Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przepustnica od GSXR1000 w pumie 1.7
Autor Wiadomość
rockezik 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 66
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 05-10-2011, 11:23   przepustnica od GSXR1000 w pumie 1.7

Witam wszystkich klubowiczów. Szperałem sobie wczoraj po necie i znalazłem takie cuś na YT :mrgreen:

http://www.youtube.com/wa...feature=related

jak myślicie? taka przepustnica daje coś? podnosi moc, monet?
 
 
 
Nikuś 

Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 28
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 05-10-2011, 11:44   

Większa przepustnica => więcej powietrza => większy moment => większa moc.
http://www.focusklubpolsk...ead.php?t=34563

Krótszy dolot przenosi Ci moment w wyższe obroty.

Poza tym poszukaj na necie o ITB - individual throttle bodies.
_________________
Fiesta Klub Polska
 
 
 
rockezik 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 66
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 05-10-2011, 11:48   

eee.. to może kotecek dostanie troszke więcej kucyków ;)

[ Dodano: 05-10-2011, 12:01 ]
tylko ciekaw jestem ile by wyniosło takie przerobienie pumy :?: a może ktoś z klubowiczów ma takie pieruństwo zamontowane :?: :grin:
 
 
 
Jimmy
[Usunięty]

Wysłany: 05-10-2011, 12:28   

A gdzie filtracja ?
 
 
Nikuś 

Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 28
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 05-10-2011, 12:28   

Coś dostanie, ale licz się z tym że trzeba będzie jeszcze robić airboxa, ze względów użytkowych. No i jeszcze jedno, sukces z ITB oznacza dalsze koszty: jak uda Ci się uzyskać dużo kucy, to konieczne będzie zrobienie nowej mapy, co najprawdopodobniej oznaczać będzie konieczność wsadzenia SA, być może konieczne będą inne modyfikacje.

Jest taka ogólna zasada dotycząca modyfikacji: jak raz zaczniesz, to prędko nie skończysz, bo zawsze wyskoczy coś innego. Moim zdaniem powinieneś przygotować sobie kompleksowy i długoterminowy plan modyfikacji. O odpowiednich funduszach nie mówię :razz:
_________________
Fiesta Klub Polska
 
 
 
rockezik 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 66
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 05-10-2011, 13:48   

o jaaa.... to nie takie proste jak by się myślało.... :???:
 
 
 
Nikuś 

Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 28
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 05-10-2011, 13:58   

rockezik, niech wypowiedzą się inni bardziej doświadczeni ode mnie. Część rzeczy mówię z własnego doświadczenia, część wiedzy jest z rozmów z kolegami, bo ja do swapa i poważniejszych modów dopiero przygotowuję.
_________________
Fiesta Klub Polska
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo