To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Forum techniczne - porady - Problem z odpaleniem, gaśnie podczas jazdy + zasięg pilota

Anonymous - 20-06-2006, 14:17

Opoya... Ok sprawdze co i jak z autkiem... i odpowiem na pytania... Będę już grzeczny...
Przyznam sie ze to autko mojej dziewczyny... wiec z głowy nic nie powiem...
Moze masz racje... uparłem sie na jedno (sugerując się moim autem) a w zasadze nie mam pojęcia na temat Fordów.
Sprawdze jeszcze ten kabelek masy o którym pisał łasia...
Wiem na razie ze jeździ na PB98 tankowane na BP, kable WN niedawno wymieniane... auto powypadkowe, dostało w prawe drzwi... dowiem sie co jeszcze... wykręce i sprawdze świece...
Wczoraj przyglądałem się troszke... np. cały czas świeci się kontrolka otwartych drzwi... mimo, że są zamkniete... nie działają elektryczne lusterka (bezpieczniki sprawdziłem... ale trochę sie ich naszukałem..).

Dzisiaj podobno jak jechała to powyżej 3000 obrotów troche muliło...
Ehhh podejrzewam, że jest co robić z tym autkiem...

Pozdrawiam w ten upalny i duszny dzien...


acha, co do cytowania całego postu... przepraszam.. to z rozpędu....

Mr.Maya - 20-06-2006, 14:20

Ja tak miałek kiedyś a aucie firmowym i okazało się że coś było z imobilajzerem w kluczyku raz łapał raz nie. Zobacz czy jak drugim kluczem będziesz odpalał czy tak też będzie się działo.
Anonymous - 20-06-2006, 14:28

Mr.Maya, problem polega na tym, ze auto zostalo kupine tylko z jednym kluczykiem... sprzedawca z niemiec... wiec pewnie bedzie problem aby do niego trafic.. ale poszperam w papierach i moze go namierze....


Co do Aku i świec były wymieniane w zeszłe wakacje razem z kablami WN.
Nic wiecej nie było robione...

Przebieg auta wg licznika to 22181 km :? :? nie za mały jak na 1998 rok..?


Pozdro

Paweł - 20-06-2006, 14:39

Pewnie się licznik przekręcił i to jest 122181 km Puma ma licznik tylko do 100 tyś km.
Shit Happens

Mr.Maya - 20-06-2006, 15:53

Domel napisał/a:
Mr.Maya, problem polega na tym, ze auto zostalo kupine tylko z jednym kluczykiem...
Masz klucz z pilotem wiec dorobienie drugiego to nie problem koszt okolo 40zł z kodowaniem bo kod sciagna sobie z klucza wkoncu dziala bo czasami uda sie odpalic auto.
Opoya - 20-06-2006, 19:07

Co do kontrolki otwartych drzwi - sprawdz czy nie zablokowałĂ‚ się któryś z czujników. Szczególnie w drzwiach, które były "robione". Pamiętaj, że kontrolka dotyczy drzwi, klapy bagażnika i maski.
Szkoda, że tak daleko mieszkasz - możnaby sprawdzić kody błędów, a to, być może, wkazałoby usterkę.
Bardziej prawdopodobny przebieg dla auta w tym wieku to oczywiście ponad 122 tys. km, niż tylko 22 tys.
Objawy typu mulenie powyżej 3000 obrotów, gaśnięcie na dziurach wskazuje, że to nie immobilizer.
Skoro aku, świece i kable WN sąĂ‚ ok, to nadal obstawiam brudny układ paliwowy... może tym razem się uparłam, ale co szkodzi sprawdzić? STP nie kosztuje dużo, a może się okazać, że warto było. Jeśli nie pomoże, to przynajmniej wyeliminujesz podejrzenie.

Anonymous - 21-06-2006, 07:26

Wczoraj rozmawialem z dziewczyną... podobno używała STP jesienią... ale oczywiscie zakupimy to raz jeszcze.
Czujniki w drzwiach, które kontrolują otwarcie to te same, które są odpowiedzialne za oswietlenie wnętrza..?

Pozdrawiam

Opoya - 21-06-2006, 12:17

Domel napisał/a:
podobno używała STP jesienią

A pamięta który? Może w takim razie poszukaj tego w srebrnej buletce. Jest niestety drozszy, ale czyści cały układ, a nie np. tylko wtryskiwacze.

Domel napisał/a:
Czujniki w drzwiach, które kontrolują otwarcie to te same, które są odpowiedzialne za oswietlenie wnętrza..?

Tak.

Anonymous - 21-06-2006, 12:26

Opoya napisał/a:

A pamięta który?


Ten w czarnej butelce... Ok poszukam tego w srebrnej :) Dzięki...

Opoya - 21-06-2006, 12:46

Czarny jest tylko do wtryskiwaczy.
Zobacz tu - to mini katalog wyrobów STP. Srebrny jest na samym dole.

Anonymous - 22-06-2006, 08:02

Opoya dzięki ;)
kupie srebny, sprawdze kabel masy i mam nadzieje, że problem będzie z głowy....

Dzięki za pomoc...

Anonymous - 29-06-2006, 08:12

Dzisiaj rano znowu były problemy z odpaleniem... ale dziewczyna zwróciła uwagę na diode przy zegarku. Dioda zgasła.... Baterie w kluczyku są ok... Co teraz...?
Opoya - 29-06-2006, 08:25

Sprawdzić kody błędów. Niestety ta usługa kosztuje (chyba, że wybierasz sie do Warszawy), ale da odpowiedź co się dzieje, albo przynajmniej w którym miejscu. Sądzę, że warto, bo po co się zastanawiać i niepotrzebnie wpędzać w koszty wymieniając sprawne części... Teoretycznie mogłoby wskazywać na immo, ale gdyby był uszkodzony, samochód IMO nie odpalałby wcale i nie gasł w trakcie jazdy.
Anonymous - 29-06-2006, 10:58

Opoya, niestety ale nie mam w planach wyprawy do W-wy...:(
Będę musiał poszukać warsztatu w Poznaniu...
Dzięki za pomoc :)

Pozdrawiam

Anonymous - 15-02-2007, 16:23

mi samochod czesto gasl na poczatku jazdy, zapalalem, luz zeby zamknac brame czy cos, obroty spadaly az gasl. Okazalo sie ze zepsul sie tzw. silnik krokowy, dzis wymieniam zobaczymy co sie zmieni.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group