Klub Forda Pumy Strona Główna Klub Forda Pumy
istnieje od 2000 roku

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
F1 & Robert Kubica
Autor Wiadomość
bartolomeo 
night rider


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2050
Skąd: Rybnik
Wysłany: 02-11-2008, 21:44   

BMW... no comment, i tak Robert dobrze sie trzymał
Hamilton & Glock ?? ile Luis zapłaci Glockowi za to co odstawił, nie wiem... i szkoda że tak się to zakończyło.... nie było to fearplay.
Żal mi było Massy bo chciał pokazać przed swoją publicznością. Ale zachował się jak należy, podziękował kibicom, naprawdę fajnie to wyglądało.
Ale co by nie mówić gdyby Raikonen nie puścił wtedy Massy to dziś nie było by takich emocji, więc sprawiedliwości stało się zadość.
Żal mi Massy bo byłem za nim i żal Roberta że jego BMW nie stanęło na wysokości zadania, dziś i wczoraj.
_________________
Mój zwierzak :D --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
 
 
 
Franek
[Usunięty]

Wysłany: 13-11-2008, 14:02   

Cały artykuł: http://sport.onet.pl/0,12...,wiadomosc.html

- Mam nadzieję, że w 2009 roku nadal będę szybszy od Roberta - powiedział Heidfeld
- palantunio :/
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 07-12-2008, 19:05   

Honda wycofuje się z F1 :sad: .

http://www.formula1.com/n...08/12/8755.html

Ciekawe co teraz zrobi Jenson Button i Bruno Senna, na którego debiut bardzo czekam.
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 22-02-2009, 10:40   

Cytat:
Organizatorzy Grand Prix Australii, która 29 marca zainauguruje sezon mistrzostw świata Formuły 1, podjęli decyzję o przesunięciu o trzy godziny startu imprezy. Oznacza to, że wyścig ruszy o godzinie 8.00 czasu polskiego, a nie jak dotychczas o 5.00.


http://f1.wp.pl/kat,1775,...ml?ticaid=178cb
 
 
bartolomeo 
night rider


Silnik Pumy: 1.4
Rok prod. Pumy: 1998
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 2050
Skąd: Rybnik
Wysłany: 22-02-2009, 13:54   

czekamy z niecierpliwością :)
_________________
Mój zwierzak :D --> http://klubpumy.pl/viewto...der=asc&start=0
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 18-03-2009, 11:44   

 
 
Luki 

Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 345
Skąd: Kalisz
Wysłany: 18-03-2009, 13:12   

:lol: :lol: :lol: :lol: Zabiłeś szefie... :D

Żeby nie było OT to... już niedługo! :D Jestem strasznie ciekaw jak to będzie wyglądać w tym sezonie :) Tyle zmian... tyle niewiadomych... Może jakiś zakład bukmacherski? ;) Obstawimy kto zdobędzie tytuł :D
_________________
"Gdy człowieka ukąsi wampir, staje się wampirem.
Mam wrażenie, że naszych polityków pokąsały barany" :D
 
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 18-03-2009, 17:19   

Nie lubię zakładów więc, pozwólcie, nie będę stawiał na RK. Po prostu trzymam za niego kciuki.

Testy nowego BMW wypadły obiecująco. Miejmy nadzieję, że od pierwszej GP wszystko zagra i na koniec sezonu będziemy cieszyć się z większej liczby zwycięstw niż w minionym sezonie :) . Te zwycięstwa (liczba mnoga) mają ogromne znaczenie, gdy weźmiemy pod uwagę zamiary BMW & RK i nowy system "punktacji" (co prawda tylko dla kierowców, ale jednak...).

FIA napisał/a:
Światowa Rada Sportów Motorowych (WMSC) podczas dzisiejszych obrad w Paryżu odrzuciła proponowaną przez FOTA nową skalę punktową 12-9-7-5-4-3-2-1. W zamian zaakceptowała propozycję FOM, aby mistrzem zostawał zwycięzca największej liczby wyścigów w sezonie.

Jeśli dwóch lub więcej kierowców zakończy sezon z taką samą liczbą zwycięstw, tytuł zostanie przyznany kierowcy z największą liczbą punktów, które będą rozdzielane według dotychczasowej skali 10-8-6-5-4-3-2-1. O pozostałych miejscach od drugiego w dół będą decydowały tylko punkty. Nie ma zapisu o przyznawaniu medali za pierwsze, drugie lub trzecie miejsce. Klasyfikacja konstruktorów pozostała bez zmian.

Kolejne zmiany w przepisach na sezon 2009, które zostały uchwalone dzisiaj przez WMSC dotyczą testów. Pierwsza z nich to zgoda na przeprowadzenie trzech jednodniowych sesji treningowych dla młodych kierowców pomiędzy ostatnim wyścigiem sezonu a dniem 31 grudnia tego samego roku. Kierowcy uprawnieni do udziału w takich testach mogę mieć na swoim koncie najwyżej start w dwóch wyścigach Formuły 1 lub udział w czterech pełnych dniach testowych w okresie ostatnich 24 miesięcy.

Ponadto zdecydowano, że zespoły będą mogły przeprowadzić osiem jednodniowych testów aerodynamicznych na zatwierdzonych przez FIA obiektach z prostą lub łukiem o stałym promieniu pomiędzy 1 stycznia 2009 roku a ostatnią rundą mistrzostw świata sezonu 2009.

Jeśli chodzi o sprawy związane z mediami, WMSC potwierdziła publikowanie od tego roku wagi wszystkich bolidów po kwalifikacjach do każdego wyścigu, uchwaliła zmianę oficjalnych nazw opon na mokrą nawierzchnię z "mokrych" na "przejściowe" i z "ekstremalna-pogoda" na "mokre", a także wprowadziła obowiązek dla kierowców uczestnictwa w sesji podpisywania autografów w pierwszy dzień treningów weekendu GP w specjalnie wyznaczonym do tego celu miejscu na padoku.

Poza tym kierowcy wyeliminowani z pierwszych dwóch części kwalifikacji będą musieli być dostępni dla mediów w celu udzielenia wywiadów bezpośrednio po zakończeniu danej części. W przypadku odpadnięcia z wyścigu kierowca musi być dostępny dla mediów po swoim powrocie na padok. Po wyścigu na udzielenie wywiadów muszą być także gotowi wszyscy kierowcy, którzy zajmą miejsca od czwartego w dół. W trakcie wyścigu każdy zespół będzie musiał wyznaczyć z kolei przynajmniej jedną ważniejszą osobę do udzielania wywiadów oficjalnie akredytowanym ekipom telewizyjnym.

W następnej wiadomości napiszemy o cięciach kosztów na rok 2010.




BTW, kto zgadnie, gdzie załączone zdjęcie zostało zrobione i kogo (w oryginale) przedstawia? Pewną podpowiedzią jest to, co robi kaczka Duffy :D .

 
 
ar2r 

Silnik Pumy: 1.7 VCT
Rok prod. Pumy: 2001
Kolor Pumy: Medium Steel Blue
Dołączył: 04 Kwi 2008
Posty: 175
Skąd: Brzeg
Wysłany: 18-03-2009, 21:30   

Ubiegły sezon,Kanada.Orginalnie w bolidzie siedział Lewis Hamilton.
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 18-03-2009, 22:51   

Zgadza się :) .
 
 
Franek
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2009, 20:25   

Dobra, robimy zakłady ilu kierowców polegnie jutro na pierwszym zakręcie?
Te spojlery będą pięknie rozsypywać się po torze.
W zeszłym roku na pierwszym zakręcie jazdę zakończyło 4 kierowców...
 
 
Gaydek 
admin


Dołączył: 12 Wrz 2004
Posty: 6402
Skąd: Brodnica
Wysłany: 28-03-2009, 22:14   

Punktacja pozostała bez zmian:
Autosport.com napisał/a:
FIA oficjalnie przywróciła system punktowy, który obowiązywał od sezonu 2003, odraczając tym samym koncepcję "zwycięzca bierze wszystko". W zeszłym tygodniu WMSC zatwierdziła zmianę w systemie wyłaniania mistrza świata F1, którym miał zostawać kierowca z największą liczbą wygranych wyścigów pomimo tego, że ktoś inny mógł mieć więcej punktów.

Zespoły Formuły 1 nie były zadowolone z tej zmiany, a następnie FOTA stwierdziła, że wprowadzenie zmiany tak blisko startu sezonu nie może nastąpić bez zgody wszystkich zespołów i zażądała unieważnienia tej decyzji. FIA natychmiast wystosowała oświadczenie, w którym napisała, że jeśli zespoły nie zgodzą się na nowy system, to zostanie przywrócony ten z zeszłego roku.

Proces ten zakończył się dzisiaj i w poprawionym regulaminie sportowym na sezon 2009 jest zapis o tym, że mistrz świata będzie wyłaniany na podstawie liczby zdobytych punktów. Plan FIA zakładający odrzucenie systemu punktowego spotkał się z szeroką krytyką obserwatorów, jak i samych kierowców. Kierowca Red Bull Racing Mark Webber był jednym z najbardziej niezadowolonych kierowców, ale dziś powiedział: Ponownie zmieniliśmy zdanie i po raz kolejny wypraliśmy nasze brudy publicznie.


A propos kwalifikacji to... się porobiło, świat obrócił się do góry nogami. W sumie to trudno cokolwiek powiedzieć. Z ocenami wolę zaczekać do jutra.

Słów kilka na temat Brawn GP
Od dawna było wiadomo, że R. Brawn, J. Button i R. Barrichello plus podstawy zbudowane przez Hondę a od niedawna silniki Mercedesa nie mogą osiągać tak niewiele jak dotychczas. Ciekawi mnie tylko, czy w nadchodzącym tygodniu nie będziemy świadkami spektakularnej dyskwalifikacji. W sumie nie byłoby fajnie, gdyby tak się stało, nie życzę im tego. Zdecydowanie bardziej wolałbym móc powiedzieć za x lat, że byłem świadkiem narodzin czegoś, co przypomina znane nam wszystkim teamy Williamsa czy McLarena.

Jeszcze słówko na temat Brawn GP. Zauważyłem dziś na ich bolidach znajome logo:


Dla niewtajemniczonych: http://www.henrilloyd.com.pl/ i wyjaśnienie, dlaczego o tym piszę: http://www.henrilloyd.com...id=56&Itemid=58 (nie jest to firma z Brodnicy, ale jakieś tam brodnickie korzenie ma, ponadto w Brodnicy powstaje gros wyrobów tej znanej chyba na całym świecie firmy).
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2009, 09:37   

piep***ny szwab vetel. co za palant co on odwalil ?
:504: :504: ale nerwa wylapalem
Ostatnio zmieniony przez lewadzki 29-03-2009, 09:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MaTiAs
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2009, 09:49   

wlasnie co ten Vetel zrobil, 3 miejsce a moze i 2 bylo tak blisko... i co teraz dadza jego przeprosiny dla Kubicy... ale w tym sezonie F1 zapowiada sie bardzo ciekawie....
 
 
lewadzki
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2009, 09:55   

drugie bylo prawie pewne :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

© 2000-2021 klubpumy.pl | wykonanie: zespół | hosting: WEBdev

Korzystanie z forum oznacza akceptację regulaminu w aktualnym brzmieniu (ostatnia aktualizacja: 18.08.2013)

Kontakt: admin@klubpumy.pl



phpBB by przemo