Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Gaydek
19-04-2009, 13:55
Problem z odpaleniem, gaśnie podczas jazdy + zasięg pilota
Autor Wiadomość
Domel
[Usunięty]

Wysłany: 19-06-2006, 08:25   Problem z odpaleniem, gaśnie podczas jazdy + zasięg pilota

Witam wszystkich serdecznie,

Szukając odpowiedzi na to co dzieje się z autkiem trfiłem na Wasze forum.
Mam nadzieje, że wsród Was, użytkowników tych autek znajde pomoc.
Otóż chodzi o pume 1,7 z 1998 roku.
Nie mem pojęcia o co chodzi i dodam że nie znam się na tym kompletnie.
Czasami auto nei chce w ogóle kręcić... czasami zapali i po chwili samo gaśnie i przez jakić czas nie kręci... jak by coś zapłon odcinało... Zdarza się to też po wjechaniu w jakąs większą dziurę... Co może być powodem...? Może to immobilaizer (jeśli w ogóle auto go posiada)?

Druga sprawa to zasięg kluczyka... aby zamknąc auto muszę dokładnie skierować kluczy do wnętrza auta i trzymac go ok 15 cm od szyby... Kluczyk jest oryginalny, posiada dwa przyciski.

Czy mieliśce styczność z takim problemem...?
Z góry dziękuje za pomoc.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Boogie 20-08-2006, 22:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
foo 
W pyteczke


Dołączył: 14 Wrz 2004
Posty: 764
Skąd: Manila
Wysłany: 19-06-2006, 10:00   

co do gazu - sugeruję udać się na przegląd połączony z regulacją, masz typowe objawy niewyregulowanej instalacji (zwłaszcza bolesne przy II/III generacji)

co do pilota - jest na podczerwień a nie radio (czyli bezpieczniejsze rozwiązanie), a jak wiemy wszyscy z lekcji fizyki (niektórzy z zappingu pilotem po kanałach), urządzenia na podczerwień muszą się 'widzieć', żeby się dogadywać
ergo - celuj pilotem w obły kształt w okolicach tylnego lusterka, zasięg faktycznie nie jest olbrzymi (ale na pewno i tak lepszy niż w Alfach :P )
_________________