamulce OK, na poprzednich jezdzilem od kupna auta czyli jakies 30 tys km... jak cos sie bedzie dzialo to na biezaco bede informowal ;) nawet o najmniejszym pisku ;)

poza tym jutro autko jedzie do drugiego mechanika (dzieki Opoya) .. pewnie beda wymieniane przeguby wew... ale to sie okaze ;)

dam znac ;)
_________________
---
 
 
Dietih 


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 365
Skąd: Lublin
Wysłany: 04-06-2005, 20:28   

Witam! niedługo będę wymieniał płyn hamulcowy. na forum znalazłem różne :roll: sygnały o ilości płynu do pumy. czy ktos wie jaką pojemność ma układ hamulcow pumy?czy 1l płynu wystarczy na wymianę?
_________________
Puma - była od IX 2004 do IX 2012
była Alfa Romeo 147 1.9 jtdm Nero Carbonio
jest Alfa Romeo Giulietta 2.0 jtdm 170 km
www.psycholog-lublin.com.pl
 
 
 
Rathi 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 30 Maj 2005
Posty: 184
Skąd: Kraków
Wysłany: 06-06-2005, 10:58   

To ja mam dokladnie to samo.
Mialem wymieniac w sobote, ale nie zdazylem do mechanika.
A pozniej Pumcia mi sie zepsula : (
_________________
Robert z Krakowa
http://dragonus.pl/
Sklep z grami planszowymi, wypożyczalnia gier
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo