Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Prędkościomierz "wariuje".
Autor Wiadomość
ar2r 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 175
Skąd: Brzeg
Wysłany: 01-01-2015, 19:27   Prędkościomierz "wariuje".

Witam.
Jak w temacie,podczas uruchamiania silnika wskazówka prędkościomierza "leci" do końca skali i wraca do położenia poczatkowego.Dzieje się tak średnio trzy razy na dziesięć uruchomień.Akumulator naładowany więc opcja gdy przy słabym aku wszystkie zegary lecą do końca chyba odpada.
Silnik odpala idealnie-na przysłowiowy "dotyk",pracuje równo.Skanowanie auta nie pokazało żadnych błędów.
Jeśli ktoś ma pomysła o co chodzi to proszę o info.
Dzięki.
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-01-2015, 08:49   

Akumulator naładowany może i jest ale może też jest juz zużyty i następuje spory spadek napięcia i resetuje zegary, sprawdź akumulator u tych co je sprzedają, to jest za darmo lub max 5 zł kosztuje a będziesz na 100% pewny co robić dalej.
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Beata 
BUNIA :)

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączyła: 17 Cze 2013
Posty: 179
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-01-2015, 09:24   

Jak alternator za mocno mi ładował to wskazówki właśnie tak wariowały , jak by robił się reset
_________________
bo babcia ma zawsze rację ;) i już
 
 
ar2r 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 175
Skąd: Brzeg
Wysłany: 03-01-2015, 16:25   

W takim razie będę musiał sprawdzić stan aku tyle że u mnie sytuacja jest nieco dziwna do na maxa leci wskazówka tylko jednego zegara a nie wszystkich jak to jest w przypadku słabego aku.
Przy okazji alternator do sprawdzenia.
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-01-2015, 09:27   

Zimne luty na zegarach? uszkodzone np kondensatory?
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
ar2r 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 175
Skąd: Brzeg
Wysłany: 14-01-2015, 18:52   

Alternator i aku OK.
Sam już nie wiem co jeszcze może powodować takie zachowanie prędkościomierza.
WieSiu , temat zimnych lutów i kondensatorów ogarnie elektryk samochodowy czy trzeba raczej elektronika?
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-01-2015, 18:31   

Wyciagnij zegary sam i zanies do zakładu naprawiajacego telefony, albo najlepiej RTV, oni to zrobią najlepiej. Elektrykom samochodowym bym w takich spraw nie zostawial, choć są spoko ludzie w tej branży, ale jest też sporo pseudofachowcow
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo