To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

Układ dolotowy i wydechowy - przepustnica od GSXR1000 w pumie 1.7

rockezik - 05-10-2011, 11:23
Temat postu: przepustnica od GSXR1000 w pumie 1.7
Witam wszystkich klubowiczów. Szperałem sobie wczoraj po necie i znalazłem takie cuś na YT :mrgreen:

http://www.youtube.com/wa...feature=related

jak myślicie? taka przepustnica daje coś? podnosi moc, monet?

Nikuś - 05-10-2011, 11:44

Większa przepustnica => więcej powietrza => większy moment => większa moc.
http://www.focusklubpolsk...ead.php?t=34563

Krótszy dolot przenosi Ci moment w wyższe obroty.

Poza tym poszukaj na necie o ITB - individual throttle bodies.

rockezik - 05-10-2011, 11:48

eee.. to może kotecek dostanie troszke więcej kucyków ;)

[ Dodano: 05-10-2011, 12:01 ]
tylko ciekaw jestem ile by wyniosło takie przerobienie pumy :?: a może ktoś z klubowiczów ma takie pieruństwo zamontowane :?: :grin:

Anonymous - 05-10-2011, 12:28

A gdzie filtracja ?
Nikuś - 05-10-2011, 12:28

Coś dostanie, ale licz się z tym że trzeba będzie jeszcze robić airboxa, ze względów użytkowych. No i jeszcze jedno, sukces z ITB oznacza dalsze koszty: jak uda Ci się uzyskać dużo kucy, to konieczne będzie zrobienie nowej mapy, co najprawdopodobniej oznaczać będzie konieczność wsadzenia SA, być może konieczne będą inne modyfikacje.

Jest taka ogólna zasada dotycząca modyfikacji: jak raz zaczniesz, to prędko nie skończysz, bo zawsze wyskoczy coś innego. Moim zdaniem powinieneś przygotować sobie kompleksowy i długoterminowy plan modyfikacji. O odpowiednich funduszach nie mówię :razz:

rockezik - 05-10-2011, 13:48

o jaaa.... to nie takie proste jak by się myślało.... :???:
Nikuś - 05-10-2011, 13:58

rockezik, niech wypowiedzą się inni bardziej doświadczeni ode mnie. Część rzeczy mówię z własnego doświadczenia, część wiedzy jest z rozmów z kolegami, bo ja do swapa i poważniejszych modów dopiero przygotowuję.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group