Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
ogólne dywagacje nt. awaryjności Pumy
Autor Wiadomość
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-01-2009, 22:23   

Jak do tej pory robiłem u siebie:

rozrząd, wszystkie tuleje w zawieszeniu, amory, tarcze, klocki, polerowanie lamp przednich :grin:
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
Mr.Maya 
Kamikaze Driver


Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 2256
Skąd: Gliwice
Wysłany: 27-01-2009, 06:53   

Zasada jest prosta jak dbasz tak masz. Puma jest malo awaryjnym autem. Przez 3 lata zero awari.
_________________
160KM & 375NM by DURASOFT
 
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2009, 09:14   

u mnie tylko to co sie zuzywa przy eksploatacji, olej, filtry, amorki. z innych tylko czujnik abs-u
 
 
nomka 
&płomyczek


Dołączyła: 24 Mar 2007
Posty: 2751
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2009, 09:25   

Odpukać, u mnie tez żadnych awarii, poza normalnym zużyciem - hamulce, filtry, sprzęgło etc.

Masz rację Mr.Maya
Cytat:
Zasada jest prosta jak dbasz tak masz.
_________________
Chrysler Crossfire 3.2 V6 ;)
 
 
 
Słoodzik 
zakręcony,po całości


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 10 Maj 2008
Posty: 2608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-01-2009, 10:02   

Mr.Maya napisał/a:
Zasada jest prosta jak dbasz tak masz. Puma jest malo awaryjnym autem. Przez 3 lata zero awari.


Jak najbardziej się zgadzam. Puma jest mało awaryjna. Do wymiany raczej tylko części eksploatacyjne :-)
_________________
Żyjesz po to aby jeździć. Jeździsz po to aby żyć.

Porucznik Gwiezdnej Floty Słód™
 
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 27-01-2009, 10:16   

To samo i ja moge powiedzieć, ze Puma wbrew pozorom jest autem mało awaryjnym. Poza czesciami eksploatacyjnymi wymieniłem termostat, uszaczelke pod pokrywa zaworów i czujnik ABSu. Wiecej grzechow nie pamietam... ;)
 
 
Kolin 
NÓdziaŻ :D


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 842
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 27-01-2009, 12:05   

Ja u siebie od momentu kupna zrobiłem...

-Rozrząd
-Płyny eksploatacyjne, ale to wiadomo w każdym aucie

I nic więcej, chyba najmniej awaryjne auto z pośród tych co miałem dotychczas.
_________________
Alfa Romeo 147 By Zender...

JTD powered by Cinsoft
 
 
 
Pusia 

Silnik Pumy: 1.6
Rok prod. Pumy: 2000
Kolor Pumy: India Yellow
Dołączyła: 12 Gru 2004
Posty: 4105
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2009, 22:44   

Rozrząd, cewka zapłonowa i elektrozawór nagrzewnicy :)
KONIEC

(przez 4 lata użytkowania)

(nie licząc oleju, klockow ham. i paliwa :D )
_________________

 
 
 
CikCiak 
& Tygrys


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1998
Kolor Pumy: Melina Blue
Dołączyła: 27 Maj 2008
Posty: 1171
Skąd: W-wa
Wysłany: 28-01-2009, 23:00   

Rozrząd, tuleje tylnej belki (polskie dziury), uszczelka półosi no i zapobiegawczo zawór nagrzewnicy (teraz mi grzeje, że ho ho - co kiedyś miałam na 2 to teraz tak gorąco mam na 1 :) )
_________________
Miałam 1.4, mam 1.7, a teraz MB SLK, czyli nie ma jazdy bez gwiazdy ;)
 
 
wąski 
& Wąska


Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Panther Black
Dołączył: 16 Lis 2004
Posty: 286
Skąd: Luboń
Wysłany: 03-02-2009, 09:49   

Hmmm. Ponad pięć lat:
- rozrząd + pompa wody + uszczelka pod kapą zaworów
- alternator
- bendix w rozruszniku
- 2 razy łączniki stabilizatora
- oleje, filtry, płyny, świece, klocki... czysta eksploatacja

To tyle :grin:
_________________
BMW M5, BMW X6, BMW 750iL Driver...

BMW 330xi Touring M-Technic dla wygody :twisted:
Coś do zabawy... jakieś AMG...
 
 
 
Kolin 
NÓdziaŻ :D


Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 842
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 03-02-2009, 10:52   

- Wczoraj mi sie zjarała żaróweczka od podświetlania pokrętła siły nadmuchu :mrgreen:
_________________
Alfa Romeo 147 By Zender...

JTD powered by Cinsoft
 
 
 
Damianos 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1999
Kolor Pumy: Moondust Silver
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 269
Skąd: Legnica
Wysłany: 03-02-2009, 19:41   

a ja juz musialem laczniki wymienic :???:

ale to przez te dziury ktore sie pojawily po tych mrozach wielkich.
 
 
Hadzi
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2009, 20:05   

Kolin, to mi padła jedna żaróweczka od podświetlenia tab. rej. :D :D
 
 
bartolomeo 
night rider


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2050
Skąd: Rybnik
Wysłany: 04-02-2009, 12:06   

wysprzęglik, czujniki ABS, cylinderek, przednie hamulce, płyny, zapchany układ chłodzenia, gumy na wahaczach, rolka paska, rozrząd, silnik krokowy
_________________
Mój zwierzak :D --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
 
 
 
robertpuma1910 


Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 1997
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 1088
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: 04-02-2009, 17:04   

Kolin napisał/a:
Wczoraj mi sie zjarała żaróweczka od podświetlania pokrętła siły nadmuchu

A wymieniłeś już?
Też mi nie świeci ale jak puknę w to pokrętło to się zapala.
_________________
Srebrna strzała ----> Puma Stycznia 2008 i Października 2008
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo