Elektryka i oświetlenie - Obieg wewnętrzny 
						
												 benne - 11-01-2013, 20:35
  Witam czy jest możliwość przywrócenia tego postu co pisałem a został usunięty? Naprawdę do silniczka obiegu idzie się bardzo szybko i prosto dostać a co za tym idzie naprawić.
												 sharky - 11-01-2013, 21:34
  Ja na szczęście zdążyłem go przeczytać zanim został usunięty i w wolnej chwili spróbuję zabrać się za naprawę obiegu wewnętrznego według Twoich rad.  
												 MarcinP - 14-01-2013, 19:51
  Witam
 
 
Ja również borykam się z problemem obiegu wew. wnioskuję to po tym, że:
 
 
Nie słychać zamykania/otwierania obiegu, mimo, iż przycisk się zapala.
 
Nie ma żadnej zmiany w pracy silnika.
 
Chyba zaciął się na ciągłym obiegu wewnętrznym, ponieważ strasznie paruje mi w aucie, aż przesadnie mocno!
 
 
Jakieś pomysły? Bo w temacie niestety żadnej wskazówki nie wyłapałem  
												 Anonymous - 14-01-2013, 20:29
  zaglądałeś do filtra kabinowego? jest częstą przyczyną parowania szyby
												 tusia8510 - 14-01-2013, 20:48
  Jak napisał deejay no i wilgoć w aucie również. Zobacz czy pod dywanikami/wykładziną nie ma wody, ewentualnie teraz już lodu    Umyj też dobrze szyby od środka.
												 MarcinP - 14-01-2013, 23:14
  Wszystkie filtry wymienione ok. 2 miesiące temu. Pod wycieraczką mam mini lodowisko, ale w zimę nie mam szans się tego pozbyć, muszę czekać na ocieplenie.. Szyby myte regularnie. Co do parowania, to zostawiam to na drugi plan, bo jak mówiłem, będę z tym walczył, gdy zrobi się ciepło  
												 trojan6 - 15-01-2013, 08:13
  Jak się mają progi auta, ogólnie podłoga i uszczelki wokół szyb?
												 MarcinP - 15-01-2013, 13:41
  Mam problem z drzwiami, są opadnięte. Słychać wiatr itd. Sprawdzałem jednak ręką wokół uszczelek, nawet w ulewie, no i nie było mokro "w środku". Co do przedniej szyby, obleciałem uszczelkę czarnym silikonem.
 
 
Edit:
 
 
Ściągnąłem dzisiaj panel, sprawdziłem wtyczki i były wpięte.. Więc ta opcja odpada. Jeszcze muszę sprawdzić, czy w ogóle dochodzi napięcie do szyby.
												 Anonymous - 31-03-2014, 17:48
  odkopie temat bo coś kojarzę że udało się komuś zdemontować silniczek od obiegu zamkniętego bez ściągania całej deski, a jego reanimacja polegała na poprawieniu lutów. jakaś instrukcja?
												 sharky - 31-03-2014, 20:01
  Jak najbardziej.       http://klubpumy.pl/viewtopic.php?t=7652
												 Anonymous - 31-03-2014, 22:00
  dzięki
												 maniek86krk - 02-04-2014, 12:36
  Ja mam troszeczke inny patent na ten silniczek mianowicie zeby go wyjac trzeba zdjac uszczelke drzwi tak do wysokosci przedniej szyby nastepnie odchylic dywanik i wyjac komputer sterujacy centralnym zamkiem to sie tyczy pum przed liftem ktore sterowanie centralnym zamkiem maja po prawej stronie w progu. Jak wyjmiemy komputer wkladamy reke od strony drzwi i po omacku odkrecamy 3 srubki ktore trzymaja silniczek. Nie trzeba zaznaczac ustawienia trzpienia bo na to tez jest prosty patent w trakcie zakladania silniczka trzeba jedynie nacelowac trzpieniem silniczka na otwor w ktory ma wejsc nastepnie trzymajac tak silniczek lekko go dociskamy i wciskamy guzik na desce do obiegu zamknietego wtedy silniczek zaczyna sie obrcac i sam wskoczy na swoje miejsce. U mnie temat z silniczkiem jest dosc ciekawy bo jak go wyjme z deski to dziala caly czas nawet pod duzym obciazeniem a jak go wloze w deche do najczesciej dziala jeden caly dzien a pozniej nemo    Plytka w silniczku w idealnym stanie wszystkie luty ok nic nie wyrwane juz nie wiem co mam z nim zrobic    w fordzie chca 123 zl za silniczek
												 WieSiu - 02-04-2014, 17:57
  To nieduzo chca
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |