Napęd, silnik, sprzęgło i skrzynia biegów - Hamownia & tuning mechaniczny 
						
												 Speedy - 18-01-2006, 21:30
  Dzieki za wyjasnienie...ja na ten sezon cwiartkowy planuje wlasnie wsadzic rure 2,25" az od kolektora..nic wiecej...zobaczymy co z tego wyjdzie  
												 Passenger - 19-01-2006, 18:16
 
  	  | Speedy napisał/a: | 	 		  | ja na ten sezon cwiartkowy planuje wlasnie wsadzic rure 2,25" az od kolektora..nic wiecej...zobaczymy co z tego wyjdzie | 	  
 
 
No, ale jakiś tłumik wstawiasz chyba... co?
												 Speedy - 19-01-2006, 20:35
  niee...zadnego nie mam w planach narazie...  
												 Passenger - 19-01-2006, 21:54
 
  	  | Speedy napisał/a: | 	 		  | niee...zadnego nie mam w planach narazie... | 	  
 
 
Hmmm... z tego co wiem to wolny wydech w aucie N/A nie ma sensu...
												 Speedy - 20-01-2006, 01:13
  zobaczymy co wykresy pokaza     Mozliwe...tez slyszalem ze nie ma sensu...ale jak zobaczylem pare razy jakie przyspieszenie daje to mi kopara opadla....tak..sam wydech zmieniony i czasu na cwiartke od razu byly duuzo lepsze     Zobaczymy jak wyjdzie...
												 Pusia - 20-01-2006, 12:59
  A to będzie pasowało do pumki?
 
 
 
 
 
Podobno dedykowane...
 
 
    
 
 
I co to da po zamontowaniu?
												 Passenger - 20-01-2006, 15:41
 
  	  | Pusia napisał/a: | 	 		  A to będzie pasowało do pumki? 
 
 
Podobno dedykowane... | 	  
 
 
Będzie ładnie mruczało, sam tłumik końcowy nie podniesie odczuwalnie mocy...
												 Pusia - 20-01-2006, 15:47
  A jak wywalę katalizator to co się stanie?
												 Passenger - 20-01-2006, 16:14
 
  	  | Pusia napisał/a: | 	 		  | A jak wywalę katalizator to co się stanie? | 	  
 
 
Moim zdanie z osiągami niewiele, będzie bardziej śmierdziało z wydechu i może być głośniej...
												 chapter322 - 22-01-2006, 10:24
  Ja mam sportowy wydech ala mugen i na zewnatz bardzo delikatnie przyjemnie mruczy natomiast wewnatrz autka jest 3 razy glosniej szczegolnie przy obrotach 1,5 do 2 tys i od 4 tys w gore  
												 Anonymous - 23-01-2006, 00:55
 
  	  | Passenger napisał/a: | 	 		  | Moim zdanie z osiągami niewiele, będzie bardziej śmierdziało z wydechu i może być głośniej... | 	  
 
 
Nie wiem jak to z Waszymi silnikami jest dokladnie,
 
ale ogólnie po wywaleniu kata robi sie głosniej...
 
że smierdzi to nie wiem, no ale to moze miec zwiazek
 
z wiekszymi zanieczyszczeniami wychodzącymi z rury   
 
 
A co do mocy, to tu bywa róznie...
 
wywalenie kata (wstawienie przelotu)+ dobry tłumik, może dać w przypadku
 
silnika 1,4 16v oplowskiego +4~6 PSów, potwierdzone na hamowni...
 
 
PS Dobrze jest nie wywalać kata, tylko wybebeszyc środek i
 
wstawić tam przelot... z zewnatrz wyglada jakby byl katalizator,
 
więc w razie kontroli przez policjanta, nie może sie on doczepić, ze kata nie ma...
 
hehe pozdro  
												 Speedy - 29-01-2006, 20:34
  Ja na sobote mam ustawiona hamownie     Jak sie uda to zrobie pomiary z bezpiecznikami TCS/ABS oraz bez nich     Dam znac jak bylo..jak nie zapomne..  
												 Patriqs - 29-01-2006, 20:54
  Speedy...gdzie masz tą hamownie i za ile? Może by pojechać na 2 Pumki?  
												 Speedy - 29-01-2006, 21:15
  Ja mam za darmo...W Chiptec Tuning w Gdyni....
												 Anonymous - 18-04-2007, 07:26
  Speedy, i nic sie nie chwaliles????????? a ja chce shamowac moja pumke   
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |