Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
centralny zamek bez pilota - przesta działać
Autor Wiadomość
monż 

Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-12-2014, 10:20   centralny zamek bez pilota - przesta działać

Czy mógłby mi ktoś przybliżyć zasadę działania centralnego zamka w wersji bez pilota Puma 1,4 98'? Szukałem na forum ale o opcji bezpilotowej nic nie mogłem znaleźć.
Tam jest jakaś centralka czy te siłowniki sterują się nawzajem jak gdzieś mi kiedyś wpadło w oczy ale nie potrafię tego odszukać ponownie? No i w TISie też nie potrafię odszukać nic co by mi pomogło.
 
 
wiertło 


Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 162
Skąd: Janikowo
Wysłany: 28-12-2014, 17:33   

szukaj z prawej strony na słupku pod schowkiem obok stóp pasażera czarne pudełko
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-12-2014, 18:45   

wiertło, monż pytał się o zasadę działania, a nie miejsce gdzie jest sterownik :razz:

Siłowniki sterują się wzajemnie, ale sterownik jest potrzebny. Od opcji sterownika zależy w co jest wyposażone auto.
Tu masz zdjęcie "centralki" na podczerwień z (chyba) najwyższym wyposażeniem:
http://klubpumy.pl/viewtopic.php?p=93967#93967
Oczywiście sama wymiana sterownika na taki z większą liczbą opcji nie wystrarczy, bo samochód musi być wyposażony w resztę instalacji od danej opcji.
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
monż 

Dołączył: 29 Paź 2013
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-12-2014, 18:31   

Czyli rozumiem że centralka być musi? Bo u mnie nie ma... a przynajmniej nie ma tam gdzie być powinna wg Was i TISa. Z drzwi pasażera wychodzi wiązka która ginie gdzieś w czeluściach kokpitu. Ta od kierowcy zresztą też. Nie wiem może ten żoniny Pumex to jakiś naturalizowany wyspiarz bo sterownik poduszek też ma gdzie indziej niż wszystkie - w schowku pasażera.
Znalazłem w TISie schemat:
501-14A-00-003 , Handles, Locks, Latches and Mechanisms
i tam wygląda jak by nie było "centralki" tylko siłowniki z "pamięcią". Możliwe to?
A czy czerwona dioda w zegarku ma coś wspólnego z anti-theft'em?
Jak mróz odpuści to spenetruję temat bardziej a na razie trzeba się obyć bez centralnego i bez bagażnika :)
-..-.---.--.-...-.----.
Aktualizacja. :oops:
Brak mi słów. Spalony bezpiecznik F8. Wcześniej nie doczytałem w instrukcji że on też odpowiada za centralny. Dopiero na tym schemacie....
Nie ma jednak tego złego.... przyda się ta wiedza jak będę montował pilota do centralnego :)
No i tak BTW co z tą diodą w zegarku?
 
 
WieSiu 

Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 654
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-01-2015, 01:17   

Jest powiązana z immobilizerem i alarmem
_________________
Jest: Escort 2.0 RS CABRIO 1991
Escort 1.8TD 90KM VAN 1997
Był: Puma 1.7 1997
Scorpio 2.9 COSWORTH sedan 1995
http://www.monit.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo