Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gaydek
25-04-2016, 23:11
Hamownia & tuning mechaniczny
Autor Wiadomość
czarny 
my precious


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: Warszawa - Piaseczno
Wysłany: 15-12-2004, 11:23   Hamownia & tuning mechaniczny

kto chętny na hamownie w warszawie ?
generalnie będe niedlugo się wybieral zhamowac kociaka żeby sprawidzć jej moc przed przeróbkami jeżeli są jacyś chetni to bedzie mi razniej :D
aa generalnie nigdy sie nia hamowalem - ile to kosztuje ? slyszalem ze chyba 100zl ?
i gdzie zrobić ? w promotorze czy gdzie indziej ...

aa swoją drogą to slyszalem ze Mr. Grabowski w wawie bardzo ładnie robił wydechy .. ?
 
 
 
tOmO 
tomo


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 139
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 15-12-2004, 12:14   

Jestem zainteresowany, ale w grudniu nie dam juz rady. Podobno kosztuje to 150-250 zł

tOmO
 
 
 
czarny 
my precious


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: Warszawa - Piaseczno
Wysłany: 15-12-2004, 12:18   

nooo dobra loozik moge do stycznia poczekać , może zbiore spory tłum więc będą zniżki :D
_________________
powered by 215/40/17 Potenza
 
 
 
Opoya 
Szarak ST225


Dołączyła: 14 Wrz 2004
Posty: 4581
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-12-2004, 16:52   

W styczniu to i moze ja sie skusze? :roll: Ale to bede wiedziec po nowym roku... W sumie moze byc ciekawie ;)
_________________

Opoya ma wysublimowany gust (by foo)
Opoya [...] może wszystko (by Snaco)
Opoya [...] jesteś Boska (by Waluś)
Opoya, Jestes super dziewczyna (by Mr.Maya)
Jak zwykle Matula Opoyka nie przezyje jak sie nie przyczepi :-) Uwielbiam Cie :-) (by bleade)
Opoya, [...] gratki dla ciebie kochaniutka (by rafalski69)
Opoya opoko ty nasza (by Beata)
 
 
 
Robo 


Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 11 Gru 2004
Posty: 20
Skąd: Gliwice, Slough
Wysłany: 15-12-2004, 17:21   

Siemka, ja juz bylem na chamowni :D i jestem zadowolony, przy zmienionym tylko ukladzie dolotowym i wylotowym uzyskalem 131bhp przy 6133rpm i 134 lbs/ft momentu obrotowego. :D :D
 
 
 
tOmO 
tomo


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 139
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 15-12-2004, 18:35   

Robo, pochwal się na co wymieniałeś i na co?

tOmO
 
 
 
czarny 
my precious


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: Warszawa - Piaseczno
Wysłany: 15-12-2004, 19:27   

właśnie to też zaraz polecimy i to samo zrobim hyhyhy :D
_________________
powered by 215/40/17 Potenza
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 15-12-2004, 20:45   

Robo, co zmieniałeś w wydechu :?: Tylko tłumik końcowy :?: A w dolocie założyłeś stożek z dolotem powietrza :?: Masz osłonę termiczną czy puszkę na stożek :?:
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
shawn
[Usunięty]

Wysłany: 15-12-2004, 20:51   Re: Hamownia

czarny napisał/a:
kto chętny na hamownie w warszawie ?
generalnie będe niedlugo się wybieral zhamowac kociaka żeby sprawidzć jej moc przed przeróbkami jeżeli są jacyś chetni to bedzie mi razniej :D
aa generalnie nigdy sie nia hamowalem - ile to kosztuje ? slyszalem ze chyba 100zl ?
i gdzie zrobić ? w promotorze czy gdzie indziej ...

aa swoją drogą to slyszalem ze Mr. Grabowski w wawie bardzo ładnie robił wydechy .. ?


Wydech to tylko ELTEC.
U Świątka było raz hamowanie promocyjne za 60zł (ale wtedy musiało się stawić conajmniej 10 aut)
 
 
Robo 


Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączył: 11 Gru 2004
Posty: 20
Skąd: Gliwice, Slough
Wysłany: 15-12-2004, 21:06   

Koncowy tlumnik Michael, usuniety srodkowy, katalizator jest ale mysle ze i tak juz nie pracuje :wink: no i stozek K&N 57i dedykowany. Acha jezdze na paliwie 98 oktanow :D i to tyle w silniku :D .

Co do chamowni to wykres moge wam przeslac jak tylko go zeskanuje. No chyba ze zdjecie:D
 
 
 
shawn
[Usunięty]

Wysłany: 20-12-2004, 12:39   

Grabowski ma promocje do końca roku ,hamowanie 50zł :shock:

http://www.grabowski.com.pl/New.htm
 
 
czarny 
my precious


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: Warszawa - Piaseczno
Wysłany: 09-01-2005, 11:02   

cholera jasna nie spojrzałem na Twój post shawn .... bo w nadchodzącym tygodniu chce się hamować , może wiesz coś o styczniowych promocjach ? :mrgreen:
na bank w tym tygodniu się hamuje bo zamierzam troszke przerabiac mojego killera więc jak ktos chetny to zapraszam ...
shawn a czemu uwazasz ze tylko el-tec ? slyszalem ze kwas met lepsze robi ...
hamowal ktos samochód po robieniu wydechu w el-tecu ?

Generalnie będe chcial zrobic uklad od kolektora ( narazie zostawie kolektor bo nie mam 1500 na niego ) i pospawac sobie ladny dolocik w obudowie :mrgreen:

myśle nad
1 Kwas Met
2 El-Tec
3 Tomson

w 1 i 2 uklad od seryjnego kolektora kosztuje okolo 1300zł nie wiem jak w 2 i 3 ale w kwas met zamiast kata wstawiają swoje strumiennice a nie jestem jakoś przekonany do strumiennic ....

jak ktoś coś wie to niech pomoże w decyzji :mrgreen:
_________________
powered by 215/40/17 Potenza
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 09-01-2005, 11:17   

Ja też słyszałem, że Kwas Met robi dobre wydechy. Myślę nad kolektorem od nich, bo od kolektora mam już Supersprinta :mrgreen: Kata nie polecam wywalać. Wszędzie przeczytasz, że nie powinno się tego robić, ewentualnie wymień go na sportowy odpowiednik o większym przelocie - koszt jakieś 500-600 pln.
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
czarny 
my precious


Rok prod. Pumy: 1999
Dołączył: 14 Gru 2004
Posty: 137
Skąd: Warszawa - Piaseczno
Wysłany: 09-01-2005, 13:39   

sportowy odpowiednik o większym przelocie ? hmmm brzmi rzemieślniczo .....
to strumiennica specjalnie zbudowana do danego silnika nie jest czymś takim ?
a gdzie moge coś się dowiedzieć o sportowym odpowiedniku ze te 500zł ? :mrgreen:

sprawdzilem grabowskiego ma teraz hamowanie za 7 dych wiec tak czy siak jade bo cena dobra ...

pomysle jeszcze nad grabowskim bo on podobno jak sie przylozy to robi baardzo dobre wydechy wyliczone itd ...
_________________
powered by 215/40/17 Potenza
 
 
 
Passenger 

Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1476
Skąd: PL
Wysłany: 09-01-2005, 16:11   

Ja o sportowych katach wyczytałem w sieci... nawet na Pumaspeed proponują razem z ich kolektorem montować ich produkcji sportowy katalizator (chyba za 250 GBP...). Nasi producenci są bardziej przystępni. Tak jak pisałem około 500 pln. Różnie na nie mówią - sportowy kat. lub metalowy kat. - z tego co wiem to ma on większą przepustowość (ale działa jako kat. więc nie ma problemów z przeglądami), jakoś inaczej się nagrzewa co ma wpływ na prędkość spalin... nie wychamowuje ich tak jak normalny kat.
Załączam foto kolektora i katalizatora sportowego produkcji Pumaspeed. Na foto widać też seryjny Pumiasty kolektor... pozostawia wiele do życzenia :roll:
_________________
Spec.: http://www.camaro5.com/fo...o=view&id=15247
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo